Teddy Da Costa – ranskalainen patonki puolalaisella levitteellä

  • 3 159
  • 16

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Avataan nyt ketju Teddylle. Aivan huikea pelaaja.

Ja sori huonosta otsikosta, parempaa en keksinyt. Siis Ranskan ja Puolan kansalaisuudet omaa.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hattu päästä! En itse uskonut Teddystä mitään… On ollut Jämsän parhaimpia vetoja, siis vaihtaa Rekonen Da Costaan. Bertrandkin vaikuttaa heränneen uudestaan, kun on Da Costa ketju- ja juttukaverina. Tänään tienasi meille lisäpisteen tämä patonki!
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Kyllä ihme juttu mitä kaveri on niin pieleen tehnyt, että halusivat eroon? Kuitenkin näköjään halutessaan ihan hyväkätinen ja peliälyinen pelimies... Kuitenkin kiitos pelsuille, etteivät käyttäneet kaverin voimavaroja edukseen.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Kyllä ihme juttu mitä kaveri on niin pieleen tehnyt, että halusivat eroon? Kuitenkin näköjään halutessaan ihan hyväkätinen ja peliälyinen pelimies... Kuitenkin kiitos pelsuille, etteivät käyttäneet kaverin voimavaroja edukseen.
Loukkaantumista ennen teki pisteitä. Sen jälkeen ei päässyt enää omalle pelipaikalleen, vaan häntä alettiin pitää alemmissa kentissä, mikä on virhe.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä ihme juttu mitä kaveri on niin pieleen tehnyt, että halusivat eroon? Kuitenkin näköjään halutessaan ihan hyväkätinen ja peliälyinen pelimies... Kuitenkin kiitos pelsuille, etteivät käyttäneet kaverin voimavaroja edukseen.

Kaverilla oli alkukierroksilla kultainen kypärä päässään, joten taidot olivat tiedossa. Ilmeisesti kaukalon ulkopuoliset tapahtumat johtuvat lopulta siirtoon.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kaverilla oli alkukierroksilla kultainen kypärä päässään, joten taidot olivat tiedossa. Ilmeisesti kaukalon ulkopuoliset tapahtumat johtuvat lopulta siirtoon.
Tämä on pelkkää spekulaatiota, mutta olen miettinyt, voisiko olla niin, että ongelmia tuli valmentajakaksikon kanssa? En siis tiedä, mutta kun tuo Hakulinenkin on ollut suht liekeissä KooKoossa, niin aikamoinen sattuma tämä on.
Kaksi kaveria ulos ja kummallakin alkaa putki kulkemaan.

Itse Teddyyn.. Olen nyt jo muuallakin tätä hehkuttanut, mutta tykkään miehen tyylistä todella paljon.
Jos vertaa Bertrandiin, niin Bertrand huomattavasti teknisempi (no koko sarjan teknisimpiä), mutta Teddy paljon fyysisempi ja röyhkeämpi. Ajaa röyhkeästi maalille, tekee kropallaan hienosti tilaa.

Tää on kyllä loistava kaksikko, toivottavasti kumpikin jatkaa. Bertin hymy on ollut kyllä niin leveä, ettei mitään rajaa sen jälkeen, kun Da Costa tuli meille. Bertin pisteetkin alkaneet taas karttua ihan kivasti tämän treidin myötä. Hänelle 3+3, mutta onhan noi Teddyn 2+5 seitsemään otteluun vaan kovat lukemat.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Teddy taitaa olla kaikkea sitä mitä tuo meidän Ranskis ei ole. Guttig taisi olla mestiksessä tehokkaampi kun Da Costa mutta liigassa se ei pärjää yhtään. Kateeksi käy
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Tarkalleen 2+5 kuuteen otteluun. Loistava on kyllä ollut, josko tämä treidi sais pitämään #3 meillä.
Valitettavasti numerolla 3 taitaa olla jo sopimus Ässiin. Ei kovin usein Iltasanomat epäonnistu ainakaan tämän luokan siirtojen kanssa.

Joku Ranskis olisi hyvä saada Teddyn kaveriksi ensikaudelle. Aika poikkeuksetta tulee onnistiumisia kun Kaksi patonkia on samassa ketjussa(Bertrand-Fleury, Bertrand-DaCosta, Guttig-DaCosta)

Keitäs mahdollisia Ranskalaisia olisi vapautumassa?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kyllä mä puolestani olen vakuuttunut, että harmaa pikku BMW kurvailee jatkossakin Kauppapuistikolla.
Kyllä tosta peli-ilosta ja maireasta hymystä saa tällaisen kuvan. Mikään ei viittaa tekemisessä ainakaan seuravaihtoon. Ei mikään!

En siis usko, ennen kuin näen. Vois Jämsä kyllä hieman ladata jäitä porukalle hattuun ja pamauttaa jatkosopparin tulille mediaan.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä mä puolestani olen vakuuttunut, että harmaa pikku BMW kurvailee jatkossakin Kauppapuistikolla.
Kyllä tosta peli-ilosta ja maireasta hymystä saa tällaisen kuvan. Mikään ei viittaa tekemisessä ainakaan seuravaihtoon. Ei mikään!.
Uskottele toki itsellesi mitä haluat, mutta Bertrand ei jatka Sportissa ensi kaudella. Tämä on useasta paikasta kuultua, eikä mitään syytä epäillä etteikö pitäisi paikkansa.

Bertrand on kuitenkin ammattilainen, eikä mikään tomipekkala tai davespina. Pelaa varmasti loppuun asti Sportin logolle, vaikka muualle siirtyykin.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Kyllä Jämsän kommenteissa Bertrandista tuon huhun aikaan oli havaittavissa, että ei jatka meillä. Ikävää, mutta totta.
Toki Ahon pelitapaan ei välttämättä sovi, kun tuskin saa samanlaisia vapauksia kuin meillä. Ehkä se on niin, että ekat 20 peliä tehoilla 1+3 Ässissä ja siirtyy sitten meille takaisin dominoimaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Uskottele toki itsellesi mitä haluat....
Todellakin! Uskottelen tasan niin kauan, kuin muuta virallisesti todetaan.
Teidän näkemys toki siinä mielessä realistisempi, koska tuo huhu IS:ssä ja Jämsän kommenttien laatu. Silti mä uskottelen itselleni niin kauan, kuin mahdollista.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä homma Da Costalle, jos homma sujuu Vaasassa. Odottelisin kuitenkin vielä muutaman kierroksen, sillä parhaimmillaan hän oli myös Lahdessa ensimmäisissä peleissä.

Mitä tulee tähän vaihtokauppaan: Rekonen taisi olla "pakollinen" sivutuote Da Costasta eroon päästäessä ja meneehän tuo rotaatiossa. Da Costaa oli suunniteltu kakkosen keskelle eli isoon rooliin, eikä hänestä ollut tuohon rooliin pidemmän päälle. Kyllä hän ihan itse ansaitsi peliajan vähenemisen heikoilla otteillaan. Mikäli kaveri ei muutenkaan ollut Petun ja Nupen mieleen, miksi roikottaa mukana? Pelicans teki palkkasäästöä ja tilaa uusille hankinnoille, Sport sai toivottavasti piristysruiskeen. Hyvä siirto kaikille osapuolille, pl. ehkä Rekonen.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Valitettavasti numerolla 3 taitaa olla jo sopimus Ässiin. Ei kovin usein Iltasanomat epäonnistu ainakaan tämän luokan siirtojen kanssa.

Joku Ranskis olisi hyvä saada Teddyn kaveriksi ensikaudelle. Aika poikkeuksetta tulee onnistiumisia kun Kaksi patonkia on samassa ketjussa(Bertrand-Fleury, Bertrand-DaCosta, Guttig-DaCosta)

Keitäs mahdollisia Ranskalaisia olisi vapautumassa?
Millos tuut hakeen ton Guttigin? Miä maksan junaliput jos haet pois sen...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Da Costa Pelicansissa:

viime kaudella ekat 10 matsia: aivan huikea
loppukausi: paska

tällä kaudella ekat 10 matsia: ihan hyvä
loppukausi: paska


Hurmannut näemmä myös vaasalaiset. Ainakin näin aluksi.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös