Tapparan peliesitykset kaudella 2017–2018

  • 88 904
  • 538

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparalta huono esitys. Tekee hyvää kuitenkin, siinä mielessä vaikka tappio tulikin, että se tuli juuri Sportille. Tomek on saannut huonoa kritiikiä varsinkin Tapparan sivuilla ja kun on arvosteltu Rautakorven lätkää, niin sivuille on tullut porttikierto. Tänääkin ylläpitäjä lippj antoi huomautuksen heti, kun arvosteli Rautakorven lätkää(
Perusteet: Sarjataulukossa toisena.

Lisäksi en ole huomannut kenenkään menevän poissaolojen taakse.

Vaihda levyä).
Jos tällä kiekolla Tappara tänä vuonna voittaa mestaruuden, niin lupaan muuttua hiireksi.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tapparalta huono esitys. Tekee hyvää kuitenkin, siinä mielessä vaikka tappio tulikin, että se tuli juuri Sportille. Tomek on saannut huonoa kritiikiä varsinkin Tapparan sivuilla ja kun on arvosteltu Rautakorven lätkää, niin sivuille on tullut porttikierto. Tänääkin ylläpitäjä lippj antoi huomautuksen heti, kun arvosteli Rautakorven lätkää(
Perusteet: Sarjataulukossa toisena.

Lisäksi en ole huomannut kenenkään menevän poissaolojen taakse.

Vaihda levyä).
Jos tällä kiekolla Tappara tänä vuonna voittaa mestaruuden, niin lupaan muuttua hiireksi.

Ei sillä palstalla saa arvostella mitään saati olla erimieltä palstan moderoinnin kanssa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Siellähän nimenomaan itkukulttuuri kukoistaa ja tappion hetkellä kaikki on aina mustinta paskaa.

Tänään ei ilmeisesti peli toiminut. Sellaista sattuu, mennään eteenpäin.

Tänään peli ei toiminut ja oli mustinta paskaa, tai itse asiassa sinapinväristä ripulia. Jos jostain Rautakorpea voi ja pitää arvostella niin se on joukkueen sytyttäminen tai sen puute. Tuota virkamieskiekkoa on nähty Tapparalta aina kun Jukka on penkin takana. Olen mielelläni väärässä mutta kolmatta peräkkäistä ei tule, valitettavasti.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään peli ei toiminut ja oli mustinta paskaa, tai itse asiassa sinapinväristä ripulia. Jos jostain Rautakorpea voi ja pitää arvostella niin se on joukkueen sytyttäminen tai sen puute. Tuota virkamieskiekkoa on nähty Tapparalta aina kun Jukka on penkin takana. Olen mielelläni väärässä mutta kolmatta peräkkäistä ei tule, valitettavasti.

Ja ihan vastaavia aneemisia tappioita tuli myös Tapolan aikana. Ja tulee kaikkien muidenkin valmentajien alaisuudessa. Silti ne nostetaan Rautakorven tavaramerkiksi, kun niin on tarpeeksi kauan mediassa hoettu. Ei sillä, uppoohan kahvajututkin yleisöön hyvin.

Mestaruudet ja hopeat ovat olleet pienestä kiinni. Yksi maali sinne tai tänne ja Kanada maljan kyljessä olisi eri nimet eri vuosina. On helppo arvaus veikata, ettei Tappara voita mestaruutta. Se on joka vuosi ollut todennäköisempää kuin mestaruuden voittaminen.
 

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Ei sillä palstalla saa arvostella mitään saati olla erimieltä palstan moderoinnin kanssa.

Tähän vahva sama! Liputellaan viestejä ja laitellaan ketjuja kiinni. On kyllä saatanan huono palsta ja eipä siellä ketään ole kuka tietäisi joukkueen asioista. Muutama kirjoittaja osaa analysoida hieman mutta siihen se jää,
 
Tähän vahva sama! Liputellaan viestejä ja laitellaan ketjuja kiinni. On kyllä saatanan huono palsta ja eipä siellä ketään ole kuka tietäisi joukkueen asioista. Muutama kirjoittaja osaa analysoida hieman mutta siihen se jää,
Mikä on ihan hyvä vain. Haluaako joku oikeasti niitä kiukkuitkuoksennuksia lukea? Eikä täällä sen enempää ketään tietäjiä ole. Sinänsä mielestäni ihmeellistä vikinä tuosta palstasta.

Tapparalla ei kyllä kulkenut eilen ollenkaan, maalipaikkoja eivät luoneet nimeksikään. Mutta Levonen onnistui silti olemaan heikompi. Suoritus sekin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mieluummin siellä on, kun täällä lukemassa samaa muka-ahdistuneen Kahvakoura-kiekon itkuvirttä.

Lisäksi tällä palstalla varmaan puolet kirjoittajista lähtee keskusteluihin ihan puhtaasti päästäkseen vänkäämään.

Tapparan peliesitykset ovat olleet kovin vaihtelevia. Eilen lähdettiin pelaamaan ihan riskitöntä nolla-nollaa, mikä jostain syystä johti kolmannessa erässä totaaliseen lamaantumiseen. Varmaan 90% mentiin keskialueen yli päätykiekolla, omiinpäin ei rytmitetty juuri yhtään, ja puolustaminen meni katteluksi. En taas ihan ymmärrä, miksi lähdettiin pelaamaan ainoalla tavalla, jota vastaan Sportin koohotus ja kepitys toimii.
 

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan sivuilla syytetään tuomareira, kun 4-0 johtoasema menetettiin. Vastuu on pelaajilla, mutta kokonaisuutena vastuun kantaa valmentaja. Tapparan sivuilla on yleistä syytellä muita, kun voisi katsoa mieluummin peiliin. Jo Uusi Päivää sarjasta on opittu, että positiivisuuden kautta vai miten se meni!
 

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No sitten tehdään niin, että vaihdetaan pelaajat ja jätetään koutsi. Tuloksesta vastaa valmentaja piste! Vikaan erään huono valmistautuminen kopissa ei se muuta vaadi. Ottiko valmentaja edes aikalisää? En itse ainakaan huomannut.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
No sitten tehdään niin, että vaihdetaan pelaajat ja jätetään koutsi. Tuloksesta vastaa valmentaja piste! Vikaan erään huono valmistautuminen kopissa ei se muuta vaadi. Ottiko valmentaja edes aikalisää? En itse ainakaan huomannut.
Aikalisää ei ollut käytössä tuon epäonnistuneen haaston jälkeen.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No sitten tehdään niin, että vaihdetaan pelaajat ja jätetään koutsi. Tuloksesta vastaa valmentaja piste! Vikaan erään huono valmistautuminen kopissa ei se muuta vaadi. Ottiko valmentaja edes aikalisää? En itse ainakaan huomannut.

Ei tämän tason viesteihin kannattaisi edes vastata mutta menköön.

Tappara hallitsi tänään peliä ja loi kolmannessakin erässä enemmän maalipaikkoja kuin Lukko. Tänään Lukolla onnistui vikassa erässä kaikki ja Tappara ei tehnyt enää mistään.

Aikalisästä: jos olisit seurannut peliä, olisi tiennyt että Tappara haastoi Lukon avausmaalin. Aikalisä meni siihen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt pelaajissa se syy onkin. Paikkoja oli kyllä, mutta eipä maittanut.
Näissä tilanteissa vastuu on ilman epäilyksen häivää valmentajan. Kärpille kävi aiemmin syksyllä samanlainen sulaminen Jukureita vastaan. Mikko Manner otti tuolloin täysin aiheesta syyn omille harteilleen. Päävalmentaja on se, joka voi vaikuttaa voimakkaimmin joukkueen henkiseen tilaan. Jos syyllistä Tapparan häviölle halutaan etsiä, ei sen löytämisessä ole vaikeuksia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jep. Lukko oli poikkeuksellisen tehokas kolmannessa, Tappara harvinaisen tehoton. Siinä yksinkertaisuudessaan kolmannen erän tapahtumat.
Eli kollektiivinen vastuu. Kukas tästä yhteisöllisyydestä onkaan päävastuussa jääkiekkojoukkueessa?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei minulla ole siinä mitään ongelmaa. Katso kolmas erä uudestaan ja kerro sitten analyysisi.
Et ymmärrä nyt ollenkaan, mistä on kysymys. Aivan sama, vaikka Tapparalla olisi ollut sata maalipaikkaa kolmannessa erässä. 4-0 johto suli ja siitä kantaa vastuun, ilman epäilystä, päävalmentaja.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli kollektiivinen vastuu. Kukas tästä yhteisöllisyydestä onkaan päävastuussa jääkiekkojoukkueessa?

Ei minulla ole mitään tarvetta syyttää ketään. Tappara pelasi vahvan pelin. Joskus vastustajalla onnistuu kaikki eikä se ole kenenkään syytä. Sellaista on elämä ja jääkiekko.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Valmennusta voisi syyttää siinä tapauksessa, jos joukkue olisi kipsaantunut ihan kokonaan ja ollut jyrän alla koko kolmannen erän. Nyt kuitenkin Lukko teki kovalla prosentilla maalinsa paikoista, jotka kaikki eivät varsinaisesti olleet edes maalipaikkoja.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei minulla ole mitään tarvetta syyttää ketään. Tappara pelasi vahvan pelin. Joskus vastustajalla onnistuu kaikki eikä se ole kenenkään syytä. Sellaista on elämä ja jääkiekko.
Niin, ei tulos syyttelemällä muutu. Minun ajatukseni on se, että päävalmentaja, jos joku, pystyy tuollaiseen lopputulemaan vaikuttamaan. Rautakorpi tunnistaa tämän asian varmasti, samoin kuin Manner syksyllä Mikkelissä ja Kapanen tapaninpäivänä Kuopiossa.
 

Kukko

Jäsen
Itse ymmärrän Rautakorpi syytökset tälläisen ottelun jälkeen. Mm. Maalivahdin vaihto oli tehtävissä 3-4 tilanteessa. Pään hakkaus betoniseinään on aina ollut yksi suurimmista Rautakorven puutteista. Nyt annettiin kaikki henkinen yliote vastustajalle, koska puolustus ja Heljanko oli hetkellisesti lyöty. Ikävä kyllä erittäin usein pelin suunta kun kääntyy, niin se kaikilla sektoreilla sen myös tekee. Onni ja Lukon satumainen tehokkuus eivät kavennusten jälkeen olleet mitenkään sattumaa. Henkisellä puolella peli hävittiin, vaikka jotakin olisi ollut ehkä tehtävissä. Pienissä asioissa Rautakorpi vaikuttaa olevan Tapolaa pitkälti perässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös