Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Teijo Räsänen SaiPan peräsimeen

• 1 318
  • 6

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
No tätähän oli jo odotettukin. Kertoisko Hämeenlinnan pojat vähän tarkemmin Teijon vahvuuksista ja heikkouksista?

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yleistä SaiPasta

Vaikkakin Telsa nyt sitten SaiPan peräsimeen astuikin, niin kovin näyttää synkältä:

Maalivahdit:
Niklas on suuntaamassa yhä varmemmin kohti Ruotsia ja AIK:ta, joten Lappeenrantaan jää Häkkinen & Kuokkanen. Häkkinen ei vakuuttanut missään vaiheessa tällä kaudella ja Kuokkaselta puuttuu rutiini.

ei sopimuksia

Puolustus:
Tällä osastolla vähiten menetyksiä. Petri Kokon (vuokralla IFK:sta) toivoisin näkeväni myös ensikaudella SaiPa-paidassa. Jokelan & Carlssonin sopimukset katkolla.

Sopimukset: Kallioniemi, Tikkanen, Kuznetsov

Hyökkäys:
Lähtökuopissa Immonen (IFK), Tuominen (?) ja Salonen (?). Ahlbergin, Reijosen, Tirkkosen ja Skytän sopimukset katkolla.

Sopimukset: Hämäläinen, Kinnunen, Kauppinen, Machulda, Sipiläinen, Yli-Torkko

Toki, tämähän on turhaa jaarittelua tässä vaiheessa kautta, mutta olen huolestunut. Lähtijöitä on paljon runkopelaajista, millä nämä korvataan?

theref

Jäsen
Teisa kelpaa minulle!

Teisa kelpaa oikein hyvin SaiPan peräsimeen. Itse asiassa sama vaikka joulupukki olisi siellä, kunahn ei vaan se, se, se...

Joukkueen rakentamiseen tämä uusi valmentaja uskoakseni ottaa osaa oikein mallikkaasti. Teisalla on kyky jalostaa nuorista pelimiehistä reippaita vastuunkantajia.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ahlberg Ässiin?

Niin tollaista huhua on ollut liikkeellä. Pitääkö paikkaansa tai onko saipalaisilla tietoa Samin jatkosta?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Teisa-asiaa

Niin, kyllähän Teisalta valmennus käy, HPK:n mitasarake komistui kummasti Teisan aikana.
Omasta mielestäni Teisalta puuttuu ehkä hieman auktoriteettiä ja kovuutta joka näkyi esim. tällä kaudella siinä että joukkue pelasi muutamaan otteeseen todella kurittomasti, se myös ihmetytti miksei Teisa ottanut aikalisää juuri koskaan..

Muuten olen erittäin tytyväinen Teisan otteisiin, ehkä nyt tämä kausi poislukien, aikansa kuitenkin kutakin..

Täältä tähän

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy