Mainos

Tappelufaneille: Doug Smith kirja

• 741
  • 11

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Doug Smithistä on tulossa kirja syksyllä. Itsekin kirjan teossa tavallaan auttaneena olen saanut luvan näyttää kirjan kansikuvan sekä ottamaan nimiä listaan, jos joku mahdollisesti haluaisi tilata kirjan sitten sen ilmestyttyä. Jokaiseen kirjaan tulisi Doug Smithin omistusnimikirjoitus ja hinta olisi postikuluineen noin 25-30€. Kirjan hinta jenkeissä on 19.95$.

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Kiinnostusta on, mutta onkos se lontoon murteella vai ihan vaan Suomeksi, ja osaatko tarkempaa sanoa ilmestymis aikaa?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Doug Smithin internetsivut

Tänään julkaisimme Doug Smithin viralliset internetsivut, osittain senkin takia että kirja saisi mainosta jenkkilässä päin. Sivuilta löytyy mm. esimakua tulevasta kirjasta sekä kuvia aikalailla.

http://crash.to/dougsmith

Ja jos joku neropää tietää jonkun paremman url-ohjurin kuin tuon, niin voisi ystävällisesti ilmoittaa. Pop-up ikkunat kun on yhtä ärsyttäviä kuin taitopelaajat....*miettii mitä tulikaan taas sanottua*

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
HUOM!!!

Kiitokset jokaiselle joka jo lähetti yksityisviestiä kirjasta. Minulla on teille pyyntö:

lähettäkää sähköpostilla täydet osoitetietonne nimen kera ja sekä toiveenne siitä millaisen omistuskirjoituksen haluatte kirjaanne Doug Smithiltä sekä kirjan kirjoittajalta Adam Frattasiolta. Lähettäkää tietonne osoitteeseen jukka.suutari@jatkoaika.com

Kirjat lähtevät suomeen hieman ennen ameriikan julkaisua. JOKAINEN tilaaja saa kuitin maksettuaan ensin myöhemmin tarkemmin sovittavan määrän euroja tililleni. Huomautan tähän vielä että itse en ota välityspalkkioita enkä muita, vaan lisäämme yhdessä Dougin & Adamin kanssa vain postikulut tilaamanne kirja(määrän) hintaan.

Kiitos!

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, Canadiens
Ilmaisen ja mainoksettoman osoitteen uudelleenohjauksen tarjoaa Has.it, jonka vaihtoehdoista löytynee tähänkin tarkoitukseen sopiva. :)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Domainit on nykyaikana erittäin halpoja. Tein pientä tutkimusta ja dougsmith.net & dougsmith.com olivat varattuja. Se nyt ei ole mikään yllätys, koska nimi on kaiketi melko yleinen.

Mutta esimerkiksi www.dougsmith.tv on vapaana. Reilun kymmenentuhannen asukkaan tyynenvaltameren saari Tuvalu tekee hyvin rahaa noilla .tv domaineilla. Paljon rahaa köyhälle valtiolle, domainit itsessään eivät ole kalliita meille teollisuusmaiden ihmisille. Noita voit tiedustella osoitteesta www.tv

Toinen vaihtoehto on sitten hankkia esimerkiksi www.dougsmithbook.com tai www.dougsmithbook.net

EDIT: No niin... Jokin sai minut epäilemään äsken kirjoittamaani ja sitten tajusin. Yllä olevakin on ihan totta, mutta kun kävin tutkimassa noita hintoja, vaikka olivatkin halpoja, niin rupesin miettimään, että olihan joku valtamerisaari mistä niitä saa ilmatteeksikin. Tai siis uudelleenohjausta saa ilmatteeksi, mutta domainejakin saa ostaa vieläkin halvemmalla.

Tämä on alle kahdentuhannen asukkaan Tokelau, eli URLit ovat muotoa .tk

Lisätietoja osoitteesta www.tk

Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
pernaveikko,

kiitos! Parhaillaan rekisteröin dougsmith.tk osoitetta!! :)

Lisätietoja kirjasta lontooksi:

The book, which has been listed at $19.95 (if I remember correctly, about 210 pages including 40 or so photos and a short foreword by Jay Miller), will be available within two months time. You will be able to order it through the publisher or any of the on-line stores including Barnes & Noble and Amazon.

Eli kirjan voi tilata vaikka nettikaupoistakin jos niin haluaa, mutta jokainen joka haluaa kirjaansa Doug Smithin (& kirjoittajan Adam Frattasion) omistuskirjoitukset saa kyseenalaisen kunnian toimia yhteistyössä minun kanssani. Voin sanoa, että kunhan olette kirjan lukeneet, te luette sen vielä monta kertaa uudelleen... :D

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hot news

Kirja on jo ilmestynyt, kustantaja laittoi vauhtia ja kirja tuli ulos perjantaina. Voitte itsekin tilata kirjaa eri internetkirjakaupoista ja katsoa arvostelut kirjasta + muuta.

Minun kauttani kirja kannattaa tilata jos joku haluaa Doug Smithin nimikirjoituksen kirjaan.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mutta eihän jäähyboksista voiteta otteluita? Kyllä tällaiset lapselliset uhoamiset pitäisi jättää hienosta lajista pois. Minua harmittaa tällainen kulttuuri niin paljon, että haluan ehdottomasti katsoa itse kyseisen kirjan:D

Lasse Pirjetän kaltainen kovuus on ehdoton maksimi, jonka voin sallia. Asiasta pitäisi keskustella vakavasti jo päiväkodeissa, jääkiekkoväkivallasta on suora yhteys huumeisiin ja prostituutioon.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHag, pistä mailina myös tarkat yhteystiedot niin lisään sut listaan, tilaus + rahat jenkkeihin lähtevät tällä viikolla.

Laitan jossain vaiheessa näkyviin suomennettuna kaksi ensimmäistä kappaletta kirjasta, ja voin sanoa että jos jollakulla meni puurot ja vellit sekaisin Dean Ewenin juttua lukiessa, niin ÄLKÄÄ lukeko sitten näitä Doug Smithin juttuja. Herra pelastaa ja punk on paskaa....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy