Ilmoitukset

Nimimerkki FASlapsi on saanut kahden viikon pelikiellon Jesse Puljujärven ketjuun ilmestyneen offtopicin, provosoinnin ja flametuksen vuoksi. Aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen korottavasti.

Nmimerkki Rambokala syyllistyi samassa ketjussa jatkuvaan aggressiiviseen käytökseen ja hänet on passitettu viikoksi rauhoittumaan.

Nimimerkki Wizzö on ansainnut lauantaiaamuyön sisällöttömästä spämmistään kahden viikon kirjoitustauon.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Salama15 pääsee viikon päästä kokeilemaan uudelleen, jos Trumpin ketjuun eksyisi pelkän nimittelyn ja sisällöttömän huutelun sijasta välillä vaikka jotain asiaakin.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Nynoamous jatkoi offtopicia ja turhaa vääntöä ketjunootin jälkeenkin, joten hän saa harjoitella viikon ajan luetun ymmärtämistä.

Sulje ilmoitus

Telia – Liigan uusi koti

Viestiketju osiossa 'Liiga' , aloittajana Noppafemma, 04.05.2017 klo 10.37.

1. benicio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Lainaus:
    Olisko aina seuraavaan pelikatkoon asti?

2. Raimoton Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
    Lainaus:
    Saattaa olla, ei niin paljon kyseiset klipit kiinnostaneet.

Muu pelitilanne, läheltä piti, jne... Se on vaan perkeleen vaikea saada tolppa vedosta pätkä ja otsikoida "tolppa"

3. Vanhahermes Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Olen seurannut alusta alkaen ottelut Telia TV-sovelluksen nykyisen välittäjän (Saunalahti koti tms) kautta. Aika vanhalla pöytäkoneella ja 8-vuotta vanhan TV:n yhdistelmällä. Ajoittain myös Huawei 5 M tabletilla tai Motog 6g plus. Aina on tullut riittävää kamaa. En ymmärrä, että osalla on niin s....nasti ongelmia jatkuvasti. Ehkä olen vain liian vähään tyytyväinen. No, olen kyllä aika vanha.

Pervert, mesag, Myrsky74 ja yksi muu tykkäävät tästä.
  4. Kemppilukko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves
    Lainaus:
    Samaa olen ihmetellyt. Joko on vähintään 10 vuotta vanha läppäri, jolla peliä yritetään katsoa tai netin todellinen nopeus on luokkaa 5mbit/s. Ja tietenkään ei suostuta ostamaan mitään chromecastejä tai muita nykyajan hömpötyksiä.

5. KultaLukko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Lainaus:
    Itse en ole edes kovin vanha, ja chromecast löytyy, mutta en yksinkertaisesti pidä puhelin+chromecast yhdistelmän käyttämisestä. Sen puoleen olen ilmeisesti vähän vanhanaikainen, että tykkään, kun kaikki toimii yhdellä kaukosäätimellä ja palveluntarjoaja tuo tuotteensa saataville kuten itse haluan. Jos ei tuo, niin en käytä. Sen aikaa kun käytin, ei mitään ongelmia ollut. Mutta kun en pitänyt siitä, miten Telia pakotti minut tuotettaan käyttämään tai vaihtoehtoisesti hankkimaan digiboksin joka on muuten täysin turha laite, lopetin tilauksen. Vaikutti tähän tietysti sekin, että ei ollut millään tapaa realistista odottaa mitään oikeita uudistuksia Telialta tuetun laitekannan suhteen. Digiboksi, digiboksi ja digiboksi vaan.

Goner ja kiekkoaktivisti tykkäävät tästä.
  6. KooJii_#1 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK & Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Miten mä muistelen, että siellä ois ollu sitä "usvaa" tai mitä lie höyryä, joka sai sitte kameran kuvan sumeemmaks. Tai jotenki tollee Telia sitä selitteli...

7. Konson Antti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Tulink mää vai onk tää hoitoainet?!

Toivottavasti tulevalla kaudella kuvan laaduntarkkailua ei enää ulkoisteta loppukäyttäjälle ja mahdolliset kameranlinssin siittämisyritykset estetään

Lavis ja Rademoottori tykkäävät tästä.
  8. SlamDunk71 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät
    Lainaus:
    Telian purnatut ongelmat on vähän muualla kuin itsessään lähetyksissä. Ja ihmisiä ja makuja on yhtä paljon. Toiselle riittää että jotenkuten näkyy ja toinen haluaa kristallinkirkasta kuvaa, kolmas haluaa tolppaääniä, neljäs haluaa laadukasta sisältöä ja viides sitten jotain muuta. Sitten on näiden yhdistelmiä.

Itse olin tyytyväinen itse kuvaan ja sisältöön mutta lafkan koko muu toiminta onkin sitä itseään.

1stApril, Hubacek & Nelfor tykkäävät tästä.
  9. Roger Moore Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, sympatiat: KalPa
    Lainaus:
    Itselläkään ei kyllä kuvanlaadussa tai muussa ollut pahemmin moitittavaa. Pari kertaa kuva hieman puuroutui mutta olen aika varma että se johtui silloin vanhemmasta modeemista ja heikommasta WLANista, joten Teliaa en lähde tuosta syyttämään.

Se mikä itseä eniten hiertää näissä teknisissä asioissa on ylivoimaisesti tuo järjetön viive. Ja ei, se ei ole kuluttajan tehtävä välillä kelailla lähetystä taaksepäin ja käynnistää sitä uudelleen, kyllä nyt jumalauta se netin yli tulevan lähetyksen viive pitää saada ihan ilman mitään käyttäjän sadetansseja siihen 30 sekunnin pintaan. Ei se ole mistään kotoisin että lähetyksen viive saattaa ensin olla jonkun 3-4 minuuttia ja kohta se onkin vaan minuutin kun vähän kikkailet.

En edes käsitä miten tuo voi olla mahdollista. Millään muulla suoria lähetyksiä tarjoavalla suoratoistopalvelulla tällaista viivettä ei ole.

stairox ja Wizzö tykkäävät tästä.
  10. Jakub Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK
    Koittakaahan Telia saada edes äänet toimimaan Hämeenlinnasta. Aika ärsyttävää kun kokoajan pätkii.

11. heavylutaa18 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Saimaa
    Äänet pätkii Pelicans - Sibir ottelussa

12. Via Dolorosa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kristián Pospíšil
    Se on vaan mestaruuskrapulaa, mikä Hämeenlinnan kaapeleissa virtaa.

13. Yeap Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Väsyttää ja ketuttaa lukea tätä ketjua jo niin paljon että ei jaksa väsyä enempää ja tilata tuota liigapakettia. Ei mulla muuta. 10e/kk olisi sopiva hinta keskeneräisestä palvelusta.

14. Telia Jäsen

Lainaus:
    Lainaus:

Tiedoksi kaikille, kyseessä on laajempi häiriö, joka on selvityksessä. Toivottavasti saadaan mahdollisimman pian äänetkin kunnolla pelittämään! //Laura

15. Juippi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Turun Palloseura
  16. Telia Jäsen

Sitä, ettei vika ole yksittäisissä laitteissa, vaan meidän päässä laajemmin. //Laura

17. mig24 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Nyt se varmistui, Telialla päässä vikaa. :)

Eilen TPS-Lukkoa katsoin ekan erän. Kuva ei pätkinyt (eteenpäin on menty), mutta laatu oli mitä oli. Ajaako joku tuota telia tv:tä Chromecast Ultralla, saako sillä hyvänlaatuista kuvaa ulos?

Janne76 ja Juippi tykkäävät tästä.
  18. Knap Jäsen

Suosikkijoukkue:
    IPK, Bruins
    Tämä on kyllä käsittämätöntä paskaa, että miten tällainen lafka ei saa ääniä toimimaan. Luojan kiitos Mestis-kausi alkaa kohta, niin loppuu tämä perseily. Siellä ei ehkä kuvata kuin yhdellä kameralla tai milllään UHD-laadulla, mutta ainakin kuva näkyy ja äänet kuuluu koko pelin ajan.

anthax, Raimoton & Janne76 tykkäävät tästä.
  19. MSU Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Varmaan sitä että kaivurikuskit ovat palanneet kesälomilta töihin ja vetäneet taas kaapelit poikki.

20. I own your face Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Siia mitä vittua tämä äänten pätkiminen on Pelsu Sibir pelissä. Miten voi olla noin saatanan vaikeaa oikeesti. Vittu vuoden olette harjotelleet ja samaa vitun paskaa edelleen.

Asia menee perille vähemmilläkin kirosanoilla. Tämä viesti on rikepisteytetty - Modet

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 10.08.2019 klo 09.45
    Juippi ja anthax tykkäävät tästä.
  21. kyykäärme Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Pitsiturnauksen kuva oli terävää, mutta eilisessä TPS - Lukko pelissä vähän väliä muuttui epätarkaksi. Ei katkonut eikä nykinyt, oli vain suhjuista. Muutamassa pelissä viime kaudella oli samanlaista.

22. anthax Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Ketterä
    Lainaus:
    Itseasiassa viime kaudella Mestistä tuli 4K-laadulla. Tässä onnistui teleoperaattori Elisa. Toki boksi oli pakko ostaa, mutta sillä tekee paljon sellaista, mitä Telia TV:llä ei.

23. Eesau_65 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TuTo
    Lainaus:
    Itse asiassa ei tarvinnut boksia ostaa, kun ihan muutenkin 4K laadulla osan näki.
    Tämä tietysti ehkä turha viesti, kun liigaa en seuraa muuta kuin Teksti-tv:n kautta.

anthax tykkää tästä.
  24. Berezin94 Jäsen

Kysytään nyt vielä, kun en onnettomana tietotekniikan suharina muuten noita matseja löydä...

Nyt kun Telian tilaus on ollut aktiivisena jo vuoden, en siis näe näitä harjoituspelejä, vaan tähänkin olisi pitänyt tehdä erikseen joku tilaus?

25. MSU Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Kyllä. Sinun olisi pitänyt aktivoida "pre-season passi" jolla näkee harjoitusottelut. Toki varmaan vieläkin onnistuu.