Tappelut NHL:ssä kaudella 2022-2023

• 3 590
  • 13

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Viimeksi muokattu:

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Tällekkin NHL kaudelle on aika luoda oma myllytys ketju, kun rukkasetkin on tiputeltu yhteensä jo 18 kertaa tappelumajurin arvoisesti tällä kaudella. Hakanpääkin on jo suomalaisista osallistunut talkoisiin.

Ensimmäisenä pätkänä tänne viime yöltä pääsee kohutulokas Arber Xhekajn ja Zack Kassianin välinen mittelö, jossa "Wifi" pyöritteli Kassiania oikein urakalla.

Ai että, kun oli makoisaa myllyttämistä nuorelta mieheltä! Sen verran makoisaa, että piti tuo suosikkijoukkue-tekstikin vaihtaa. Tuossa kaverissa yhdistyy kaikki ominaisuudet, mitä rakastan jääkiekkoilijassa. Kerrassaan mahtavaa, että tuollaisia pelimiehiä syntyy vielä 2000-luvulla. Siinä on kikkapojilla ihmeteltävää, kun X-mies antaa laidoissa ja maalin edessä vähän runtua.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Tässä sitten paras sivu tappelujen seuraamiseen, vaikka huomattava osa sivun perustoiminnoista onkin jo rikottu muutamia vuosia sitten.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Justise

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa
Rangersin ja Bruinsin koitoksessa nähtiin kunnon old time hockey meininkiä, kun Braden Schneiderin taklauksen jälkeen jäältä löytyi pari tanssiparia.

Suomalaisista Niko Mikkola osallistui myös talkoisiin, kun hanskat tippuivat Anders Leen kanssa.

Ihan tässä vähän vanhan sydäntä lämmitti kun katseli noita Nykin myllyjä. Miten toi instigator sääntö nykyään menee kun mun käsittääkseni Greer sai tuosta tappelusta 2+5+10 ja kaveri vain 5 minuuttia?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ihan tässä vähän vanhan sydäntä lämmitti kun katseli noita Nykin myllyjä. Miten toi instigator sääntö nykyään menee kun mun käsittääkseni Greer sai tuosta tappelusta 2+5+10 ja kaveri vain 5 minuuttia?
Greer tuli aika selkeästi hakemaan tappelua, eli kaiketi siitä se instigator tuli, vaikka Schneider nyt ei mitenkään haluton ollutkaan lähtemään, eikä tuosta voi noutona puhua.

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakanpää on ehkä paras suomalainen Jääkiekkoilija isolla J:llä tällä hetkellä. Tää oli mulle ehkä vuoden sykähdyttävin urheiluhetki. Ihan oikeaa raskaansarjan ukkoa vastaan ottaa itse haastaen ihan tasapäisen matsin ja ottaa ainakin henkisen voitonkin siitä. Lisäksi pari syöttöpinnaa saman peliin.

Ihan mahtavaa, että Suomesta tulee myös tällaista.

Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Hakanpää on ehkä paras suomalainen Jääkiekkoilija isolla J:llä tällä hetkellä. Tää oli mulle ehkä vuoden sykähdyttävin urheiluhetki. Ihan oikeaa raskaansarjan ukkoa vastaan ottaa itse haastaen ihan tasapäisen matsin ja ottaa ainakin henkisen voitonkin siitä. Lisäksi pari syöttöpinnaa saman peliin.

Ihan mahtavaa, että Suomesta tulee myös tällaista.
Jani Hakanpää Hat Trick = kaks syöttöö ja mylly!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Montreal Canadiens, HIFK
Hieno mies tuo Hakanpää. Miten olenkaan kaivannut tuollaista pelaajaa NHL:ään ja nimenomaan täältä Suomesta. Edellinen vähän samantapainen pelaaja oli Leo Komarov ja sitä ennen taisi olla Jarkko Ruutu. Todellinen stay-at-home -pakki, joka osaa myös tapella. Pikkaisen iskee man crushia tähän hetkeen. Hyvä Jani!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy