Viestin lähetti Dave_Brown
Oletpas nokkela - vedät huomion pois seikoista joihin itse kiinnitin huomioni. Eli sen, että oman joukkueen mahdolliset negatiiviset tekemiset vaietaan ja kitistään vastustajan pelityylistä. Tämän jälkeen tyydytään sujuvasti syyttämään liigaa pelin tapahtumista.
No meneepäs tämä nyt vänkäämiseksi.
Olinkin niin nokkela, etten edes itse huomannut yrittäneeni vetää huomiota pois seikoista, joihin kiinnitit huomiosi. Kai se on sitten minulla verissä.
En vaikene oman joukkueeni mahdollisista negatiivisista tekemisistä. Tiedän oman joukkueeni tekemiset kohtalaisen hyvin, olen nähnyt tällä kaudella kaikki ottelut kahta lukuunottamatta. Harjoitusottelut mukaanlukien.
Totta helvetissä syytän liigaa pelin tietyistä tapahtumista. Liigalla ei ole toistaiseksi ollut minkäänlaista halua kitkeä pois kahvaamista ja kiekottoman pelaajan estämistä. Jos liigalla olisi tähän halua, pelattaisiin puoli kautta alivoimalla, kunnes joukkueet oppisivat olemaan kahvaamatta.
Viestin lähetti Dave_Brown
Ja taas mennään metsään...Tapparan kärkikarvaajan estämistä en ole missään kieltänyt. Tartuinkin alkuperäisessä avautumisessasi kohtaan "yhä liigan eliittiä...". Sinulla on nyt tämän väitteen tueksi jopa yhden pelin empiiriset tutkimukset tältä kaudelta eli faktoista on varmaan turha puhua.
Tässä tullaan taas tähän:
"Sinä olet vierasjoukkueen kannattaja. Sinä et tiedä, miten meidän joukkue pelaa muissa otteluissa, joten ole hiljaa."
Olet aivan oikeassa siitä, ettei minulla ole tältä kaudelta kuin yhden ottelun kokemus Tapparan peleistä. Se ei poista sitä tosiasiaa, että tässä kyseisessä ottelussa Tappara harrasti kärkikarvaajan estämistä erittäin onnistuneesti. SaiPan pelaajat eivät päässee Tapparan kiekolliseen pakkiin kiinni varmaan kertaakaan ottelun aikana. Ainakin ne kerrat jäivät hyvin vähiin, jos näin tapahtuikin.
Mielestäsi minun olisi pitänyt vain tyytyä kommentoimaan että olipas se Tappara hyvä ja SaiPa huono.
Syy siihen, miksi otin vain Tapparan kärkikarvaajan estämisen puheeksi löytyy siitä, että se oli yksi Tapparan voiton takeista. Myös SaiPa harrasti kyseistä asiaa ottelussa. SaiPaa se vain ei auttanut, joten Tappara teki tämän paremmin. Got it?
Vai onko yhä niin, etten saa ääneen sanoa Tapparan estävän kärkikarvaajaa?