Telia – Liigan uusi koti

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Telian puuhastelu. Se, jos ostaa alihankintana palvelun jostain, ei poista tuottajan vastuuta.
Telian vastuu on antaa sapiskaa noille puuhastelijoille, ja varmuuden vuoksi raippaa, kun se zoomihelvetti on yhä karsimatta.
 

Telia

Jäsen
@Telia : Tänään lauantaina 4.10 KalPa-Sport ottelussa pelikatkolla, kun kellossa oli kolmatta erää jäljellä 6:17, kuvasitte katsomossa mieshenkilön puhelimen näytöltä WhatsApp keskustelua kaikelle kansalle nähtäväksi.

Ei helevetti. Täytyykö tässä siis alkaa pelätä, että lirkuttelut sihteerin kanssa illan hämärtyessä marraskuisessa ottelussa menee tietoon tätä kautta vaimolle, kun Telian ammattimainen kameramies oikein zoomaa kohti puhelimen näyttöä?
Yksityishenkilöiden tämänkaltainen kuvaaminen ei missään tapauksessa ole tarkoituksenmukaista julkisellakaan paikalla. Käymme asian tuotannon sisällä vielä läpi. Pahoittelumme tapahtuneesta!

// Katja
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.

Virhekoodi: Cv19:81092
Samaa virhekoodia pukkaa. Kauden toinen peli, kun castaus katkeilee koko ajan.
 

Telia

Jäsen
Oli @Telia sitten viimeinen kerta, kun rankkarikisassa on käytössä tuollainen zoom.
Mitä vittuaTelia??? KalPa-Sport -ottelun rankkareissa zoomataan täysillä laukojaa, ei edes näy maalivahti samassa kuvassa. Eihän tuosta saa mitään kuvaa laukoja vs maalivahti -pelistä.
Tästä laitoimmekin jo viestiä eteenpäin, kiitos palautteista!

// Katja
 

Telia

Jäsen
Mitäs helvettiä Telia? Nyt ei löydy sovelluksesta castaus painiketta muuta kuin etusivulta ja kun siitä painaa niin lähetys ei lähde pyörimään? Kännykältä siis yritän castata tv:seen.

Virhekoodi: Cv19:81092
Samaa virhekoodia pukkaa. Kauden toinen peli, kun castaus katkeilee koko ajan.
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Kiitos vastauksesta. Kummastuttaa, kun koko päivänä ei mitään ongelmaa HBO ja Netflixin castauksen kanssa, mutta kun alkaa matsi ja on Telia-TV:n käytön aika niin ongelmaa pukkaa. Yleensäkkin ongelmaa on aina Telia-TV:n kanssa, jos sellaista on.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
@Telia voisiko pikkuhiljaa saada jäähykellon näyttämään oikein?
  • 2+2min jäähy: jäähyn alkaessa näytätte kellossa 2:00.
  • 5vs3 YV: missään ei lue, että kahden miehen YV. Jäähykello näyttää 1. jäähyn jäljellä olevaa aikaa.
Miten tämä voi olla vieläkin näin vaikeaa?
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos vastauksesta. Kummastuttaa, kun koko päivänä ei mitään ongelmaa HBO ja Netflixin castauksen kanssa, mutta kun alkaa matsi ja on Telia-TV:n käytön aika niin ongelmaa pukkaa. Yleensäkkin ongelmaa on aina Telia-TV:n kanssa, jos sellaista on.
Oikeastihan se vika ei siinä CC:ssä ole. Se on niin tyhmä laite että vikailu siinä on lähes mahdotonta jos oma netti ei katkeile (huom lähes). 6 vuotta ollu pari CC:tä käytössä ja kerran on pitänyt tehdä resetti ku ei löytänyt nettiä. Tällähän vieritetään sovelluksessa oleva vika asiakkaan kontolle. "Osta digiboxi niin ei ole tällaisia onkelmia" :D
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Mikä siinä sovelluksessa on oikein vialla jos uudelleenasennusta pitäisi tämän tästä olla tekemässä? Oletteko siellä Telialla kuulleet vastaavaa tarvetta Netflix, Ruutu tms. sovelluksen kohdalla? Tai jos haetaan vertailukohtaa lähempää, niin DNA TV:n kohdallakaan? En ylipäätään ole puhelimessa yhtäkään sovellusta joutunut asentamaan uudelleen sen takia, ettei toimisi. @Telia
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo virhekoodi viittaisi ongelmaan chromecast-laitteessa. Tehdasasetusten palautus chromecastille pitäisi auttaa ja asennella Telia TV -sovellus uudelleen.
// Katja
Jos tuota virhekoodia hieman tutkii, niin teidän sivuilla on vastattu tuohon näin:

"Kyseinen häiriötilanne on korjauksen alla eli muut toimii ok, mutta TeliaTV:n katsominen Chromecastin kautta heittää virhetilannetta."

Tuo ei mielestäni kuulosta siltä, että virhekoodi johtuisi kuluttajien Chromecastista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Mikä siinä sovelluksessa on oikein vialla jos uudelleenasennusta pitäisi tämän tästä olla tekemässä? Oletteko siellä Telialla kuulleet vastaavaa tarvetta Netflix, Ruutu tms. sovelluksen kohdalla? Tai jos haetaan vertailukohtaa lähempää, niin DNA TV:n kohdallakaan? En ylipäätään ole puhelimessa yhtäkään sovellusta joutunut asentamaan uudelleen sen takia, ettei toimisi. @Telia
Mä jouduin tekemään vuosi sitten uudelleenasennuksen Viaplayn appsille. Auttoi btw. En enää muista, mikä se oire oli.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Ei se poista tuottajan vastuuta, mutta ei myöskään alihankkijan vastuuta.
Telia vastaa kuluttajille tuotetun palvelun laadusta. Alihankkijan vastuu ei oikeastaan kuulu meille kuluttajille paskan vertaa, vaan on Telian ja alihankkijan välinen asia.

Telian vastuu on antaa sapiskaa noille puuhastelijoille, ja varmuuden vuoksi raippaa, kun se zoomihelvetti on yhä karsimatta.
Samat sanat tähän. Telian vastuu on tuottaa palvelulupauksen mukaista palvelua kuluttajalle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Telia vastaa kuluttajille tuotetun palvelun laadusta. Alihankkijan vastuu ei oikeastaan kuulu meille kuluttajille paskan vertaa, vaan on Telian ja alihankkijan välinen asia.
Kuuluu ja ei kuulu. Telia on kuluttajille toki vastuussa, mutta jos kuluttajat tietävät mikä taho on ensikädessä väärin toiminut, niin kyllähän meillä on täysi oikeus moittia nimenomaan tuota tahoa, jos niin haluamme. Ihan sama kenelle mikäkin vastuu mihinkin suuntaan kuuluu.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hehehe sama homma jatkuu siis vieläkin.

"Viemme asian eteenpäin" - mitään muutosta ei silti tapahdu.

Homma ei pelitä vaan virhekoodia pukkaa. "Palauta netillesi, CClle telkkarille, puhelimelle oletusasetukset. Sekä asenna TeliaTV uudelleen". Ja tämä ralli useamman kerran kaudessa.

Katso Liigaa uudella mullistavalla tavalla sponsored by Telia.
 

Kekkos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkän aikaa tuli ihmeteltyä mistä tämä satojen sivujen mouhuaminen kumpuaa, itsellä kun toiminut galaxy s8+cc tölsyyn oikein mainiosti(jos sen "pienen" viiveen jättää laskuista). Noh.. nyt kuitenkin tuli tilanne, että piti äijälle käydä laittamassa Win7 koneeseen Teliateeveet ja kaikkihan toimii oikein hyvin siihen asti, kunnes menet sulkemaan sen nettiselaimen. Uudelleenavatessa tulee pelkkää virhekoodia ja saat asennella suurinpiirtein selaimesta lähtien kaiken uusiksi jos liikkuvaa kuvaa haluat. Onko kellään tipsiä miten tuon pas... systeemin saa toimimaan Win7 koneella/onko kukaan tässä yleensäkkään onnistunut?

PS. Ihan vinkkinä puhelinmyynnin suuntaan, mikäli asiakas mainitsee kysyttäessä ongelmista viiveen olevan hivenen häiritsevä ei ole välttämättä paras tapa hoitaa asiakkuutta tölväisemällä "no osta tuo digiboksi", jää vähän kiristyksen maku suuhun kun ostat tuotteen ja vikojen ilmetessä kerrotaankin tämän olevan joku pirkkamalli ja kun pistät vähän lisää punetta peliin niin saatat saada toimivan tuotteen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On sanottava, että Raumalla kulmakameratyöskentely on parantunut viime kaudesta. Eli nyt niillä aika rauhallisin liikkein kuvataan maalinedustaa, eikä viuhdota edestakas kiekon perässä.
Sen sijaan ne zoomihelvettikamerat kaukalon molemmin puolin on täysin turhat ja haitalliset. Katsokaa nyt @Telia itsekin Ottelukooste mitä iloa on tuollaisesta kaksi sekuntia myöhässä seilaavasta ylizoomatusta kamerasekoilusta? Silloinkin kun ne sattuvat pysymään kiekon perässä, eivät ne tarjoa yhtään mitään lisäarvoa pääkameraan nähden. Jos noille haluaa jotain järkevää tekemistä, niin kuvatkoon jotain pelin ulkopuolista tilannetta.
Myös pääkamera on liian lähelle zoomattu ja kadottaa kiekon nopeissa ja pitkissä kiekonsiirroissa, mutta siihen on varmaan joku hyvä syy.

Liitteenä kuvankaappaukset zoomikameroiden tarjoamasta sisällöstä Tepsin 2-1 maalin syntymishetkellä.

Positiivista on/olisi se, ettei näitä zoomikameroita käytettäisi ainakaan suorassa livetilanteessa. Sinänsä asiakkaalle on ihan sama vaikka siellä olisi kaksikymmentä turhaa kameraa, jos ohjaaja on tehtäviensä tasalla.
 

Liitteet

Oikeastihan se vika ei siinä CC:ssä ole. Se on niin tyhmä laite että vikailu siinä on lähes mahdotonta jos oma netti ei katkeile (huom lähes). 6 vuotta ollu pari CC:tä käytössä ja kerran on pitänyt tehdä resetti ku ei löytänyt nettiä. Tällähän vieritetään sovelluksessa oleva vika asiakkaan kontolle. "Osta digiboxi niin ei ole tällaisia onkelmia" :D
Tämä. No katsotaan, alkaako huomenna toimia Telia TV:n uudelleenasentamisen jälkeen. Jos ei niin laitetaan liittymät vaihtoon ja Liiga tauolle. Chromecastissa tuo vika ei ole ja jos olisikin niin sekin laite on ostettu Telialta.

Uskomatonta, että naapurimaassa on samalla yrityksellä toimiva konsepti mutta heitä ei näköjään asian suhteen olla konsultoitu.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Tämä. No katsotaan, alkaako huomenna toimia Telia TV:n uudelleenasentamisen jälkeen. Jos ei niin laitetaan liittymät vaihtoon ja Liiga tauolle. Chromecastissa tuo vika ei ole ja jos olisikin niin sekin laite on ostettu Telialta.

Uskomatonta, että naapurimaassa on samalla yrityksellä toimiva konsepti mutta heitä ei näköjään asian suhteen olla konsultoitu.
Jossain pelissä hiljakkoin kuva puuroutui hetkittäin, mitä aiemmin ei ole tapahtunut. Aloin selvittämään asiaa, Chromecastin kautta mitattu verkon nopeus oli alhainen. Siirsin cc:n tv:n takaportista hdmi-sivuporttiin niin nopeus oli taas vaaditulla tasolla, nopeus siis moninkertastui..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös