Tarvitseeko Liiga Jokereita vai Jokerit Liigaa?

  • 8 808
  • 56

Miten on?

  • Kumpikaan ei tarvitse toista

  • Jokerit ei tarvise Liigaa enemmän kuin Liiga Jokereita

  • Liiga tarvitsee Jokereita enemmän kuin Jokerit Liigaa

  • Kumpikin tarvitsee toista

  • Joku muu, mikä?


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko oli äänestää ihan jo sen takia, että vaihtoehdot ovat kirjattu aivan onnettomasti, mutta asiaan. Liiga ei tarvitse Jokereita. Tätä vaihtoehtoa kun siellä ei ole valittavana......

Nimenomaan tätä vaihtoehtoa siellä just ei ollut. Olisin itsekin äänestänyt juuri sen vaihtoehdon, että Jokerit tarvitsee SM-liigaa enemmän, kun mitä SM-liiga tarvitsee Jokereita. Tätä mieltä mä kyllä just olen ollut koko sen ajan, kun Jokerit on ollut pois liigasta.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Eikö vaihtoehdot 3&4 ole samat, sanoitettu vain eri tavalla?


Kuitenkin, Jokerit tarvitsee Liigaa. Ei Liiga konkurssiin mene jos siellä ei Jokerit pelaa. Viime kaudellakin Liiga oli seuratuin ja suosituin urheilusarja Suomessa. Jokerit kiilsi uutuuttaan, jotain mitä se ei enää ensi kaudella tee.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eikö vaihtoehdot 3&4 ole samat, sanoitettu vain eri tavalla?


Kuitenkin, Jokerit tarvitsee Liigaa. Ei Liiga konkurssiin mene jos siellä ei Jokerit pelaa. Viime kaudellakin Liiga oli seuratuin ja suosituin urheilusarja Suomessa. Jokerit kiilsi uutuuttaan, jotain mitä se ei enää ensi kaudella tee.

Väitän kyllä, että Liigaa suosii ihan puhtaasti jääkiekon asema Suomessa noin muutenkin tai se, mihin mittasuhteisiin se on lajina tässä maassa kasvanut. Urheilullisesti mielenkiintoisempia pelejä pelataan lähes kaikissa muissa palloilulajeissa, kun taas Liigan ainoat merkitykselliset ottelut pelataan näin loppukeväästä.

Itse vastasin aikoinaan, että kumpikin tarvitsee toista. On ihan itsensä huijaamista väittää, etteikö Liiga haluaisi tunteita laidasta laitaan ja yleisöä lehtereille vetävän Jokerit mukaan sarjaan. Erityisesti joillekin HIFK-faneille tämä, jotka eivät itse edes huomaa sitä, miten voimakkaita tunteita Jokerit heissä edelleen herättää, kun vielä 10v jälkeen vastustavat Jokereiden paluuta niin voimakkaasti.

Jokerit tarvitsee myös aikanaan Liigaa, sillä tuollainen brändi ei Liigan syystä näivettyneessä Mestiksessä kovin pitkälle jaksa katsomoita täyttää.

Toivon suuresti, että 25-26 kausi on se kausi, kun Jokerit palaa Liigaan, sekä myös viimeistään kausi, jolloin urheilullisuus palaa Liigaan ja sen sarjajärjestelmään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Erityisesti joillekin HIFK-faneille tämä, jotka eivät itse edes huomaa sitä, miten voimakkaita tunteita Jokerit heissä edelleen herättää, kun vielä 10v jälkeen vastustavat Jokereiden paluuta niin voimakkaasti.
Outoa miten vaikea osan teikäläisistä on hyväksyä että kaikki eivät vaan kaipaa teitä. Tunteita kyllä, vastenmielisyyttä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Outoa miten vaikea osan teikäläisistä on hyväksyä että kaikki eivät vaan kaipaa teitä. Tunteita kyllä, vastenmielisyyttä.

Ei mun ole sitä vaikea hyväksyä, jos Jokereita ei kaivata, mutta vaikea mun on sitä uskoa, etteikö iso osa HIFK-faneistakin haluaisi paikallispelit takaisin. Siis ne pelit, jotka ennen tuota surullista päivää 1.9.2012 pelattiin. Siitä päivästähän juontaa juurensa tämä osan teistä kokema vastenmielisyys, joka sai vain lisäpontta tuosta vieläkin surullisemmasta Venäjän reissusta. Ennen kaikkea tätä paikallispelit olivat Taivas vai Helvetti -tyylistä jääkiekon riemujuhlaa, joita odotettiin viikkoja etukäteen. Myös siellä teidän leirissä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ennen kaikkea tätä paikallispelit olivat Taivas vai Helvetti -tyylistä jääkiekon riemujuhlaa, joita odotettiin viikkoja etukäteen. Myös siellä teidän leirissä.
Totta, niin ne aikanaan olivat, mutta itse en kaipaa niitä enää yhtään. HIFK-HJK -derbyjä kaipaan, mutta ne perseiltiin ihan itse historiaan.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Vastasin, että molemmat tarvitsee toisiaan. Liigalle tekisi hyvää, kun Jokerit tulisi mukaan ja itse ainakin kaipaan Kärpät-Jokerit pelejä todella paljon. Hienoja vääntöjä useina eri vuosina ja jotenkin noissa peleissä oli semmoinen extra-lataus mukana niin pelaajilla kuin katsojilla. Pohjoinen vs. Etelä, Pesonen vs. Leino (07-08), Saarenheimon käsimaali, Metropolitin lämäri Bäckströmin maskin läpi jne.

Ihmettelen hieman HIFK-fanien nuivaa mielipidettä Jokerien paluulle. Paikallispelit on hieno asia ja en näe, että K-Espoo voi korvata Jokerit siinä mielessä. Ymmärrän kyllä case Ben-Amorin, mutta olisiko aika mennä eteenpäin? KHL toki on ruma tahra Jokerien historiassa, mutta onneksi niistä siteistä ovat päässeet irti ja uusi tuleminen on ilmeisesti puhdas.

Tsemppiä Jokerien paluulle täältä suunnasta. Lupaan peukuttaa teidän paluulle isosti ja paluun jälkeen sitten kääntää peukun keskisormeksi ja "vihata" teitä kuten ennenkin niinä vanhoina hyvinä aikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös