Ilmoitukset

Mauri-Antero pääsee viikon huilille Perussuomalaisten ketjuun kirjoitetun hyvän maun vastaisen viestinsä vuoksi. Fantasiat koko mantereen tuhoamisesta eivät kuulu palstallemme.

Sulje ilmoitus

Telia – Liigan uusi koti

Viestiketju osiossa 'Liiga' , aloittajana Noppafemma, 04.05.2017 klo 10.37.

  1. JKyykka Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Leijonat, Minnesota Wild
    Ei liity liigaan, mutta Teliaan kylläkin. Otin kuukausi sitten C Moren urheilupaketin Telian digiboksiin. Tarkoitus oli pitää sitä mm-kisojen ajan, joten tänään päätin mennä irtisanomaan sen. Sehän ei omilta sivuilta onnistu, vaan chattihommiin piti ruveta. Kerroin haluavani irtisanoa paketin, mutta myyjä toisessa päässä oli kovasti yllättynyt tästä. Lopulta sain häneltä hyväksynnän irtisanomiseen. Halusin irtisanoa tähän päivään, mutta tässä olikin 14 päivän irtisanomisaika, joten laskutus ja katseluoikeus päättyy vasta 10.6. Irtisanomisajan unohdus oli oma mokani.

    Päätin sitten samalla irtisanoa Viasat Sport - paketin, jossa on määräaikaisuus 1.7. asti. Mutta ei, tämähän ei onnistunutkaan, koska tähän on vielä liian pitkä aika. Pitäisi kuulemma huikata asiasta pari viikkoa ennen kuin määräaikaisuus päättyy. Kysyin että pitääkö asiasta ilmoittaa tasan 14 päivää ennen määräaikaisuuden päättymistä, jotta ei tule lisälaskutusta. Ei kuulemma tarvitse ja itse asiassa sen voisi muuten irtisanoa heti, mutta koska C More-paketin irtisanominen oli käynnissä, niin en voinut nyt irtisanoa Viasatia. Eli asiakaspalvelija valehteli ensin syystä miksi irtisanomista ei voinut tehdä.

    Arvatkaapa muuten mitä kävi C More - kanaville chattisession jälkeen? No eihän ne enää näkyneet! Vaikka juuri oli sanottu, että tilausta ei saa ennen 10.6. katkaistua. Aivan varmasti Telia olisi minua tästä kahdesta viikosta laskuttanut, joten ei muuta kuin takaisin chattiin. Siellä pahoiteltiin kovasti, että katseluoikeus olikin mennyt heti poikki. Laittoivat kanavat takaisin näkymään. Tuskin asia vieläkään tämän osalta on kunnossa ja se Viasat pitää vielä erikseen tosiaan käydä irtisanomassa. Ei ole valtavan suurista asioista kyse, mutta kyllä näistä aika kökkö fiilis koko touhusta jää.
     
    Pate44 tykkää tästä.
  2. lariono Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät
    Lainaus:
    Kysyin hyvitystä tai sopimuksen purkua kun myyty tuote ei vastaa sitä mitä luvattiin..ei kuulemma pysty ennen määräajan loppua ja kyseessä on heidän hieno digiboxi
     
  3. Ishmael Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HIFK, Vancouver Canucks
    Lainaus:
    Tämähän on oikeastaan ihan hieno uutinen. On mennyt itseltäni ohitse, kun en kuulu siihen onnekkaaseen vähemmistöön, joka asuu Telian kaapelin alueella. Sitten kun laajentavat tuon vielä siihen, että kyseessä ei ole yksi sattumanvarainen ottelu kierrokselta, vaan valinnanvaraa on enemmänkin, niin vielä hienompaa. Ja tosiaan myös muille kuin niille harvoille ja valituille... mutta se lienee liikaa pyydetty.

    Samoin liikaa lienee pyydetty vastaus pyyntööni. Vai mitä @Telia ?
     
    holynordic tykkää tästä.
  4. Koge Jäsen

    Lainaus:
    Itsekin olen huomannut, että tuo palveluiden irtisanominen ja laskutus ylipäätään Telialla toimii vähän niin ja näin. Kaapelikanavia kun ei voi irtisanoa itsepalveluna, vaan aina joutuu chatin kautta säätämään, ja sitten saa arvuutella, onko irtisanominen astunut voimaan ja mikä on irtisanomisaika. Laskut pitää katsoa tosi tarkkaan, minulla oli Liiga-passi laskutettu kahteen kertaan, kun on sekä kaapeli-tv että Telia TV -sovellus käytössä, ja tämä laskutusongelma ei tullut edes yhdellä yhteydenotolla kuntoon. Chatistä saa kuitenkin ihan hyvää palvelua, ja pääasiassa sitä kautta on aina asiat ratkenneet.
     
  5. Telia Jäsen

    Lainaus:
    Lainaus:
    Lainaus:
    UHD lähetyksiä testattiin pleijareiden alkaessa siten, että jokaisella pelikierroksella näytettiin yksi valittu ottelu UHD-laadulla. UHD kuvanlaatuun meillä on tekniset valmiudet toistaiseksi Telian kaapeli-tv verkossa ja Telia TV-digiboksi laajakaistalla palvelussa. Pleijareiden aikaan haluttiin tarjota maistiaisia UHD-laadusta mahdollisimman laajalle joukolle, jonka vuoksi kaapeliverkossa ei tarvittu kortinlukijoita tai kanavapaketteja, jotta pääsi nauttimaan huipputarkasta lätkästä.

    Ensi kaudella UHD-lähetyksiä on tarkoitus jatkaa ja kauden aikana UHD-laadun lähetykset tuodaan myös tarjolle Telia TV-digiboksille, joka toimii missä tahansa nettiliittymässä. Toki netin nopeus pitää olla hyvä ja tasainen, eli suositeltavin vaihtoehto on valokuitu tai nopea kaapelinetti.

    //Niko
     
  6. MSU Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Boldaus oma. Minkä takia vuonna 2019 on UHD saatavilla vain DIGIBOKSILLA kun palveluiden pitäisi nimenomaan siirtyä netin maailmaa kohti enemmän eikä digibokseihin.
     
    Surmanajaja, Strongbow, Tikiti ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  7. Telia Jäsen

    Lainaus:
    Siitä syystä, että näihin on nyt tässä vaiheessa tekniset valmiudet olemassa. Mielekkäintä tuoda uudistuksia tarjolle heti kun mahdollista. Kehitys kehittyy jatkossakin!

    //Niko
     
  8. holynordic Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät
    Lainaus:
    Hei Niko/Telia!

    Nimimerkki @Ishmael on esittänyt teille useaan kertaan kysymyksen, voisitteko vastata hänelle?

    Kiittäen!
     
    Ishmael tykkää tästä.
  9. Roger Moore Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, sympatiat KalPa
    Moikka @Telia

    Mitä aiotte tehdä tuolle järjettömälle viiveelle mikä on yhdistelmällä Chromecast + mobiilisovellus? Pahimmillaan se on noin kolme minuuttia. Aiotteko saada sen siihen 20-30 sekunnin haarukkaan mikä olisi vielä siedettävä?
     
    holynordic tykkää tästä.
  10. peterra Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Sanon tämän nyt vain sinulle näin yleisenä asiana äläkä siis suutu minulle :) Vastaus on yleisempi kuin ainoastaan sinulle.

    Meidän on aivan turha täällä kohdistaa tuollaiset kysymykset @Telia suuntaan, koska he edustavat täällä Teliaa ja he eivät todellakaan tule sanomaan asiaa niin kuin se on, vaikka kuinka jankataan.

    Teknisillä valmiuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Telia (ja Elisa ja myös DNA) haluavat myydä oman digiboksinsa. Ainoa asia, jonka kanssa sillä on tekemistä on se, että he haluavat asiakkaille käyttöön heidän laitteitaan ja asiakkaita käyttämään tätä yhtä ja ainoaa alustaa. Telia on sentään tuonut vaihtoehdon asiakkaille, että me kolmannen ja neljännen luokan asiakkaat, jotka eivät satu asumaan Telian kaapeli-tv tai valokuitualueella voimme saada palvelun "soveltuvin osin" hieman edullisemmalla hinnalla eli ilmaisen sovelluksen + siihen vaan sopiva paketti.

    Operaattori totta kai yrittää sitoa asiakkaan niin hyvin itseensä kuin mahdollista, koska käytännössä Suomessa kolme isoa toimijaa jakavat koko markkinan keskenään. Telia osti Liigan yksinoikeudella, joten sillä ei ole mitään intressiä päästää asiakkaita käyttämään heidän sisältöään edes rahaa vastaan. Eihän se heille olisi hyvä bisnes, jos esim. Telia antaa mahdollisuuden katsoa UHD-lähetyksiä esim. asiakkaan valmiilla laitteella, joka tukee UHD-laatua tai asiakkaan valmiilla netillä, joka antaa samanlaista kaistaa, mutta Telian kannalta väärässä verkossa.

    Ne, jotka vielä elävät sellaisessa toiveunessa, että Telia on ostanut Liigan rakkaudesta lajiin voivat alkaa heräillä. Tämä on isojen lukujen pyörittelyä ja tarkoitus on samalla varmistaa, että Liigaa haluavat asiakkaat voivat katsoa Liigaa tietyin ehdoin ainoastaan Telian kaistoilla ja Telian purkeilla. Niistä asiakkaat maksavat Telialle enemmän kuin siitä itse Liigasta. Tekniset valmiudet ovat täyttä höpötystä - ne voidaan kyllä sovittaa yhteen varsin nopeasti. Tämä vaan ei ole tässä bisneksessä se toivottu malli.

    Ja tämä on muuten totuus - eikä se ole vain Telian ongelma vaan se on koko sisältömarkkinan ongelma, kun operaattorit päästettiin tuottavalle sisältömarkkinalle mukaan.
     
    Wizzö, karotenoidi, Tamin teesit ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  11. Hubacek Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
    Kuinkahan moni tekee saman kuin minä, eli vaihtaa netti- ja puhelinliittymät Telialta pois ja lopettaa jääkiekon katsomisen tuon pakkosyötön ja yleisen perseilyn seurauksena. Osaako Telia laskea miinuksille hintaa? Enää en anna itseäni "huijata".

    Toki noista joidenkin laskemista Telian huijauksista se useampi miljoona varmaan kertyy voittoakin.
     
    Porilaine miäs tykkää tästä.
  12. peterra Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Operaattoreilla oli joskus aikanaan fokus oikeasti siinä perustuotteessa, joka oli siis aikanaan toimiva nettikaista & puhelinliittymät. Mutta maailma muuttuu ja niin muuttuu operaattorien leikkikenttäkin. Asiakkaan paras kaveri on kilpailu, joka on Suomessa vähäistä. Verkon rakentaminen on kallista infraa, joka maksaa operaattoreille pitkän pennin ja käyttäjien määrä on laskeva tai vakio. Esimerkiksi numeron siirtely operaattorilta toiselle on ns. nollasummapeli - jos se on jollakin muulla niin se on joltain toiselta heti pois. Toisaalta uusia asiakkaita ei tule markkinoille kovin nopeasti ja nykyiset hyppivät erityisesti puhelinliittymien suhteen entistä helpommin operaattorilta toiselle. Hinnoittelu on suhteellisen samanlaista ja vakioitunutta, suurimmat paikalliset erot esim. puhelinliittymissä ovat kotoisin kuuluvuuden ja toimivuuden eroista.

    Sama asia pätee nettiin - netti on asiakkaille perushyödyke, joka vertautuu nykypäivänä sähköön. Asiakkaita on rajallinen ja määrä he kaikki tarvitsevat todennäköisesti netin ja kun kaikille se netti on jo vuosia sitten myyty niin markkina ei muutu paljoakaan. Valokuidun vetäminen on operaattoreille kallista ja samalla tuodaan koko ajan mobiilivaihtoehtoa rinnalle kovemmin, koska se on halvempi ja ihan kaikilla asiakkailla ei ole heittää 2000-4000 € valokuidun vetämiseen.

    Kun operaattoreiden kaksi perustuotetta ovat siirtyneet kasvavasta markkinasta tasaiseksi markkinaksi, jossa on vielä hyvin kallis kulurakenne. Tarvitaan paljon infraa ja investointeja pelkästään siihen, että se verkko on olemassa. Se on varmasti bisnestä, jolla yritys voi elää, mutta se ei varmaan enää ole sellaista bisnestä, jolla yritys voi kasvaa. Jos katsot näitä kolmea isoa toimijaa, jotka täällä Suomessa on niin kyllä megatrendi on ollut jo vuosia tunkeutua yhä vahvemmin tuottavalle ja kasvavalle sisältömarkkinalle mukaan. Ei Telia maksa Liigalle miljoonia siitä, että he saavat viihdyttää kansaa Tapparalla & IFK:lla vaan he maksavat miljoonia siitä, että asiakkaat ostavat näitä alustoja miljoonilla heiltä ja asiakkaalla ei ole mitään vaihtoehtoa siihen.

    Sisältömarkkina voi teoriassa kasvaa ikuisesti, koska tuote on luonteeltaan aivan erilainen kuin netti. Netin nopeutta on kasvatettu kuluttajalle sellaista vauhtia, että kukaan ei oikeasti tarvitse mitään 1000M / 100M valokuitua tai Super Ultra Helppo Mega 900 mb/s puhelinliittymää. Ja jos joku tarvii niin hänellä on netille jotain muuta käyttöä kuin katsoa UHD-lähetyksiä Telialta.
     
    FeedTheMule, Lohikoski & -One- tykkäävät tästä.
  13. Nelfor Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Täyttä asiaa koko viesti, mutta oliko sulla tässä joku pointtikin, joka liittyy tuohon lainaamaasi Hubacekin viestiin?

    Omaan silmään vaikuttaa siltä, että Telia on ampunut itseään jalkaan, kun hankki kalliit oikeudet liigaan, jonka olisi tarkoitus toimia tietynlaisena "sisäänheittotuotteena", mutta sen ympärillä touhutaan niin epärehellisesti ja muutenkin heikkotasoisesti, että entisetkin asiakkaat lähtevät kilpailijoiden leiriin.
     
  14. peterra Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Pointtini oli se, että operaattoreiden päätuotteet ovat edelleen internet- ja puhelinliittymä. Asiakkaiden poistuminen pienellä markkinalla kilpailijalle vieden sinne hetkellisesti osan rahasta (en usko, että liittymä- ja nettiliiketoiminta on mikään megaluokan myyntimenestys operaattoreille) ei varsinaisesti ole heille vielä "niin iso menetys", ettei se korvaisi sitä, että asiakas ottaa heiltä jonkun alustan tai se, että hän joutuu kuitenkin maksamaan halutessaan Liigaa kotiinsa heille - tavalla tai toisella.

    Tämä oli siis se, miten se liittyi tuohon asiaan. Uskon, että operaattorit ovat laskeneet hyvinkin tarkkaan sen, kuinka paljon porukkaa poistuu muista tuotteista, kun yhdessä tehdään ns. huonoa politiikkaa. Lopulta asiakkaat kuitenkin maksavat varmasti aika hyvällä katteella tuosta sisällöstä ja asiakkaallahan ei ole vaihtoehtoa, joten se raha tulee sisään varmasti.
     
  15. -One- Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Ilves
    Lainaus:
    Tämä on mahdollista, mutta itse olen skeptinen keskimääräisen kuluttajan viitseliäisyyden suhteen. Lienee kuitenkin aika harvassa nuo, jotka jaksavat alkaa liittymiään vaihtaa Telian perseilyn takia. Aiheutuva tappio lienee pieni verrattuna siihen rahamäärään, mitä näillä boksien ym. liittymien pakkomyynnillä taloon tulee sisään.
     
    peterra tykkää tästä.
  16. pernaveikko Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders, Lechia
    Lainaus:
    Näitä laskelmia tekee isompi tiimi kuin se minkä pitäisi tehdä laadukasta tuotetta kansalaisten (de facto) kansallispeliin ilman kolmen minuutin viivettä.
     
  17. peterra Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Totta kai. Kuten tuolla aiemmin sanoin niin kilpailu on asiakkaan paras kaveri. Tällöin esim. operaattori joutuu laadukkaan sisällön LISÄKSI vielä varmistamaan, että se sisältö on sillä tavalla moitteettomasti tuotettu, että asiakas ei ole riippuvainen ainoastaan yhdestä tietystä komponentista saadakseen tuotteen käyttöönsä. Juuri tämän takia pidin esim. Maikkaria tai Nelosta parempana tarjoajana näille sisältötuotteille kuin jotain operaattoria. Telian ostaessa Liigan on toki joissakin asioissa menty valtavasti eteenpäin, mutta pitkällä aikavälillä yhden toimijan määrääminen ja "ota tai jätä" -tilanteen luominen ei ole asiakasystävällistä. Toki Maikkari yms. yrittävät ihan samalla tavalla myydä siinä sivussa omia medioitaan, ohjelmiaan ja muita sisältöjä.
     
  18. Nelfor Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    JYP
    Lainaus:
    Teoriassa näin, mutta tuntuu siis siltä, että Telia tekee tarpeettomasti itselleen hallaa. Samat myynnit voitaisiin saada aikaiseksi myös siten, että asiakkaat olisivat tyytyväisiä ja toisivat jatkossakin lisää rahaa Telialle. Liigan oikeudet ovat niin järjettömän iso menoerä Telialle, että sen hyödyntämisen suhteen ei olisi varaa tehdä virheliikkeitä, joita on nyt tehty kerta toisensa jälkeen kovalla tahdilla.
     
    tii, -One- & Strongbow tykkäävät tästä.
  19. Surmanajaja Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Ilves
    Valitettavasti telian tekniset valmiudet tarkoittaa ettei toimivaa ratkaisua ole tarjolla ensitalvenakaan, saas nähdä ehtiikö ilmasto lämpiään ja talvet katoamaan ennekuin tuo telian streamaus tulee edes säädylliseen kuntoon. enstalvea orotellessa.
     
  20. Ishmael Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HIFK, Vancouver Canucks
    Lainaus:
    Missä asioissa on menty valtavasti eteenpäin? Liigalive on kuulemma käyttökelpoinen konsepti. Samoin 4K-lähetykset ovat 720p-tarkkuuteen verrattuna parempia. Onko mitään muuta? Mieleen tulee useampikin asia, joissa on menty rajusti taaksepäin.
    Telian suurin heikkous on se, että siellä ei tunnuta hyväksyvän sitä tosiasiaa, että tässä maassa on helvetillinen massa porukkaa, joilla ei ole pienintäkään mahdollisuutta tuohon ”vaadittuun” Telian kaapeli- tai kuituverkkoon. Lainausmerkeissä siksi, että erilaisia purkkavirityksiä on olemassa myös meille muille, muttei toki siltikään ”paremmilla äänillä” tai UHD:lla höystettynä. Se peruspalvelu toimii lähtökohtaisesti vähän huonommin kuin edeltäjällä mutta silti vähän kalliimmalla.
    Telialla ei haluta ymmärtää sitä, että tässä maassa on runsaasti sellaisia ihmisiä, jotka olisivat valmiit kantamaan isonkin määrän rahoja kirstuun, jos vain saisivat vastineeksi todella toimivan palvelun ilman mitään muttia. 4K-kuva laadukkaalla äänimaailmalla (ottakaa oppia NHL:stä äänien suhteen) ilman helvetillistä viivettä ja kaiken maailman kaivuriongelmia puhumattakaan adhd-kamerahenkilöistä. Eikö olisi aika kiva kombo? Niin olisi, mutta Telia keskittyy mieluummin nyhtämään helpot rahat niiltä, joiden mielestä on ok pitää 9 eri palveluntuottajan digiboksia ja modeemia sun muuta tv-tasollaan pyörimässä. Ottelun alkaessa voikin sitten miettiä, että millä kaukosäätimellä tänään vaihdetaan oikea kanava. Ja ihmetellä, että mikä oli se marssijärjestys CC:n kytkemiseksi, että Telia TV kuvittele että nythän tässä on 7 käyttäjää linjoilla.

    Ruudun aikana taidettiin useimmiten valittaa pätkimisestä tai siitä, että kuvanlaatu pomppi. No, eteenpäin on menty niistä ajoista, kun nykyään vikakohteita on vähintään kolminkertainen määrä.
     
  21. peterra Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Tappara
    @Ishmael tyydyn tagaamaan sinut, kun en viitsi tehdä niin pitkää viestiä kuin kaikista lainauksista tulisi.

    Tyydyn vastaamaan, että jokainen asiakas määrittelee itse oman odotustasonsa. Esimerkiksi minä olen ollut tyytyväinen toimintavarmuuteen omalla systeemilläni ja siihen, että peliä voi katsoa kaksi ihmistä yht'aikaa eri paikoissa suhteellisen kivuttomasti.

    Mihin olen ollut tyytyväinen:
    1) lähetykset
    2) kattokamera
    3) tekninen toteutus - minulla oli kauden aikana yksi katkos, joka oikeasti esti minua nauttimasta pelistä. Se on oikeasti aika vähän.
    4) mielestäni parempi kuvanlaatu myös peruskäytössä kuin esim. Ruutu
    5) asiantuntijoihin panostaminen studiossa
    6) selostajissa parannusta aiempaan

    Asioita, jotka vaativat petrattavaa:
    1) kaikille komboille samat mahdollisuudet hyödyntää tekniikkaa
    2) laskutus kuntoon
    3) Telian oma viestintä aiheen ympärillä 2000-luvulle ja selittely pois vaan tilalle osaamista

    Näin mä sen näen. Olen pääsääntöisesti itse ollut tyytyväinen asiakas ja olen valmis maksamaan tuon Liigapassin verran aivan heittämällä kuukaudessa saadusta tuotteesta. Nämä toki asioita, jotka jokainen kuluttaja määrittelee itse, mikä riittää hänelle ja mihin hän tyytyy.
     
  22. marse Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Ei kun teidän sivulla kyllä sanotaan se oikea syy, eli se, että sovelluksen, Chromecastin ja Apple TV:n käyttäjillä on liian pienet ruudut.
     
  23. Telia Jäsen

    Lainaus:
    Kiitos kommentistasi! On mukava nähdä, että positiivista löytyy pidempi lista kuin noita kehityslistalla ja toki meidänkin tiedossa olevia kipupisteitä :) Ja mitä niihin jälkimmäisiin tulee, niin ennen kaikkeahan asiakastyytyväisyys on meille se tärkein, ja se koostuu monesta pienestä ja isommasta palasesta. Näitä palasia jäsentelemme ja hiomme koko ajan, jotta ne sopivat jatkossa entista paremmin yhteen ja saamme rakennettua entistä paremman "tornin" niistä :) Tuotekehitys, palvelu, maksut, laskutus, tekniikka, nämä kaikki ja paljon muuta siis.
    Lainaus:
    Tähän ja kaikkeen muuhun Telia TV:seen ja Liigaan liittyen kannattaa tulla 10.6. Telia Yhteisöön linjoille, ja miksei vaikka jo nyt käydä heittämässä sinne kysymys, johon toivoo vastausta tuolloin, kun itse tuote- ja kehitysväki on niihin vastaamassa :)

    // Tanja
     
  24. Ishmael Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HIFK, Vancouver Canucks
    @Telia
    Voisitteko ystävällisesti vastata siihen kysymykseeni, jota olen nyt kolmisen viikkoa teiltä udellut? 12.5. esitin kysymyksen ensimmäisen kerran, ja sen jälkeen muutaman kerran uudestaan. Tekisi mieli verrata viivettä liigalähetysten viiveeseen, mutta joku voisi pitää sitä jopa mauttomana.
     
    holynordic tykkää tästä.
  25. I own your face Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Ei Teliaa kiinnosta mikään muu kuin raha ja se, että saavat boxeja ja liittymiään pakkomyytyä. Kaikki tuo "asiakkaiden tyytyväisenä pitäminen on meille tärkeää" on paskanjauhantaa.

    Turhaan täällä siis odotellaan vastauksia vähäänkään järkeviin kysymyksiin joissa vähänkin kritisoidaan Telian umpisurkeita toimintatapoja. Ainoastaan yltiöpositiiviset kehut ja palautteet huomioidaan.
     
    Viimeksi muokattu: 01.06.2019 klo 18.39