Tappara kaudella 2022–2023

  • 213 414
  • 799

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lasten lauantailta odotin taas alun konttaamista, sitten hirveää itkemistä ja lopuksi housuun paskomista. Onneksi olin väärässä.

Peli oli oikeastaan koko ajan Tapparan hallussa. Jukureiden maali meni ikäväksi työtapaturmaksi, mutta onneksi tilanteita syntyi ihan hyvää tahtia maalistakin huolimatta. Ei peli ollut vielä lähellekään täyttä timanttia, mutta tässä on nyt hyvä aihio lähteä työstämään sellaista. Peli oli ihan toista luokkaa kuin pari aiempaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
KooKoo peli osoitti että Heikkisellä on matkaa liigavahdiksi vielä aika lailla vaikka nyt kaksi pistettä tulikin.

Neloskenttä ei ole saanut ainoatakaan maalipaikkaa mun nähdäkseni joten ihmettelen kuinka monta näyttöpaikkaa Granath vielä saa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Neloskenttä ei ole saanut ainoatakaan maalipaikkaa mun nähdäkseni joten ihmettelen kuinka monta näyttöpaikkaa Granath vielä saa.
Granath pääsi ekassa erässä paikoille, mutta laukaus kesti hieman liikaa ja otti säärisuojista kimmokkeen kulmaan. Toisessa erässä lätytti Moilasen takakulmalle, josta Sami pöllytti sivuverkkoa. Kyllä niitä paikkoja joku oli.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Granath pääsi ekassa erässä paikoille, mutta laukaus kesti hieman liikaa ja otti säärisuojista kimmokkeen kulmaan. Toisessa erässä lätytti Moilasen takakulmalle, josta Sami pöllytti sivuverkkoa. Kyllä niitä paikkoja joku oli.

Huomasin kyllä sen. Tarkoitin niinkuin yleensä kun olet vierastyöläinen niin kiikareita ei usein pitkään katsella.
 

axe

Jäsen
Olin Granath-vastainen vielä joku viikko sitten, mutta tällä hetkellä oon ihan pro-Granath. Erinomaista tekemistä ollut viimeiset jotain viisi-kuusi peliä. Ehdottomasti pitää pitää mukana nelosessa pörräämässä. Tulosketjuihin ei tarvi laittaa.

Kelleherin suhteen oon paljon skeptisempi.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Olin Granath-vastainen vielä joku viikko sitten, mutta tällä hetkellä oon ihan pro-Granath. Erinomaista tekemistä ollut viimeiset jotain viisi-kuusi peliä. Ehdottomasti pitää pitää mukana nelosessa pörräämässä. Tulosketjuihin ei tarvi laittaa.

Kelleherin suhteen oon paljon skeptisempi.

Samaa mieltä ja en ymmärrä Granathin dissausta. Mielestäni todella hyvää peliä pelaa. Joo pisteitä ei juurikaan ole karttunut mutta onhan ollut kärkipeleissä Kärppiä ja Ilvestä vastaan ainoita valopilkkuja jäällä.

Olen jopa eri mieltä tuosta ettei voisi käyttää ylemmissä kentissä, näen sinne hänessä aineksia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Granath on joo ulkomaalainen, mutta taitaa olla myös vakikokoonpanon nuorin pelaaja. Ikäisekseen todella kypsää peliä, löytää paikoille ja tuo liikkeellä x-factoria. Mielestäni tämän hetken ulkomaalaisista selkeiten löytänyt oman ruutunsa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Granath on joo ulkomaalainen, mutta taitaa olla myös vakikokoonpanon nuorin pelaaja. Ikäisekseen todella kypsää peliä, löytää paikoille ja tuo liikkeellä x-factoria. Mielestäni tämän hetken ulkomaalaisista selkeiten löytänyt oman ruutunsa.

Se on kyllä jännä, että kaveri on alkanut miellyttää monen silmää nyt, kun tulee Frölundan systeemistä.

Ihan samalla tavalla Detroitissa ihastellaan valtameren yli siirtyneistä nuoria jannuja, jotka ovat tulleet Frölundan systeemistä. Ja Lucas Raymond siirtyi sieltä viime kaudella suorilta NHL:n ykköskenttään.
 

Vogoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL
Philip Granathilla on kamppailupelaaminen aivan eri tasolla, kuin muilla junnuilla, jotka ovat tulleet 19-vuotiaana kokoonpanoon. Huomioidaan vielä, että Granath 170cm ja 70kg ja väänsi esim. Atte Ohtamaan kanssa tasaväkisesti ja oli valmis ottamaan painit vihellyksen jälkeen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kakkosvahti Heikkiselle soppari loppukaudeksi. Samassa tiedotteessa kerrotaan, että Heljanko on "toistaiseksi sivussa, tilannetta tarkastellaan päivä kerrallaan".

 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Vittu, maksetaanko noille jotain? Ihan hukkaan heitettyä rahaa, kiekko ei pysy lavassa edes suoraluistelussa. Mistään peliä edistävistä toimista on turha puhua. Melkosta totaalipaskaa on ainakin tää Ässät peli tarjonnut.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tyyntä myrskyn edellä ja huomenna pisteet Lahesta 6-1.

Tappara maalivahtikaksikolla Heikkinen-Kohonen on vuori kiivettävänä.

Kumpikin pojista on ok mutta se on heijastunut kenttäpelaajiin siten ettei uskalleta pelata normaalia peliä kun ei ole Heljanko maalissa ja tulos on kahteen peliin omissa 8 häkkiä.

Tämä on päänsisäisiä juttuja ja siksi molareille pitäisi onnistumisia tulla.

Ässät-peli pitää unohtaa mahdollisimman nopeasti ja uutta matoa koukkuun.

Sitten kun Rauhala palaa kokoonpanoon niin se tuo erinomaisen lisän 3 tai 4 kenttään.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Oikos tuosta Sakari Mannisesta jotain huhua Tapparaan ennen kauden alkua? Meillä on edelleen vajausta keskikaistalla ja Tanus hyvä stuntti keskelle, mutten usko riittävän kevään peleissä. Rauhalakaan ei varmaan mihinkään ihmetekoihin pysty pitkän poissaolon jälkeen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oikos tuosta Sakari Mannisesta jotain huhua Tapparaan ennen kauden alkua? Meillä on edelleen vajausta keskikaistalla ja Tanus hyvä stuntti keskelle, mutten usko riittävän kevään peleissä. Rauhalakaan ei varmaan mihinkään ihmetekoihin pysty pitkän poissaolon jälkeen.
Mannisella yhdensuunnan sopimus, jonka arvo 750 000$. Ei ollut tulossa Tapparaan ennen kauden alkua, ei tule kauden aikana, eikä tule kauden jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ollu häävi viikonloppu.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai se täytyisi uhrata itsensä ja maksansa alkoholin alttarille ja vetää aina niin vahva suojakänni, että aamulla ei ole hajuakaan pelin tuloksesta. Ei näitä selvinpäin oikein jaksa, tänäänkin olisi voinut katsomisen sijaan vaikka seistä sateessa
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ollu häävi viikonloppu.
Kova treeni. Paljon kokeilua runkosarjan menestyksen kustannuksella, mutta kullan kiilto silmissä. No joo, huonosti tuo meni, eikä varmasti tarkoituksella. Tappara on kärkiosaamisen suhteen paljon kapeammalla materiaalilla liikkeessä kuin pahimmat kilpakumppanit Kärpät ja Ilves.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai se täytyisi uhrata itsensä ja maksansa alkoholin alttarille ja vetää aina niin vahva suojakänni, että aamulla ei ole hajuakaan pelin tuloksesta. Ei näitä selvinpäin oikein jaksa, tänäänkin olisi voinut katsomisen sijaan vaikka seistä sateessa

Mä tein tämän, seisoin sateessa ( kävelin)
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Iso arvotus Tapparafaneja kohtaan. Teidän käytös täällä ja hallilla esimerkillistä. Ilvesfanien focus menee aina maskotista tai tuomarista itkemiseen itse pelin sijasta. Teistä huomaa, että teillä on oikeaa voittamisen kulttuuria ja osaatte kunniottaa tulosta. Tulette olemaan tänäkin vuonna Tampereen ykköset ja pelaamaan mestaruudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös