Teemu Salminen-Liigan uusi huipputuomari

  • 5 349
  • 0

JHILD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Harvoin olen erotuomareita pelien jälkeen kehunut mutta nyt tämän herran kohdalla on aivan pakko. Tämä oli herralta jo ainakin toinen peli joka oli nappisuoritus, niistä jotka minä olen nähnyt.

Perusvarmaa tuomarityöskentelyä ottaen rikkeet pois. Kaikki tuomiot olivat perusteltuja eikä suosinut kumpaakaan joukkuetta ottelun aikana. Kumpikaan joukkue ei ollut tuomarille ns. Punainen vaate niin kuin suurimmalle osalle meidän liigan tuomareista on.

Ainoa varsinainen miinus oli oikeastaan Rem Murraylle tuomittu 10 minuutin rangaistus tilanteesta jossa kakkonen olisi ollut riittävä mutta ymmärrän kuitenkin tämän 10 minuutin rangaistuksen myöskin koska Salminen oli tilanteeseen nähden sijoittunut sillä tavalla että se varmasti taklaukselta näytti.

Uskon Teemu Salmisesta nousevan vielä huipputuomarin jopa kansainväliselle tasolle asti. Tällaisia tuomareita liigassa pitäisi olla niin liigakin näyttäisi paljon paremmalta.

Ja se mikä kannattaa kanssa ottaa huomioon niin eilisessä HIFK-KalPa-pelissä ei kovinkaan paljon pelaajat purnannut päätuomarin ratkaisuja vastaan.

Joten vielä kerran kiitos Teemu Salminen upeasta suorituksestasi. Toivottavasti sinua nähdään vielä usein Nordenskjöldinkadulla. Mieluummin otan sinut viheltämään kuin jarilevosia ja timofavorineja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös