Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 479 185
  • 21 693

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.

Ei ole, pl. ehkä yksi matsi saattaa töllöstä tulla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.
Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.
 

taspmas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Örebro. Turisti liigakartalla.
Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.
Ruotsissa kaikki on paremmin, tai ainakin siellä finaalit tarjoillaan kaikelle kansalle paikallisen maikkarin toimesta. Tosin siellä taitaa tuo urheilupaketin kk-hinta huidella yli 50€ :D Nojoo, toivotaan että edes pelin tai pari näkisi ilmaiskanavilta. Lienee kuitenkaan turha toivoa, että mikään ratkaisupeli tulisi ilmaiseksi maikkarilta.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mistä ihmeestä muuten näkee edes tän kauden maalikoosteita, kun Cmore vaihtui MTV Katsomoon? Ois ollu kiva kattella muutama maalikooste mutta eipä niitä ainakaan Maikkarilta nää.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Mistä ihmeestä muuten näkee edes tän kauden maalikoosteita, kun Cmore vaihtui MTV Katsomoon? Ois ollu kiva kattella muutama maalikooste mutta eipä niitä ainakaan Maikkarilta nää.
Pitäisi kyllä Katsomossa näkyä tulevien ja menneiden otteluiden alla Liiga-osiossa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Pitäisi kyllä Katsomossa näkyä tulevien ja menneiden otteluiden alla Liiga-osiossa.
Mulla näkyy nettiselaimella viimeinen peli olevan Pelicans - Jukurit vajaa pari kk sitten. En sit tiiä teenkö jotain väärin :D
Ja joo, puhelimella on myös viimeinen maalikooste tuo sama peli.
 
Viimeksi muokattu:

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Mulla näkyy nettiselaimella viimeinen peli olevan Pelicans - Jukurit vajaa pari kk sitten. En sit tiiä teenkö jotain väärin :D
Ja joo, puhelimella on myös viimeinen maalikooste tuo sama peli.
Vaikea sanoa, mistä kiikastaa. Mulla näkyy kaikkien playoff-pelienkin koosteet.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mistä ihmeestä muuten näkee edes tän kauden maalikoosteita, kun Cmore vaihtui MTV Katsomoon? Ois ollu kiva kattella muutama maalikooste mutta eipä niitä ainakaan Maikkarilta nää.
Liigan sivuilta löytyy, valitset vaan matsin ja klikkaat videot-välilehteä.
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee ohi lajin osalta, mutta pakko antaa kyllä vähän sanallista raippaa maikkarille siitä, että tämän viikon Mestareiden liigan ottelussa oli kyllä tosi paljon pätkimistä. Koska vastaavaa ei ole viime aikoina missään lähetyksissä tapahtanut, herää itselle kysymys siitä, onko vaivihkaa säästetty palvelinkapasiteetissa? Oli syy mikä tahansa toivottavasti liigan finaalilähetykset, tai muutkaan suositumman pään urheilulähetykset eivät kyykkäilisi
 

AnteroBruun

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Menee ohi lajin osalta, mutta pakko antaa kyllä vähän sanallista raippaa maikkarille siitä, että tämän viikon Mestareiden liigan ottelussa oli kyllä tosi paljon pätkimistä. Koska vastaavaa ei ole viime aikoina missään lähetyksissä tapahtanut, herää itselle kysymys siitä, onko vaivihkaa säästetty palvelinkapasiteetissa? Oli syy mikä tahansa toivottavasti liigan finaalilähetykset, tai muutkaan suositumman pään urheilulähetykset eivät kyykkäilisi
Itsellä ei ainakaan ollut minkään sortin ongelmia joten taidat antaa raippaa väärään osoitteeseen…
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä ei ainakaan ollut minkään sortin ongelmia joten taidat antaa raippaa väärään osoitteeseen…
Hyvä tietysti jos kyseessä ei ollut laajempi ongelma. Epäilytti vaan, kun ei minkään muun urheilulähetysten kanssa ole pitkään aikaan ollut tuollaista taistelua, ja parin nopeustestin perusteella syyn ei pitäisi kyllä löytyä omistakaan yhteyksistä.

Edit: Lisäksi eilen epäilyksiä johonkin lähetyspään yliluormotukseen lisäsi myös, että molempina päivinä ongelmat alkoivat kokolailla heti otteluiden alettua, ja ennakkostudiot näkyivät priimana, ja ongelmitta. Mutta kuten sanoin, on tietysti hyvä, jos kyseessä oli kuitenkin jokin paikallinen, tai vain minua koskenut ongelma.
 

Mary Mackey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lisäksi eilen epäilyksiä johonkin lähetyspään yliluormotukseen lisäsi myös, että molempina päivinä ongelmat alkoivat kokolailla heti otteluiden alettua, ja ennakkostudiot näkyivät priimana, ja ongelmitta. Mutta kuten sanoin, on tietysti hyvä, jos kyseessä oli kuitenkin jokin paikallinen, tai vain minua koskenut ongelma.

Ei varsinaisesti pätkinyt, mutta bitrate putosi kyllä välillä oikein kunnolla eli resoluutio putosi selvästi ja kuva nyki. Käytössä Telian 1 Gbit/kuituliittymä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös