Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 482 114
  • 21 714

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
"Ongelma ohjelman käynnistymisessä. Ongelma voi johtua palvelusta tai huonosta Internet-yhteydestä."

Teki tätä eilen ekassa erässä ja tekee näemmä tänäänkin. Vika ei varmasti ole Internet-yhteydessä (jos on niin Telialtahan sekin on), eikä Chromecastissa, koska kaikki muut kyllä toimii. Jotenkin vaikea ymmärtää, miten kotimaisen Liigan suoratoistossa on kaudesta toiseen ongelmia. Muistaakseni Viasatin kanssa ei tällä kaudella ole muuten kuin kerran ollut ongelmia kuvan kanssa, mikä on enemmän ymmärrettävää, kun lähetys tulee eri mantereelta.
Tämä sama ongelma oli itsellä kärpät pelin aikana. Muilla toimi mutta kun chromecastiin peilasi niin heitti tuon
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
"Tapahtui tuntematon virhe (numero xxxxx)".

Tämä ilmoitus katkaisi suoran lähetyksen JUK - TAP matsin jatkoajalla, kesken TAP-ylivoimapelin. Sitten kun olin saanut Chromecastin kautta kuvan takaisin TV-ruutuun, oli YV, sekä jatkoaika jo pelattu loppuun. Huikeaa on Telian tuotantovarmuus.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kehutaan nyt vähän kun siihen on aihetta. Koosteet (ainakin Tapparan peleistä) ovat parantuneet huimasti. Ennen niissä oli vain maaliklipit yhteen liimattuina, nyt on ollut vähän muitakin tilanteita ja koko setti on leikattu sujuvampaan muotoon. Hyvä Telia!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itsellä ei nykinyt enää lähetys. Olikohan syy lähetyksessä vai että vaihdoin uuden töllön, samalla tapaa telia mulla chromecastin kautta ruudulle tulee. Eilinen lähetys oli suorastaan priimaa. Hyvä Telia.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Itsellä ei nykinyt enää lähetys. Olikohan syy lähetyksessä vai että vaihdoin uuden töllön, samalla tapaa telia mulla chromecastin kautta ruudulle tulee. Eilinen lähetys oli suorastaan priimaa. Hyvä Telia.
Todennäköisesti syynä on ollut Telian liian kovat laitteistovaatimukset, koska kuten aikaisemmin sanoin, itsellä ei ole priimaluokan vehkeillä ja netillä koskaan pätkinyt yksikään lähetys poislukien ne tilanteet, kun Telian päässä on laajempaa vikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Tapahtui tuntematon virhe (numero xxxxx)".

Tämä ilmoitus katkaisi suoran lähetyksen JUK - TAP matsin jatkoajalla, kesken TAP-ylivoimapelin. Sitten kun olin saanut Chromecastin kautta kuvan takaisin TV-ruutuun, oli YV, sekä jatkoaika jo pelattu loppuun. Huikeaa on Telian tuotantovarmuus.
Kävi muuten sama ihan vastaavassa kohdassa. Tai siis mulla se oli siinä pelikatkolla kun ylivoimaa odoteltiin alkavaksi. Mulla tosin lähti heti pyörimään, kun puhelimesta painoi jotain "yritä yhdistää uudelleen"-painiketta, kun semmoinen siinä oli tarjolla. Luulin, että oma wlan pätkäisi, mutta ei sit varmaan kuitenkaan.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tykkäsin silloin tällöin katsella peliä läppäriltäni kun olen työmatkalla (matkustelen paljon EU-alueella). No, jostain syytä Win10 sovellus ajettiin alas viime viikolla. KESKEN pelin luonnollisesti, koska Telia.

Ok, tänään siis katsoin ekan pelini tv.telia.jokuvitunwebbi kautta.

Ok, Immosen haastettelu. Jarkko puhuu miten hankalaa nyt on ja... sitten:

Videotoistoa ei voitu aloittaa
Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Da11:90002)

Yritä uudelleen PERUUTA


Playoffit ovat lähellä mutta minua vituttaa sen verran että saatampa perua Telia-tilaukseni.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulla pätkii aivan saatanasti tämä IFK:n matsi. Kokoajan pysähtelee kuva. Onko Telia muilla yhtä paska jos läppäriltä katsoo vai osaisiko joku antaa jotain vinkkejä miten tuon saisi toimimaan pätkimättä?
 

Sampr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Liverpool
Mulla pätkii aivan saatanasti tämä IFK:n matsi. Kokoajan pysähtelee kuva. Onko Telia muilla yhtä paska jos läppäriltä katsoo vai osaisiko joku antaa jotain vinkkejä miten tuon saisi toimimaan pätkimättä?
Itsellä kuva puuroutuu ja pätkii välillä. Kyseessä Ässät-JYP matsi. Vittusaatana. Chromecastia käytän.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ei voi kyllä kun ihmetellä miten tilanne on päästetty tälläiseksi. Telia TV sovellus + WIN10 toimi marraskuun alun mustaa viikkoa laskematta oikeinkin mallikkaasti ja nyt ollaan taas tilanteessa, kun jokainen selain testattu ja kaikissa puuroutuu. Tilaus peruttu ja vitutuspalautteet lähetetty. Tunkit jne.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Koo HPK - pelissä toimii ainoastaan nurkkakamera. Katselukokemus mullistettu
 

Kalteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mukava katella Kouvolan lähetyksen vihreää palkkia joka menee sivulta toiselle kun pelikin käynnissä
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kouvolan peli pukkaa jotain C64-grafiikkaa. Voittaa tietysti HPK:n tämänhetkiset peliotteet, että sikäli kiitokset.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Jännää oli joo loppuun asti.
 

Liitteet

  • F388AECC-B001-4077-84D4-F57D29D56A10.jpeg
    F388AECC-B001-4077-84D4-F57D29D56A10.jpeg
    192,5 KB · kertaa luettu: 447

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kouvolassa kasasivat ainakin osan kameroista pois kun noin 2 min oli peliaikaa jäljellä. Eli varmaan isomman luokan ongelma koska eivät olettaneet sen korjautuvan.

Telialla ei yleensä ongelmat nopeesti korjaannu, eli toivottavasti ei nyt ollu KooKoon kotipelien lähetykset tässä, kun pudotuspelihuumaakin on keväällä edessä.
 

OnVainRauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Telia TV sovellus + WIN10 saatiin kuntoon niin se poistetaan. Kaikki selaimet pätkii 5-10sec välein. No katsotaan puhelimesta...
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu mitä paskaa oli TAAS KERRAN OULUN LÄHETYS! Haistakaa Telia paska. Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös