Telakalla 2014–2015

  • 164 481
  • 524
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulinkohan mä oikein, että Grillfors olisi mahdollisesti jo ensi viikon Fribourg-matsissa kehissä. Ihan kuin Edu olisi puhunut jotain tällaista radiossa. Onko joulu tänä vuonna etuajassa? Älkää lynkatko, jos ei toteudu.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kuulinkohan mä oikein, että Grillfors olisi mahdollisesti jo ensi viikon Fribourg-matsissa kehissä. Ihan kuin Edu olisi puhunut jotain tällaista radiossa. Onko joulu tänä vuonna etuajassa? Älkää lynkatko, jos ei toteudu.
Kun miettii että Hank ei voi pelata ensi viikolla Fribourg-matsissa, niin todella paskalla pakistolla HIFK joutuisi lähtemään mikäli sieltä ei ole ketään tulossa sairastuvalta takaisin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Grillfors oli IFK:n aitiossa Söden ja muiden vemppalaisten kanssa, enkä kyllä nähnyt mitään ruhjeita tai tukirautoja kasvoissaan, joten näinköhän olisi selvinnyt säikähdyksellä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lambergilla ja Raskilla molemmilla kipsi kädessä, joten heidän paluunsa kestää varmaan hetken! Toisella taisi tosin olla jo mallia kevyt kipsi. Kuparinen taas kanteli lastansa ympäriinsä, joten tuskin mitään pahemmin paskana, kun olkapään seutua hoidettiin jäällä Porissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Leinonen näytti kävelevän kainalosauvoilla tänään Nordiksella. Ei taida Leiskakaan heti askiin palata.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyin paluusta eilen Grillforsilta kaljakadulla, sanoi että päivä kerrallaan. Ulkoisesti ihan skarpissa kunnossa. Erittäin, erittäin symppis kaveri.
 

Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyin paluusta eilen Grillforsilta kaljakadulla, sanoi että päivä kerrallaan. Ulkoisesti ihan skarpissa kunnossa. Erittäin, erittäin symppis kaveri.

Kyllä, kuulemma leikkaus onnistunut yli odotusten ja alkuperäinen toipumisaika (4-8 viikkoa) lyhentynyt siten että mahdollisesti jo ensi tiistaina messissä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä, kuulemma leikkaus onnistunut yli odotusten ja alkuperäinen toipumisaika (4-8 viikkoa) lyhentynyt siten että mahdollisesti jo ensi tiistaina messissä.

Kertakaikkisen hieno uutinen! Tosta pitkästä saikkulistasta tarvittiin nopeimmin takaisin kärkipakkeja, ja Grillfors on ollut paras pelaava pakki meillä.

Mikäs sen Taipaluksen tilanne on. Näkikö kukaan hallilla sitä?

Ja Söden tilanne huolestuttaa päivä päivältä vaan enemmän. Kysyin siltä noin kuukausi sitten vointia, ja vastasi että parempaan suuntaan mennään ja todennäköisesti lokakuussa pelaa. Alkaa lokakuu olemaan jo pulkassa, joten näinköhän saadaan jännittää sitä, onko hänen syyskausi (tai koko kausi) vaarassa jäädä väliin.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Luojan kiitos Grillerin toipuminen etenee vauhdilla! Söden paluu tapahtuu heti maaottelutauon jälkeen.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Komento takaisin. Juutinen pelaakin Vantaalla.
 
Viimeksi muokattu:

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaankin mainittu tuolla aiemmin ja muistelisin että Söden ongelma on siis jonkun sortin takareisi vamma? Korjatkaa jos olen väärässä. Säikähdin vaan kun kuulin huhun että Södellä olisi jonkun sortin päävamma, kuten aivotärähdys tai muu? Toisaalta tuo tuli jostain kerho- tai kärppä- tai ässät- tai tapparafanin suusta tuo tieto...

Mutta hienoa että Grillfors on back!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Varmaankin mainittu tuolla aiemmin ja muistelisin että Söden ongelma on siis jonkun sortin takareisi vamma? Korjatkaa jos olen väärässä. Säikähdin vaan kun kuulin huhun että Södellä olisi jonkun sortin päävamma, kuten aivotärähdys tai muu? Toisaalta tuo tuli jostain kerho- tai kärppä- tai ässät- tai tapparafanin suusta tuo tieto...

Tuon takareiden minäkin olen kuullut. Ehkäpä päävammaksi on tulkittu se Söden heitto että hänellä on "vartalovamma". En kyllä tajua tätä salailua jos kyseessä on takareisivamma. Kummallisen kauan toipuminen kestää, tietty voihan olla että vamma on uusinut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Luttinen pelikondiksessa huomenna. Näin kertoili Arttu itse HIFK:n facebook sivuston haastattelussa.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näin Office infoaa meitä tänään:

Puolustajat


Toni Söderholm (2-4 vkoa)
Lauri Taipalus (2-4 vkoa)
Julius Nyqvist (day-to-day)
Sebastian Moberg (2-4 vkoa)

Hyökkääjät

Matti Kuparinen (2-3 vkoa)
Juuso Puustinen (1-2 vkoa)
Joonas Rask (1-2 vkoa)
Toni Leinonen (n. 5 vkoa)
Robert Leino (day-to-day)
Janne Öfverström (loppukausi)

Eli sieltä olisi mahdollista pikapuoliin saada ainoastaan Nyqvist puolustajista takaisin kehiin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mistäs nyt tuulee?

Onhan se ihan kiva saada tietää edes jonkinlaista toipumisennustetta, mutta tuosta on pitkä matka pelikuntoon. Söde korvaa paljon hyvällä peliälyllään, mutta pelituntuman ja kunnon saaminen kohdilleen ei käy hetkessä, eli käytännössä vahvistus joukkueelle joskus ensivuonna. Hyvä kuitenkin, että on tulossa kuntoon.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei kannata paljoa ladata Söden kohdalle odotuksia. Tollanen 4kk sivussa tekee aika paljon hallaa, kuten varmasti monella on muistissa se kun Söde aikoinaan palasi IFK:hon ja otteet oli suorastaan järkyttävän huonoja pitkän, pitkän aikaa.

Ps. Vituttaa toi Kuparinenkin. Äijä on ihan lasinilkka saatana. Vähän väliä rikki.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Joo ei kannata paljoa ladata Söden kohdalle odotuksia. Tollanen 4kk sivussa tekee aika paljon hallaa, kuten varmasti monella on muistissa se kun Söde aikoinaan palasi IFK:hon ja otteet oli suorastaan järkyttävän huonoja pitkän, pitkän aikaa.

Ps. Vituttaa toi Kuparinenkin. Äijä on ihan lasinilkka saatana. Vähän väliä rikki.

Erityisesti vituttaa roikottaa tuollainen jamppa rosterissa kun olisi eräs Pera ehkä saatavissa.
 

444

Jäsen
Erityisesti vituttaa roikottaa tuollainen jamppa rosterissa kun olisi eräs Pera ehkä saatavissa.
Sinähän olet kuitenkin itse tuonut useampaan kertaan esille, että kaikki rahat on jo tämän kauden osalta käytetty. Meinaatko, että Wirtanen pelaa ilmaiseksi, koska on niin paljon velkaa urastaan kasvattiseuralleen IFK:lle?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Sinähän olet kuitenkin itse tuonut useampaan kertaan esille, että kaikki rahat on jo tämän kauden osalta käytetty. Meinaatko, että Wirtanen pelaa ilmaiseksi, koska on niin paljon velkaa urastaan kasvattiseuralleen IFK:lle?

Mä en tiedä oletko tyhmä vai esitätkö edelleen vaan? Kuparinen ulos = Wirtanen sisään. Mikä siinä on niin vaikeata?
 

444

Jäsen
Mä en tiedä oletko tyhmä vai esitätkö edelleen vaan? Kuparinen ulos = Wirtanen sisään. Mikä siinä on niin vaikeata?
Se, että Kupariselle pitää edelleen maksaa palkkaa, vaikka työvelvollisuus päättyisikin. Joko sen maksaa IFK tai joku muu. Ja jos jätkä on jatkuvasti saigonilla ja sitä "pitää roikottaa rosterissa", niin kukahan muu sen palkan maksaisi?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Se, että Kupariselle pitää edelleen maksaa palkkaa, vaikka työvelvollisuus päättyisikin. Joko sen maksaa IFK tai joku muu. Ja jos jätkä on jatkuvasti saigonilla ja sitä "pitää roikottaa rosterissa", niin kukahan muu sen palkan maksaisi?

Niin, voishan Kuparisen yrittää myydä. Ostaahan Nybarikin klesoja pelaajia. Kaipa nyt muuallakin on hölmöjä kuin vain Helsingissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös