Tappeleeko Nielikäinen huomenna Blues pelissä?

• 1 206
  • 18

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Tästä kun niin paljon puhutaan tuolla SM-Liiga keskustelusta niin päätin laittaa ihan oman äänestyksen tänne

Mutta nyt pääsi äänestys juttu unohtua mutta aiheesta mielipiteitä tänne!

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
En usko.Saattaa hakea mutta epäilenpä että siihen jää.Toisaalta JOS joku Blueslainen haluaa tanssia ja saa Hanneksen luvan niin miksi ei?

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Heh Pasi taas kertoo että hän voittaa yksinään blyyssin, no kaverit sitte antaa sen koittaa ja ku pasi saakin 1-0 johdon ni muut lähteeki kaljalle, no jossain välissä pelin jälkeen pasi sitten tulee ja muut kysyy että miten kävi, no 1-1 mutta olisin kyllä voittanut jossen olis lentänyt 2 erän alussa tappelusta jaanan kanssa pihalle. :cool:

ps. toivottavasti vetää tätä potkukonetta kunnolla lättyy, potkukoneella en tarkota luistelua vaan toisten vahingoittamis yrityksiä :)

G

Guest

toivottavasti,sillä olen tulossa hallille ihan vaan seuraamaan pasia,ja olen kuullut huhuilua jo varsin monelta taholta hänen halusta hanskata huomenna että eiköhän siellä jotain tapahdu

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näin minäkin olen, Belenos, kuullut kerrottavan. Huomennahan tuo nähdään, millä aseilla taistoon lähdetään.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Onko tyhmyydellä rajaa?

Mitä järkeä playoffseihin menossa olevan joukkueen (Blues) pelaajan tapella runkosarjan viimeisessä ottelussa Nielikäisen kaltaisen pelaajan kanssa? Vai aikooko Pasi tapella erotuomarin kanssa? Katsojien? Luistimen nauhojensa?

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
eihän ne playoffeihin mene =) ässät yllättää kerranki oikeessa paikassa ja jyppi ottaa pisteet :cool:

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Sympatiat Nielikäiselle ja antipatiat bluesille (tarkoitukselinen pieni b). Kouluttais vaikka jotain ... sukeltajaa ... JYPi jatkoon ...

G

Guest

prkl mitä se pasi nyt maalin teki,ois tapellu,no toivottavasti palaa ens kaudella ifk:n riveihin niin saadaan vähän hupia:)

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nätin maalin tekikin.Eikä edes hakenut tappelua.Pari hyvää tööttiä kylläkin antoi.Pelasi kuin hyvä powerforward.Bluesiin ensi kaudeksi,kiitos!

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tapellut ei. "syytä" kyllä olisi ollut. Kolmannessa erässä M.Elomo nyrkillä niskaan ja kaksiminuuttia. Tuomareita ei lähellä. Mietin heti että jaahasn nyt mylly pyörii. Muuten Pasilta ihan sitä samaa peliä kuten ennen. Asenne kohdalla ja hyviä pommeja aina kun kentällä oli.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
M.Elomo on todellakin tuollainen pikkusika ja huitoo nyrkeillään mihin sattuu se huomattiin alkukaudesta täällä Raumalla kun M.Elomo ajeli ensin Vehasen ja sitten tuli Niskala siihen väliin ja eikös M.Elomo sitten huitaissut Niskalaakin mutta onneksi Nikke paukutti Elomoa sitten turpaan kunnolla. Elomo ei kyllä myöntänyt sitä mutta kyllä sen näki kaikesta että kuinka häpeissään oli kun sai a-junnu ikäiseltä Niskalalta nekkuun.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Siirappi
M.Elomo on todellakin tuollainen pikkusika ja huitoo nyrkeillään mihin sattuu se huomattiin alkukaudesta täällä Raumalla kun M.Elomo ajeli ensin Vehasen ja sitten tuli Niskala siihen väliin ja eikös M.Elomo sitten huitaissut Niskalaakin mutta onneksi Nikke paukutti Elomoa sitten turpaan kunnolla. Elomo ei kyllä myöntänyt sitä mutta kyllä sen näki kaikesta että kuinka häpeissään oli kun sai a-junnu ikäiseltä Niskalalta nekkuun.

Ei pelaajat tai tuomarit päätä sitä kumpi voitti tappelun,
se voittaa tappelun kumman kotijoukkue on kyseessä,
fanit ratkaisevat tappelun.

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
oletko sitten nähnyt tämän kyseisen nujakan Tommy?
Itse nimittäin olin paikanpäällä todistamassa tilannetta ja kyllä siinä M.Elomo oli ottavana osapuolena ikävää että tuomarit meni väliin. Kansa vaatii leipää ja sirkushuveja :)

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Siirappi
oletko sitten nähnyt tämän kyseisen nujakan Tommy?
Itse nimittäin olin paikanpäällä todistamassa tilannetta ja kyllä siinä M.Elomo oli ottavana osapuolena ikävää että tuomarit meni väliin. Kansa vaatii leipää ja sirkushuveja :)

En ollut, en.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy