Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 451 188
  • 21 568

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittääkseni tuon voi irtisanoa päättymään vaikka heti tuonne 3kk loppuun. Itsellä onnistunut nuo ilmaiset kuukaudetkin irtisanoa heti päättymään sinne ilmaisen jakson loppuun vaikka ensin asiakaspalvelussa väittävät kiven kovaa vastaan ettei muka ole mahdollista. Vähän kun jaksaa kuitenkin jankata niin yhtäkkiä se onnistuu sittenkin.
Mulla tuo 10e/kk on voimassa joulukuun loppuun, eli lisämaksua on luvassa, kun en tajunnut irtisanoa pari viikkoa sitten. Mikään jankuttaminen ei ole mulla ainakaan auttanut, olen jo muutamasta asiasta käynyt aika kovat väittelyt tuolla chatissa ja varmaan niitä on jonnekkin kahvihuoneen seinälle jo liimailtukkin.

En kyllä ymmärrä milloin tälläinen 30vrk irtisanomisaika on tullut, muistaakseni viime kaudella pystyin irtisanomaan sillon kun halusin ja tälläkin kaudella marraskuussa olen jo kertaalleen irtisanonut tämän ilman mitään irtisanomisaikaa (otin takaisin, kun suosikkijoukkueen valmentaja vaihtui). KUITENKIN Telia laskutti myös siltä ajalta, kun paketti oli irtisanottu.

Tässä muuten nyt 20 minuuttia ollut asiakaspalveluchatin jonossa ja voi helkkari kun siellä on juuri nyt ruuhkaa. Kello 23:15 torstaina varmaan hyvin kiireinen aika noin yleensä? Itse tuote on pätkivää pikselimössöä, asiakaspalvelu luokatonta ja sen lisäksi firma vielä kusettaa niin paljon kuin pystyy.

Milloinkohan Telia ymmärtää sen, että kusetetuksi itsensä tunteva asiakas on entinen asiakas erittäin suurella todennäköisyydellä?

Luultavasti ei koskaan.

Ehdottomasti heti kun määräaikainen liittymäsoppari umpeutuu. DNA tai Elisa tilalle, ihan sama onko vähän kalliimpi. Olen mieluummin vaikka katsomatta Liigaa kuin annan yhtään lisää rahaa (ja aikaani!) Telialle.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Tämä liittyy tällä hetkellä voimassaolevaan häiriöön Chromecastin kanssa. Se on korjauksessa ja toivottavasti piakkoin myös kunnossa.
Jos asia on tosiaan näin niin voisiko tuohon häiriöilmoitukseen lisätä TeliaTv:n myös? Tuon mukaan EI KOSKE TeliaTV:tä vaan ihan muita kanavia. Voisiko millään?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
DNA kaapelitv palveluissa taitaa olla kuukauden irtisanomisaika.
Ei ole, kyllä nuokin voi irtisanoa periaatteessa haluamalleen päivälle. Riippuu onko samalla laskulla muita palveluita, jos on esim. laajakaista niin vaikka olisit maksanut koko kuukauden ja irtisanoisit paketin tälle päivälle niin yli mennyt osuus hyvitetään seuraavassa laskussa.

DNA:n tv-palveluissa laskutus menee muutenkin ns. etupeltoon eli joulukuussa tuleva lasku on tammikuun lasku ja riittää kunhan katkaiset tilauksen kuun 20. päivään mennessä niin se ei lähde laskuttumaan enää tammikuulle.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole, kyllä nuokin voi irtisanoa periaatteessa haluamalleen päivälle. Riippuu onko samalla laskulla muita palveluita, jos on esim. laajakaista niin vaikka olisit maksanut koko kuukauden ja irtisanoisit paketin tälle päivälle niin yli mennyt osuus hyvitetään seuraavassa laskussa.

DNA:n tv-palveluissa laskutus menee muutenkin ns. etupeltoon eli joulukuussa tuleva lasku on tammikuun lasku ja riittää kunhan katkaiset tilauksen kuun 20. päivään mennessä niin se ei lähde laskuttumaan enää tammikuulle.

Dna:n laskutuksessa on se perseily että jos haluat vaikka kuukaudeksi jonkun kanavapaketin niin on erittäin työlästä: heti tulee tuosta etuvetoisuudesta johtuen kahden kk:n lasku ja kun kieltäydyt maksamasta sitä toista niin lyövät heti poikki ja veloitetaan päiväkohtainen maksu.
 

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko jollain keinolla Liigavahdilla katsottavissa ottelukooste ilman että otsikko jo kertoo tuloksen? Tämän päivän peli jää ulkomailla näkemättä; Telia-TV:n ottelutallenne ei toimi Euroopan ulkopuolella. Liigavahti toimii, mutta olisihan se kiva jännittää edes sen 3 minuutin ajan.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko jollain keinolla Liigavahdilla katsottavissa ottelukooste ilman että otsikko jo kertoo tuloksen? Tämän päivän peli jää ulkomailla näkemättä; Telia-TV:n ottelutallenne ei toimi Euroopan ulkopuolella. Liigavahti toimii, mutta olisihan se kiva jännittää edes sen 3 minuutin ajan.

Liigabotti.net:stä ylävalikosta sen pahemin vilkuilematta alas valitse koosteet niin saat listauksen koosteista ilman tuloksia.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tosiaan näkyy helvetin hyvin, ja kuva on priimaa. Ja tasan 15 sekuntia, pysähtyy eikä nouse henkiin. Pöytäkone Win 8.1 ja mikä selain tahansa tekee saman.

Läppärin Win10 + Edge tai Firefox pyörii. Pöytäkone on merkittävästi tehokkaampi ja sama netti käytössä. Onko Win 8.1 tässä nyt ongelmana? Eihän tästä tule yhtään mitään, jos pääasiallisella laitteistolla ei enää uudistuksen jälkeen palvelu pelitä.

Jokos tähän on @Telia jotain selitystä tarjota?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
@Telia Tampereen pääkameran kirkkauden säätö aikas vituillaan.
 

Telia

Jäsen
Tosiaan näkyy helvetin hyvin, ja kuva on priimaa. Ja tasan 15 sekuntia, pysähtyy eikä nouse henkiin. Pöytäkone Win 8.1 ja mikä selain tahansa tekee saman.

Läppärin Win10 + Edge tai Firefox pyörii. Pöytäkone on merkittävästi tehokkaampi ja sama netti käytössä. Onko Win 8.1 tässä nyt ongelmana? Eihän tästä tule yhtään mitään, jos pääasiallisella laitteistolla ei enää uudistuksen jälkeen palvelu pelitä.

Jokos tähän on @Telia jotain selitystä tarjota?

Kuulostaa juurikin siltä mitä itsekin mainitsit, eli taitaa ongelma jäädä siihen Win 8.1 -koneeseen. // Katja
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuulostaa juurikin siltä mitä itsekin mainitsit, eli taitaa ongelma jäädä siihen Win 8.1 -koneeseen. // Katja

Wau! Kerrotko nyt vielä miksi teidän striimi ei sillä enää pelitä, kun se ennen html5-uudistusta toimi? Onko tästä lyöty tiketti sinne teidän kasvavaan pinoon vai onko se nyt ihan okei, et vain yksi maksava asiakas tästä valittaa?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Millä laitteilla katselet? Testasimme täällä päässä muihin peleihin eikä huomattavaa eroa näissä havaittu. // Katja
Win10 & Chrome. Valkoinen puskee niin läpi että ei (onneksi) meinaa erottaa mainoksia eikä viivoja. Samoilla laitteilla kun edellistä kotipeliä katseltu eikä silloin ollut noin häiritsevä

Edit: Lisätään vielä että muiden otteluiden pätkissä tuota ongelmaa ei ole. Kerron jo valmiiksi että mun laitteet ei osaa automaattisesti sitä säätää kun kuitenkin ihmettelette.
 
Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Laitteistovaatimukset löytyvät täältä. Jos ne ovat kunnossa, täytyy tuota mainitsemaasi ongelmaa tutkia tarkemmin aspan kautta. // Katja
Siellähän on Win8.1 tuettujen listalla ja sitten sanotte täällä käyttäjälle että vika johtuu siitä versiosta. Ei siis ollut minun ongelma
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikähän siinä on, kun mulla on aiemmin toiminut ihan kivuitta Telia-TV appi Win10. Nyt kun julkaistiin HTML5 soitin nettiin, niin ei toimi mulla enää TeliaTv appi, ei toimi chrome, ei toimi Edge...
 

Telia

Jäsen
Siellähän on Win8.1 tuettujen listalla ja sitten sanotte täällä käyttäjälle että vika johtuu siitä versiosta. Ei siis ollut minun ongelma

Viittasin vastauksessani koneeseen. Mutta jos tosiaan laitteistovaatimukset on ok, niin silloin ongelmaa täytyy lähteä selvittämään syvemmin ja siinä pystyy asiakaspalvelun häiriöilmoitukset auttelemaan. // Katja
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kameratyöskentelystä enkä ohjauksesta viitsi mainita mitään, mutta Rauman lähetyksessä kuului selvästi tolpan kilahdus. Isot posivilit siitä, ei siihen lopulta montaa peliä sitten mennytkään.
 

Telia

Jäsen
Mikähän siinä on, kun mulla on aiemmin toiminut ihan kivuitta Telia-TV appi Win10. Nyt kun julkaistiin HTML5 soitin nettiin, niin ei toimi mulla enää TeliaTv appi, ei toimi chrome, ei toimi Edge...

Voisit alkuun lähteä tarkistelemaan päivitykset, kokeilla selaimen historian tyhjentämistä ja toista laitetta. Oletko testannut toimiiko puhelimessa normisti? // Katja
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistähän johtuu että Telian lähetys ei löydä Chromecastia? Yle Areena löytyy kyllä samalla laitteella?
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
80/10 nopeustestillä ping 13 viive 1, kiinteä Telian yhteys, kaikki muut striimit pyörii samalla mutta nyt tuli yhtäkkiä taas "katkos" Telian lähetykseen. TPS-JYP Edgellä katsottuna. Refreshauksen jälkeen alkoikin sitten studio kun erä oli ohi. Samalla pyörii areena ja netflix viereisillä näytöillä ongelmitta ja nettisivut avautuu napsauttamalla.

Vika ei ole mitenkään missään muualla kuin siellä telian lähetyspäässä.

@Telia millon saa korvauksia? Millon tulee se raja vastaan, että kun joka pelissä on ongelmia, niin onko joku määrä näitä katkoksia mikä sallitaan sopimusehdoissa? Haluan selkeän vastauksen. Koska näitä on lähes joka kierroksella.
 
Viimeksi muokattu:

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pätkäisi täällä myös, eli Telian päässä syy
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Juu pätkäs täälläkin. Toivon että nyt ei kysytä millä laitteilla on katsottu.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei toimi appi iPadilla. Telkkarista näyttäisi suora lähetys toimivan.
Kaukana ollaan siitä pisteestä, että jotain maksaisin tästä palvelusta, edes kännissä.
 
Samalla lailla katkesi TPS-JYP lähetys toisen erän lopulla. Osoittaisi selkärankaa Telialta myöntää tapahtunut ja tehdä töitä, ettei näin kävisi jatkossa. Vituttihan se kuin jäi vika minuutti näkemättä. Miten on Telia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös