Bronco Nailgun
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Montréal Canadiens
Oskari Luodon sopimus purettu yhteisymmärryksessä
22-vuotias hyökkääjä on pelannut 58 liigaottelua Tapparan paidassa.
www.tappara.fi
Sai kyllä itse miettiä millon viimeksi on tän tason hörppy tullut omiin. En nopeasti keksinyt Metsolan viime visiitin jälkeen moista.Jos Metsola on ykkösmokke keväälläkin, niin joutuu kyllä mielenterveys koville, sen verran kovat PTSD-flashbackit tuli tästä yhdestä hörpystä. Viisi mestaruutta välissä auttaa toki vähän, mutta…
Eikös Heljanko päästänyt yhden (olisiko ollut Jypiä vastaan?) toisesta päästä?Sai kyllä itse miettiä millon viimeksi on tän tason hörppy tullut omiin. En nopeasti keksinyt Metsolan viime visiitin jälkeen moista.
Sai kyllä itse miettiä millon viimeksi on tän tason hörppy tullut omiin. En nopeasti keksinyt Metsolan viime visiitin jälkeen moista.
Muse jää!Ja Mustonen jää ?
Kyllä Karhusen Tomilla on tähän vahvoja näyttöjä. Toki keväällä oli rautaa.Sai kyllä itse miettiä millon viimeksi on tän tason hörppy tullut omiin. En nopeasti keksinyt Metsolan viime visiitin jälkeen moista.
Sama pätee Matinmikkoon ja kumpikaan ei säästele vetojaan, kyllä ne rupee jossain vaiheessa uppoonkin!Kyllä tuo Daniel Brickley tekee tuolla liikkeellään ja rauhallisuudellaan vaikutuksen. Pääsee jatkuvasti paremmin sisään pelityyliin. Erittäin hyvä hankinta.
Sama pätee Matinmikkoon ja kumpikaan ei säästele vetojaan, kyllä ne rupee jossain vaiheessa uppoonkin!
Tuulola takaisin kokoonpanossa Tanskan-reissulla, Juolevi ja Rafkin edelleen sivussa.
Tappara on solminut loppukauden sopimuksen Mustosen kanssa
Aleksi Mustosen otteet ovat vakuuttaneet kaukalossa.www.tappara.fi
Hyvä päätös.
Jos Metsola on ykkösmokke keväälläkin, niin joutuu kyllä mielenterveys koville, sen verran kovat PTSD-flashbackit tuli tästä yhdestä hörpystä. Viisi mestaruutta välissä auttaa toki vähän, mutta…
Mä ainakin itse olin teille kateellinen, kun saitte sen Metsolan sinne teidän maalin suulle, sillä olisin kovasti halunnut hänet tänne oman jengin tolppien väliin ja kyllä hän kelpaisi mulle tänne yhä edelleenkin, vaikka nyt saatiinkin onneksi Hovinen jälleen takaisin ja aivan uskomattoman hyvin on pappi kyllä onnistunut.
Kuten olisi kelvannut hyvin myös Heljanko, mutta hänen tapauksessa nyt osasin ottaa huomioon sen, että IFK tuskin pystyy kilpailemaan niiden SHL:n tarjouksien kanssa.
HIFK on liigakärki. Pappi on hyvä veskari, itse en Metsolan paluusta ole niin vakuuttunut kun vertaa Heljankoon. Sanotaan näin että Kohonen on saanut aika hyvin vastuuta ja Metsolan asema voi horjua, tosin jälkimmäinen on rutiiniveska joka kyllä pelaa nollapelin jos niikseen tulee.
Juu niin oli tai kehittyi hyväksi Aki Näykin valmennuksessa. Sitähän me ei tulla ikinä tietämään olisiko sama onnistunut toisessa ympäristössä toisen valmennuksessa. Heljanko sanoi lähtiessään, että toivottavasti saa tulla joskus takaisin se kertonee myös paljon Tampereelle kotiutumisesta.Heljanko oli kyllä teillä pelatessaan aivan loistava veskari ja oli todella harmillista, kun meidän jengin seurajohto onnistui hänet silloin aikanaan täältä pois päästämään, mutta toisaalta tilanne oli vaan silloin mikä se oli, niin sitä on mielestäni turha liikaa enää jälkeenpäin surkutella.
Juu niin oli tai kehittyi hyväksi Aki Näykin valmennuksessa. Sitähän me ei tulla ikinä tietämään olisiko sama onnistunut toisessa ympäristössä toisen valmennuksessa. Heljanko sanoi lähtiessään, että toivottavasti saa tulla joskus takaisin se kertonee myös paljon Tampereelle kotiutumisesta.