Teemu Aalto takaisin hpk:hon?

  • 3 284
  • 9

JonnaMarika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja miksi!:Olen ollut Hpk fani niin kauan kui
Niin mitäs sanoisitte jos Teemu Aalto palaisi Ruotsista takaisin kerhoon! 2000- 2004 asti teemu aalto 38#
pakki palaisi pelaamaan kerhoon..? Vaikka teemu aalto ei palaisikaan hänellä tulee olemaan aina paikka minun sydämmessäni!
 

Knight Hawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yksinkertaisesti - ei kiitos. Liian kallis pelaaja taitoihinsa nähden.

j.k. " ... Jonnamarika ... aikas mahtava avaus jatkoaikauralle ... "
 

Meteor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Devils
Juu, ei kiitos.
Kaverissa ei ole mitään muuta erikoista kuin lämäri. Ja hinta olisi todennäköisesti
hyvinkin korkea. Onhan meillä jo Lamppu YV:ssä, ei tarvita toista, joka ei juuri muuta osaa kuin YV:n pelaamisen(toki hoitaa oman pään varmasti,ei häikäisevästi, mutta varmasti)
Mutta Toivosen Markon voisin jopa hyväksyä kerhoon tai tietenkin Heinon
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Demikamaa

Viestin lähetti JonnaMarika
sydämmessäni

Niin, itse näkisin, että Teemu Aalto ei ole kokonaisvaltaisesti kovin häävi pelaaja Kerhon rosteriin. Teemu on peruspakki, jolla on kova, joskin epätarkka laukaus. Blueskamaa.

On myös huomattava, että Teemu Aallon sukunimen "AA", luo negatiivista sprittiä yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien parissa koska kaikki vain ajattelevat, että kerholaiset ovat rappioalkoholisteja

Loppukaneetiksi päädyn vielä sanomaan, että sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Demikamaa

Viestin lähetti ervatsalo

Loppukaneetiksi päädyn vielä sanomaan, että sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.

Paitsi Currella sinne mahtuu ämämmä.
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti JonnaMarika
Niin mitäs sanoisitte jos Teemu Aalto palaisi Ruotsista takaisin kerhoon! 2000- 2004 asti teemu aalto 38#
pakki palaisi pelaamaan kerhoon..? Vaikka teemu aalto ei palaisikaan hänellä tulee olemaan aina paikka minun sydämmessäni!

Joo, miks ei.. jos vaan hintalappu on oikealla tasolla. Aikanaan olin sitä mieltä (en kyllä muista miks), että Aallolle pitäis rakentaa patsas torille. Todennäköisesti hän on siis räjäyttänyt pankin tulisella lämärillään jossain pelissä, jota olen seurannut kosteissa tunnelmissa?! Olis aika mainio kaveri myös nyky-ylivoimaan!
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti sopuli
Hmmm.. Tässähän on todellinen fani! "Isona muutan Hämeenlinnaan!" lukee profiilissa.

Se aina lämmittää mieltä huomata kuinka nykynuoret osaavat asettaa tavoitteita elämässä ja pitää riman korkealla.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Niin, aika lailla kaksipiippuinen juttu tuo Aallon mahdollinen paluu. Tuo aloitusviesti sen sijaan ei ollut parasta mahdollista A-luokkaa.

Eipä ole tällä kaudella sellaista varsinaista pelotetta viivalla ollut. Jasso on toki ollut mainio ja tehoillut upeasti, mutta eipä ne nyt vastaavilla kudeilla ole tullut.

Kyllä minä ainakin näkisin mielelläni Aallon ensi kaudella ritarina. Viimeisenä HPK-kautena alkoi osoittaa myös jonkinalaista näkemystä siitä, miten pelata omassa päässä.

Pakki tyyliin Koivisto, Aalto... Viivamiehen paikka auki ensi kaudeksi.
 

Neely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Olen jo kolme vuotta sanonut, että T.Aalto ei pelaisi meikän joukkueessa minuuttiakaan, joten kiitos ei on mielipiteeni! Mutta onneksi Aalto ei ole tulossa kerhoon takaisin, kai...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös