Teemu Eronen JYPissä

  • 12 703
  • 73

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole koko kauden aikana ollut huolissani Erosesta. Pisteitä on tullut odotettua vähemmän, mutta mielestäni on pelannut kokonaisuutena ihan pätevästi ja erittäin hyvällä asenteella.

Eronen sopii kapteeniksi erittäin hyvin, niin kopissa kuin kentälläkin. Hyvä päätös.
Itse en pelillisesti ole ollut tyytyväinen eikä Eronen varmasti itsekään, mutta asenteessa ei ole ollut vikaa kyllä ja varmasti soveltuu tuohon kapteenin hommaan.
 
Alkukaudesta olin valmis myymään Erosen pois, mutta omaan silmääni Rautakorven lähdön jälkeen Eronen on ollut joukkueen parhaita pelaajia. Alkukaudesta kävi tekemässä hallilla työvelvoitteet, mutta parissa viime pelissä on näkynyt tämä paljon puhuttu hauskuus pelaamisessa. Ansaitusti C rintaan.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tämä oli aika odotettu siirros ja ne ainoat kapteenivaihtoehdot ovat sitten varalla. Eronen on juuri niin ideaali kapteenityyppi kun vaan voi olla. Josko se tästä sitten lähtisi vähän parempaan suuntaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mä tykkään näistä ulostuloista nyt. Ensiksi Puustinen YLEllä ja sen jälkeen Eronen JYPin omassa haastattelussa. Kaasua jätkät ja parempaan huomiseen!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kyllähän se jostain kertoo että Ersi vetää radioKSMLn haastattelussa kyyneleitä silmistä. Ehkä Erosella on sama kuin mulla, että äärimmäinen vitutus ja pettymys purkautuu vetenä silmistä.

No, huomista kohti. Uus päivä koittaa kolmea pistettä.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei voisi tyylikkäämpää kapteenia olla! Kiitos Ertsi ja onnea 500 matsista sekä voiton ratkaisusta!
 

Aivan sama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sirkus nimeltä JYP Jyväskylä Oy
Eronen on kyllä parantanut huimasti sen jälkeen kun saanut lisää vastuuta ja C:n rintaan. Kevään miehiä selvästi ja toivottavasti jatkaa myös ensi kaudella kapteenina.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Eroselle patsas.

Ei mulla muuta. Kahteen peliin 2+0, eli saman verran mitä entinen kapteenimme on tehnyt 40. pelissä.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Muuten samoin, mutten edelleenkään tykkää että lytätään vaikeaa aikaa seilaavaa Robia sen siivellä.
Kova äiä kyllä Eronen.

Nimenomaan. Itse asiassa sekä Rooba että Eronen parantanut ilmettään, ja Eronen myös peliään vaihdoksen jälkeen. Se oli Roobalta todella hyvä ja aikuismainen siirto, hattu nousee korkealle siitä, että pystyi myöntämään sen että ei ole esimerkkinä muille enää.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Baldrick

Jäsen
Ertsin mietteitä.

Tässä vielä tiivistelmää:
- Voitot tuntuu luonnollisesti hyvältä
- Ollut mukava huomata, että joukkueen hyvästä fiiliksestä jengi vaikuttaa nälkäiseltä. Halut ja tavoitteet korkeammalla kuin sarjasijoitus.
- Tappioputkessakin oli hyviä pelejä vaikka tulokset eivät siltä näyttäneet, mutta luotti kuitenkin voitonkin sieltä tulevan.
- Hyvä treeniviikko ollut ja jos treenaa hyvin, niin ansaitsee onnenkin.
- Itse luodut ongelmat vaikeuttaneet, kun ote löystyy maalin tehdessä ja turhautuminen päästäessä. Johtoasemassa ei pysytä suunnitelmassa ja siinä on vieläkin petrattavaa. Helppo korjata kuin itse aiheutettu.
- Kommentti, että PAPP ja maalinedustan puolustaminen olisi isoin ongelma, ei täysin allekirjoita: ”Siinä on kerrannaisvaikutuksia. On totta, että usein kaaos, stressi ja paine kulminoituvat maalin eteen. Tilanteeseen johtanut virhe, kuten kiekonmenetys, on usein kuitenkin käynyt jossain ihan muualla.”
- Hullunmylly JYPin ympärillä kovempaa kuin koskaan, mutta on ollut aiemminkin sekavaa ympärillä Suomessa ja Venäjällä.
- Kasvattaa ihmisenä, tästä voi oppia ja jokaisen olisi syytä myös pohtia omaa suhtautumistaan tilanteeseen. Uskoo lopulta koituvan hyvää kaikille tästä kokemuksesta.
- Koutsin vaihto ei iso muutos pelitavassa, pientä viilausta.
- SaiPa-pelistä: ”Yhteenkään peliin et voi tässä sarjassa lähteä takki auki, ja tässä tilanteessa jokainen peli on meille kova peli. Meillä on ollut haasteita kotipelaamisessa. Lauantaina haemme työteliästä kotipeli-iltaa ja yritämme ansaita voiton – yksinkertaista.”
- 500 peliä: Kiitollinen, että pysynyt terveenä, se ei ole itsestäänselvyys.
- Pulkkisesta: Nykynuoret rohkeasti pelaa vahvuuksilla. Jesse on mukava ja vastaanottavainen, jolla huippu korkealla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös