Tapparan huhut, siirrot ja jatkosopimukset kaudelle 2023–2024

  • 21 093
  • 45

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tänne siis kerätkäämme kaikki Tapparaan liittyvät siirtohuhut, jatkosopimukset sekä siirrot muualle.
Tässä nyt tietysti tuo Lehterän kuuma huhu mutta onkos muita? Jostain lueskelin, että Oskari Mannista tänne päin huhutaan ja Heikki Liedeskin on ilmeisesti tänne suuntaamassa.
Jatkosopimuksisat itse toivon eniten jatkoa Davidssoneille, Tanukselle ja Puhakalle

ps. Otsikon korjaamista pyydetty
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä toivon kaikille hyville pelaajille jatkoa, erityisesti kapteenistoon kuuluville.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Hifk uusi Ilves, palkataan ex Tapparat ja toivotaan parasta
Kaksi tälläkin hetkellä Helsingissä asuvaa kaveria ja pääkaupunkiseudulta kotoisin olevaa jääkiekkoilijaa kyseessä. Kummankin koti alle 15 minuutin matkan päässä Helsingin Jäähallilta. Itse en näe tätä kovinkaan outona siirtona, jos palaavat kotiseudulle tuossa iässä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iso huhu että Tapparaan tulossa uusi kassari Ruotsin suunnalta, puhutaan ihan top maalivahdista Euroopassa

Tappara oli ainakin kosiskellut Rubinia. Ei tarttunut vaan teki jatkosopimuksen Ässiin.

Sopisi kuvaukseen Top maalivahdista ja Ruotsin suunnalta.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tappara oli ainakin kosiskellut Rubinia. Ei tarttunut vaan teki jatkosopimuksen Ässiin.

Sopisi kuvaukseen Top maalivahdista ja Ruotsin suunnalta.
No ainakaan Rubin ei nyt siis ole tulossa
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Iso huhu että Tapparaan tulossa uusi kassari Ruotsin suunnalta, puhutaan ihan top maalivahdista Euroopassa

Ainakaan tuo SHL:n torjuntaprosenttilistaus ei herätä hekumaa. Top 2 eli Söderström ja Larmi lähinnä pelottavat, loput yli 90 prossan miehet on sitten jotain svenanderssoneja tai ei-luottamusta-myöskään-herättävä Enroth. Toivottavasti joku kova ruotsalainen ilman SHL:stä tulemista. Mieluiten Heljangon jatko.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Savinaisen huhutaan matkaavan Lehterän kanssa samalla junalla HIFK:hon kyseisen seuran omalla puolella.

Mä taas olen kuullut toisaalta että SaviVellu lopettaa tämän kauden jälkeen. Toki tämän kauden tehot ovat sellaiset että pystynee rahastaan vielä yhden kauden jotain seuraa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Henriksson 3 ottelun ajaksi lainalle HPK:n. Siellä suunnalla taitaa olla jotain sairastumis/loukkaantumisaaltoa
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tappara oli ainakin kosiskellut Rubinia. Ei tarttunut vaan teki jatkosopimuksen Ässiin.

Sopisi kuvaukseen Top maalivahdista ja Ruotsin suunnalta.

Oliko Pori myyty Ruotsin?

No ei vaan, kuvaukseen voisi sopia entinen Ässissä käynyt, mutta oikeasti siellä Ruotsin maalla pelaava maalivahti.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko Pori myyty Ruotsin?

No ei vaan, kuvaukseen voisi sopia entinen Ässissä käynyt, mutta oikeasti siellä Ruotsin maalla pelaava maalivahti.

Eikös se Rubin myös Ruotsista ole vaikka Ässissä pelaakin.

Olisihan tosiaan Söderström. Aivan huippukassari, jos vaan pysyy kunnossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä taas olen kuullut toisaalta että SaviVellu lopettaa tämän kauden jälkeen. Toki tämän kauden tehot ovat sellaiset että pystynee rahastaan vielä yhden kauden jotain seuraa.
Savinainen ei lopeta koskaan. Tässä osiossa jo kerrottiin Mannisesta, olen ymmärtänyt kokoajan että kyseessä olisi se pienempikokoinen hyökkääjä eikä edellä mainittu.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Nyt täytyy ottaa hieman kantaa tuohon kovana vellovaan Anton Levtchi takaisin huhuun. Minä olen kuulkaas sitä mieltä, että herra pelaa meillä ensi kaudella, jos eurooppaan palaa ja kuuluu Grönborgin suunnitelmiin. Jos penkin takan olisi Tapola, hän olisi siellä varmasti. En tiedä mistä tätäkin huhua on alettu kertomaan, mutta loppujen lopuksi tuo siirto olisi aika realistinen, koska paikkaa ylhäällä ei ole tullut ja sopimuskin on vain vuoden mittainen?
Mitäpä mieltä te muut olette?
 

Vogoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL
Nyt täytyy ottaa hieman kantaa tuohon kovana vellovaan Anton Levtchi takaisin huhuun. Minä olen kuulkaas sitä mieltä, että herra pelaa meillä ensi kaudella, jos eurooppaan palaa ja kuuluu Grönborgin suunnitelmiin. Jos penkin takan olisi Tapola, hän olisi siellä varmasti. En tiedä mistä tätäkin huhua on alettu kertomaan, mutta loppujen lopuksi tuo siirto olisi aika realistinen, koska paikkaa ylhäällä ei ole tullut ja sopimuskin on vain vuoden mittainen?
Mitäpä mieltä te muut olette?
Mitä pikimmiten Anton Levtchi tulee Tapparaan, niin sitä parempi Tapparalle. Tapparan hyökkäyspeli on liikaa Jori Lehterän vastuulla. Tapparan keskikaista on ohut ja vaikka Levtchi laidassa pelaisikin hän vahvistaa myös keskustaa pelityylillään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä pikimmiten Anton Levtchi tulee Tapparaan, niin sitä parempi Tapparalle. Tapparan hyökkäyspeli on liikaa Jori Lehterän vastuulla. Tapparan keskikaista on ohut ja vaikka Levtchi laidassa pelaisikin hän vahvistaa myös keskustaa pelityylillään.
Lehterä oli eilenkin maaginen, vaikka ei varmasti ollut ihan parhaimmillaan. Syksyllä hän vielä upposi Raksilassa massaan. Nyt hän oli niin dominoiva pelaaja, että pitää mennä ajassa taaksepäin aina Ville Peltoseen Jokereissa ja Glenn Metropolitiin Jokereissa, kun saamme samaa vastetta. Molemmat olivat sellaisia pelaajia, että hyökkäysalueella kiekon kanssa muodostivat koko ajan kaamean uhan. Lehterä toi eilen minulle saman efektin. Hurjan kova pelaaja ja liian hyvä tähän sarjaan.
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lehterä oli eilenkin maaginen, vaikka ei varmasti ollut ihan parhaimmillaan.
Lehterää vaivaa nyt Rauhalan puuttuminen kokoonpanoista, sillä Jori joutuu nyt kentälle alivoimallakin. Rauhalan paluu antaa Lehterälle paremman mahdollisuuden keskittyä omiin vahvuuksiinsa hyökkäyspelissä.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kärppiä vastaan puuttui keskikaistalta Rauhalan lisäksi myös Virta ja Platt, jotka alivoimaa vakituiseen pelaavat
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppiä vastaan puuttui keskikaistalta Rauhalan lisäksi myös Virta ja Platt, jotka alivoimaa vakituiseen pelaavat
Kärpiltä uupui vakituisista alivoimapelaajista Emanuelsson, Ohtamaa ja Björqvist. Kemppainen on sikäli kätevä kaveri, että hän pelaa vahvuuksillaan niin alivoimassa kuin ylivoimassa. Yhtäkaikki, minusta Lehterä ei tarvitse moisia selityksiä. Ylimaallinen pelaaja tähän sarjaan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kärpiltä uupui vakituisista alivoimapelaajista Emanuelsson, Ohtamaa ja Björqvist. Kemppainen on sikäli kätevä kaveri, että hän pelaa vahvuuksillaan niin alivoimassa kuin ylivoimassa. Yhtäkaikki, minusta Lehterä ei tarvitse moisia selityksiä. Ylimaallinen pelaaja tähän sarjaan.
Miten listatut kaverit keventävät esim. mainitun sentteri-Kemppaisen kuormaa, et nyt ehkä nähnyt metsää puilta.

Kyllä se vaan on Lehterältä pois, kun joutuu vääntämään alivoimalla kaiken muun lisäksi. Jos herran jalka olisi hyvällä tasolla, ei hän pelaisi Liigassa. Olisi vääntänyt Amerikassa kaikki nämä vuodet. Luistelu ei ole taloudellista tai sulavaa, niin kuorma painaa enemmän kuin vaikka Kemppaista. No, tähtäin on keväässä, silloin ottelusarjoissa molemmat pelaavat samoina päivinä, silloin adjutantit ovat matkassa, silloin pulinat pois.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Torsti , näin metsän puilta. Kunhan vain ilmoitin noin yleisenä asiana, että Kärpilläkin oli poissaoloja. Kemppainen raataa ylivoimaa ja alivoimaa aina, sopii hyvin hänelle. Ymmärrän hyvin, että Lehterän vahvuudet ovat hyökkäyspäässä. Minusta Lehterä ei kuitenkaan kaipaa moisia kuormaan liittyviä selittelyjä varsinkaan, kun eilen Lehterä, eikä Tappara pelannut alivoimaa kahdessa viimeisessä erässä lainkaan.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Juuso Ikonen Tapparaan loppukauden mittaisella sopimuksella. Tuo ainakin jonkinasteista helpotusta alkavaan otteluruuhkaan. Niin mites se että Liiga suosii Tapparaa...10 peliä 19 päivää
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tanukselle siis 2v jatkot. Iso + Tapparan toimistolle tästä

Samalla mainittakoon, että Nick Hallorania ollaan tuomassa Tapparaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös