Tapparan huhut, siirrot ja jatkosopimukset kaudelle 2023-2024

• 3 059
  • 14

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tänne siis kerätkäämme kaikki Tapparaan liittyvät siirtohuhut, jatkosopimukset sekä siirrot muualle.
Tässä nyt tietysti tuo Lehterän kuuma huhu mutta onkos muita? Jostain lueskelin, että Oskari Mannista tänne päin huhutaan ja Heikki Liedeskin on ilmeisesti tänne suuntaamassa.
Jatkosopimuksisat itse toivon eniten jatkoa Davidssoneille, Tanukselle ja Puhakalle

ps. Otsikon korjaamista pyydetty

Suosikkijoukkue
Iso Kukko, 100 hooks, alakerran timanttinen Lady
Minä toivon kaikille hyville pelaajille jatkoa, erityisesti kapteenistoon kuuluville.

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Hifk uusi Ilves, palkataan ex Tapparat ja toivotaan parasta
Kaksi tälläkin hetkellä Helsingissä asuvaa kaveria ja pääkaupunkiseudulta kotoisin olevaa jääkiekkoilijaa kyseessä. Kummankin koti alle 15 minuutin matkan päässä Helsingin Jäähallilta. Itse en näe tätä kovinkaan outona siirtona, jos palaavat kotiseudulle tuossa iässä.

OeL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa
Iso huhu että Tapparaan tulossa uusi kassari Ruotsin suunnalta, puhutaan ihan top maalivahdista Euroopassa

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iso huhu että Tapparaan tulossa uusi kassari Ruotsin suunnalta, puhutaan ihan top maalivahdista Euroopassa

Tappara oli ainakin kosiskellut Rubinia. Ei tarttunut vaan teki jatkosopimuksen Ässiin.

Sopisi kuvaukseen Top maalivahdista ja Ruotsin suunnalta.

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara oli ainakin kosiskellut Rubinia. Ei tarttunut vaan teki jatkosopimuksen Ässiin.

No ainakaan Rubin ei nyt siis ole tulossa

Suosikkijoukkue
Iso Kukko, 100 hooks, alakerran timanttinen Lady

Ainakaan tuo SHL:n torjuntaprosenttilistaus ei herätä hekumaa. Top 2 eli Söderström ja Larmi lähinnä pelottavat, loput yli 90 prossan miehet on sitten jotain svenanderssoneja tai ei-luottamusta-myöskään-herättävä Enroth. Toivottavasti joku kova ruotsalainen ilman SHL:stä tulemista. Mieluiten Heljangon jatko.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Crystal Palace
Savinaisen huhutaan matkaavan Lehterän kanssa samalla junalla HIFK:hon kyseisen seuran omalla puolella.

Mä taas olen kuullut toisaalta että SaviVellu lopettaa tämän kauden jälkeen. Toki tämän kauden tehot ovat sellaiset että pystynee rahastaan vielä yhden kauden jotain seuraa.

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Henriksson 3 ottelun ajaksi lainalle HPK:n. Siellä suunnalla taitaa olla jotain sairastumis/loukkaantumisaaltoa

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL

Oliko Pori myyty Ruotsin?

No ei vaan, kuvaukseen voisi sopia entinen Ässissä käynyt, mutta oikeasti siellä Ruotsin maalla pelaava maalivahti.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko Pori myyty Ruotsin?

No ei vaan, kuvaukseen voisi sopia entinen Ässissä käynyt, mutta oikeasti siellä Ruotsin maalla pelaava maalivahti.

Eikös se Rubin myös Ruotsista ole vaikka Ässissä pelaakin.

Olisihan tosiaan Söderström. Aivan huippukassari, jos vaan pysyy kunnossa.

Suosikkijoukkue
Tappara
Mä taas olen kuullut toisaalta että SaviVellu lopettaa tämän kauden jälkeen. Toki tämän kauden tehot ovat sellaiset että pystynee rahastaan vielä yhden kauden jotain seuraa.
Savinainen ei lopeta koskaan. Tässä osiossa jo kerrottiin Mannisesta, olen ymmärtänyt kokoajan että kyseessä olisi se pienempikokoinen hyökkääjä eikä edellä mainittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy