Tapparan jälkipelit on suljettu

  • 111 257
  • 217

axe

Jäsen
Oikeista uutisista Tappara.fi on viimeisen kahden vuoden aikana julkaissut ensimmäisenä kaikki muut paitsi Timo Vertalan siirtymisen kesken kauden Jokereista Tapparaan.

Mutta eihän kyseinen kirjoittaja ole ennenkään antanut oikeiden faktojen haitata negatiivisia Tappara-mielikuviaan.
 

TapparaFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsekkin olen paikalle tullut samalla nimimerkillä, kuin vanhoissa Jälkipeleissä. Sitä ihmettelen eniten, että eikö Tappara todellakaan aio hankkia uusia Jälkipelejä...?
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
... etkä ole ainoa...
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Miksi ihmeessä Tapparan pitäisi vielä "hankkia" uudet Jälkipelit, kun faniyhteisö on heidän puolestaan tehnyt täysin toimivan ja jäsenmäärältään jatkuvasti kasvavan keskustelupalstan? Eikö sinne sitten voi mennä tai siellä keskustella samalla tavalla kuin ennen, kun Tamhockey maksoi palvelimen?
 

Anikos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
forrest kirjoitti:
Miksi ihmeessä Tapparan pitäisi vielä "hankkia" uudet Jälkipelit, kun faniyhteisö on heidän puolestaan tehnyt täysin toimivan ja jäsenmäärältään jatkuvasti kasvavan keskustelupalstan? Eikö sinne sitten voi mennä tai siellä keskustella samalla tavalla kuin ennen, kun Tamhockey maksoi palvelimen?

Näinpä. Voitais jatkaa elämää taas, eikös?
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
... täällä Jatkoajassa, eikö niin...
 

Viskikossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Teppo Numminen ja Ville Nieminen
iso-D kirjoitti:
... täällä Jatkoajassa, eikö niin...

On muuten todella antosia nää sun viestis tänne keskusteluun iso-D. Oikeen ilolla lueskelee. Keep up the good work... .... ...
 
Lyhyen olemassolonsa aikana epävirallisiin jälkipeleihin on kirjoitettu 1147 viestiä, siellä on 307 jäsentä ja sivut on ladattu jo kohta 120.000 kertaa.

Jonkinlaista kysyntää Tapparakeskustelulle on myös siis tämän sovhoosin ulkopuolella.
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viskikossu kirjoitti:
On muuten todella antosia nää sun viestis tänne keskusteluun iso-D. Oikeen ilolla lueskelee. Keep up the good work... .... ...

Niin, miksi alat henkilökohtaisuuksiin sen jälkeen kun olen kertonut mielipiteeni. Ymmärtääkseni tämä palsta on pitkälti mielipiteiden kertomista varten.
 

Fiiu

Jäsen
iso-D kirjoitti:
Niin, miksi alat henkilökohtaisuuksiin sen jälkeen kun olen kertonut mielipiteeni. Ymmärtääkseni tämä palsta on pitkälti mielipiteiden kertomista varten.

Ja heti kun joku muu kertoo oman mielipiteensä, se on automaattisesti väärä. Mun mielestä sun mielipide on väärässä, ja tämä on vain mun mielipide.
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Fiiu kirjoitti:
Ja heti kun joku muu kertoo oman mielipiteensä, se on automaattisesti väärä. Mun mielestä sun mielipide on väärässä, ja tämä on vain mun mielipide.

Siinäpä asiallinen ja rationaalinen kaveri. Laita ihmeessä lisää viestejä tänne Jatkoaikaan niin ehkäpä modetkin huomaavat henkilökohtaisuuksiin menevän, pelkkään vinoiluun perustuvan viestittelysi.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tappara Tampere ja kaikki Kirvesrinnat HUOMIO!

Olen vaihtanut pari sanaa (täällä Oulussa) Teidän oman keskustelupalstan loppumisen johdosta muutaman asiallisen lätkä-kaiffarin kanssa. Yhteinen toteamus: olisimme todella tyytyväisiä, jos ottaisitte Jatkoajan keskustelupalstan "omaksenne" ja jatkossa pitäisitte yhtä täällä, missä kaikki suomalaiset SM-Liigan jyrät vaihtavat kuulumisiaan ja välillä oikein provotaan keskenämme (Modet. HUOM!).

Ennen oli Tapparan osiossa aika hiljaista, mutta ilolla luen itse Teidän juttuja täällä tänään. Teidän kuuluu olla TÄÄLLÄ, olette yhden Suomen perinteikkäimmän ja menestykseimmän seuran kannattajia.

Törmäillään kun tavataan: Hakametsässä, Raksilassa, ihan missä vaan!!!
 
Yhteinen toteamus: olisimme todella tyytyväisiä, jos ottaisitte Jatkoajan keskustelupalstan "omaksenne" ja jatkossa pitäisitte yhtä täällä, missä kaikki suomalaiset SM-Liigan jyrät vaihtavat kuulumisiaan
Tulkaa te kaikki muut Tapparan Jälkipeleihin? Asialliset vieraat pääsevät aina mukaan juhliin. Mielestäni se ei ole suotuisaa kehitystä että Jatkoajalla on suomalaisen jääkiekkokeskustelun monopoli. Pikemminkin tälle paikalle pitäisikin löytyä kilpailijoita, kuin kaikkien "muuttaa" tänne.

http://tappara.bitburners.com
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Voimalaituri kirjoitti:
Tulkaa te kaikki muut Tapparan Jälkipeleihin? Asialliset vieraat pääsevät aina mukaan juhliin. Mielestäni se ei ole suotuisaa kehitystä että Jatkoajalla on suomalaisen jääkiekkokeskustelun monopoli. Pikemminkin tälle paikalle pitäisikin löytyä kilpailijoita, kuin kaikkien "muuttaa" tänne.

http://tappara.bitburners.com

Niin, sehän onkin järkevää että kaikki Suomen lukuisat jääkiekkoasiantuntijat hajaantuvat mahdollisimman monelle eri sivustolle. Ehkä vuosien mittaan päästään tilanteeseen, että jokaisella on oma sivustonsa, jossa voi julistaa omaa totuuttaan ja leikkiä omalla hiekkalaatikollaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mun mielestä kumpikaan ei sulje toista pois. Tapparan omalla palstalla on turhan paljon ollut aiemmin sellaisia kirjoitteljoita joiden tekstien alle peittyy hyvät tekstit. Toisaalta taas myös jatkoajassa varsinkin provoamista ja puhtaasti ns. riidanhaastamista on turhan paljon nykyisin. Mutta kummassakin on siis huonot puolensa.
 
Kaiken lisäksi Jatkoaika kovin usein tuntuu olevan pienen porukan sisäsiittoinen hiekkalaatikkon.

Heikkik:n kommentti jääkiekkoasiantuntijoista on aika huippu - eikös se ole muotia sanoa että allekirjoituskamaa.
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hiljainen boikottini...

... tehosi. Oli moderaattoreilla sellainen asenne Jälkipelit -palstan ylläpitämiseen, ettei ihmekään sen lopettaminen. Paskasta ei kannata maksaa.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Kirjautuminen

En ole päässyt kyseisille Tappara-sivuille, koska en pysty kirjautumaan. Sähköpostissa käsketään seurata jotain linkkiä, jota klikkaamalla aukeaa sivu, jota ei voi näyttää. Tietokoneiden kanssa olen yhtä etevä kuin autojen (ja naisten) kanssa, eli hyvin ja kohteliaasti osaan ajaa, mutta kun tulee ongelmia niin ei muuta kuin kädet pystyyn. Osaisko joku neuvoa miten pääsisin sivuille.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pikkaisen on epäselvä foorumi vielä meikäläiselle tuo tappara.co
Ehkä se siitä vielä lähtee, mutta jotenkin tällä hetkellä on liian haastava minulle.

Syitä voi olla:
A) olen liian vanha
B) olen liian osaamaton, koska en jaksa kiinnostua atk:sta ja ns. somesta suuressa mittakaavassa
C) sivut eivät toimi
D) olen liian älykäs tuonne
G) en olekaan niin älykäs kuin kohdassa D uskoin, joten palaan vaihtoehtoon B, joka on todennäköisin vaihtoehto
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
On ihan kauhea ilmestys tuo Tappara.co! Valtava sekamelska sitä sun tätä. Helvetin selkeää kun "vanha" megaketju on ko. Palstalla 100 sekalaista ketjunavausta. Veikkaan invaasiota jatkiksen puolelle.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Tärkein ero Infon ja Con välillä ketjunavauskulttuurin suhteen on huhujen käsittely. Infosta tuttu yli 100-sivuinen joka suuntaan rönsyilevä pelaajahuhuketju on todellakin jatkossa suuri määrä pieniä ja keskipitkiä ketjuja huhujen omassa osiossa. Idea on perinteiseen foorumikulttuuriin tottuneelle pyhäinhäväistys, mutta voin yrittää valaista ideaa taustalla. Mietitäänpä tilannetta ensin tehokäyttäjän kannalta. Jos on sesonkiaika eli vaikkapa siirtotakaraja, Tuoreimmat-näkymässä on sanotaan neljä huhuketjua, joista kussakin keskustellaan tietystä huhusta sen sijaan, että kaikista puhuttaisiin sekaisin yhdessä. Äkkiseltään ajatellen miellyttävää. Toisaalta satunnaiskävijää tuo palvelee ehkä vieläkin paremmin: jos haluaa lukea huhuista, ei enää avata huhuketjua ja aleta perkaamaan 20 lukemattomilta sivulta asiasisältöä. Suunta vaan huhuosioon, jossa on ne parikymmentä hyvin otsikoitua ketjua, joiden asiasisältö käy ilmi otsikosta ja lisätietoa saa klikkaamalla. Kannattaa antaa mahdollisuus.

Yleisestikin yritetään ajaa keskustelua siihen suuntaan, että päivän polttaville puheenaiheille auotaan herkästi uusia ketjuja, joissa otsikon mukainen keskustelu elää sen pienen hetken ja sitten ketju painuu unholaa kohti uusien ketjujen vallatessa areenan. Uskon, että tekee vanhempien keskustelujen selailua ja niistä hakemista selkeämpää, jos homma saadaan toimimaan oikein.

Mitä ulkoasuun tulee, sitä viilattiin, mutta jäi yhä tekemistä. Etusivulta haluttiin esimerkiksi tuo Käyttäjä-sarakkeen avatar-rivi hemmettiin, mutta se ei toistaiseksi onnistunut. Käyttöön valittiin muista syistä Discoursen stable-haara 1.5-kehityshaaran sijaan. 1.5:ssä ne saa valmiilla netistä löytyvillä koodinpätkillä piiloon, mutta sen käyttöönoton aika lienee vasta kauden jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös