Olen näköjään tähän ketjuun aikoinaan rustannut tarinan ainoastaan alkuperäisen nimimerkkini eli Smitty#41 takana.
Breeze Harbour nimi sai inspiraationsa suuresta rakkaudestani purppuran väristä pleikkarin lohikäärmehahmoa Spyroa (ja nimenomaan niitä kolmea alkuperäistä PS1-peliä) kohtaan. Heh, katselen tätä viestiä kirjotittaessani Twitchistä Spyro-speedrunia.
Alkuperäisen trilogian toisessa osassa toisessa kotimaassa eli Autumn Plainsissa on portaali nimeltä Breeze Harbour (jenkkiversiossa Harbor) ja kyseisessä tasossa on lentäviä laivoja sekä kas; turkooseja pelikaaneja.
Breeze Harbor is a realm found in Autumn Plains. It is the Homeworld of the Breezebuilders, a race of birds who are at war with the Land Blubber slugs from Zephyr (possibly based on the relationship between real life birds and bugs). The Land Blubbers are taking over the Harbor by extinguishing...
spyro.fandom.com
Breeze Harbourin talismaanikin on kultainen ankkuri, joka symbolisoi mulle ennen kaikkea toivoa. Olen välillä uinut niin syvissä vesissä mentaalisesti, että ankkuri symboolina merkitsee mulle paljon.
Ja sitten kun tosiaan vielä sen tason hyvishahmot ovat niitä turkooseja pelikaaneja nimeltään Breezebuilders, niin tulin siihen lopputulemaan että tämä on mulle mieluisa uusi nimimerkki.
Breeze Harbourina on menty vuodesta 2020 asti enkä ole toistaiseksi suunnitellut nimeä vaihtavani :)
Niin joo, arvoin aluksi haluanko olla Breeze Harbour vai Harbor, ja tulin siihen lopputulemaan että brittienglannin Harbour on runollisempi.