Taneli Ronkainen, Oulun Kärpät

  • 37 187
  • 87

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En ihan heti ensimmäisenä olisi uskonut, että molemmat ikuisuus projektit, Mikko Niemelä, sekä Taneli Ronkainen saavat monoa Kärpistä. Joku väärä leuka saattaa ehkä sanoa, että vihdoin. Minä sanon, että hyvää jatkoa, kaikesta huolimatta.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En ihan heti ensimmäisenä olisi uskonut, että molemmat ikuisuus projektit, Mikko Niemelä, sekä Taneli Ronkainen saavat monoa Kärpistä. Joku väärä leuka saattaa ehkä sanoa, että vihdoin. Minä sanon, että hyvää jatkoa, kaikesta huolimatta.
No Mikko Niemelällä kuitenkin vielä ensi kauden sopimus Kärppien kanssa. Katsotaan puretaanko kesällä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joku varmaan ottaa tämän provokaationa, mutta itselle tämä mies on jäänyt mieleen syksyllä 2021 pelatusta JYP-Kärpät - pelistä jonka lukemat oli tylyt 1-10 ja aikalailla kaikki Kärppien pelaajat teki vähintään yhden pisteen.

Ronkaisen tehot tuossa pelissä: 0+0, -1. Sytyin heti tälläiselle pelisuoritteelle. Kaikkea hyvää jatkoon.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Sen verran nauratti tämä keissi että pakko huudella naapuriin; Liigamestari joutui hurjaan siirtoralliin – Nauraa kysymykselle sopimuksen purusta: ”En sano sataprosenttisesti”

Ronkaisen omien sanojen mukaan ainakaan hänelle ei ole kerrottu että sopimus olisi purettu, vaan olisi nimenomaan lainalla Turussa.
Melkoista sekoilua. Miten noin voi edes käydä? Aho soittelee officelta ja puhelu menee suomalaisittain hyvin smalltalkittomasti:

"Moro Ronki, meet nyt Turkuun"
"-Okei, mäpä otan seuraavan junan, moro!"
Tuut, tuut tuut, tuut...
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Melkoista sekoilua. Miten noin voi edes käydä? Aho soittelee officelta ja puhelu menee suomalaisittain hyvin smalltalkittomasti:

"Moro Ronki, meet nyt Turkuun"
"-Okei, mäpä otan seuraavan junan, moro!"
Tuut, tuut tuut, tuut...
Siis hyvin. Minä en ole edes yllättynyt, kun nyt kuitenkin puhutaan Oulun Kärpistä ja sen tiedottamisen laadusta.

"Sopimus on purettu yhteisymmärryksessä.." ja toinen ei edes tiedä, että sopimus on nimenomaan purettu. Tämä seura ei petä.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Petopodi vois kyllä käydä Ahoa jututtamassa, että mikähän homma.

Ronkaisella ei edes ollut mitään ensi kauden sopimusta mikä olisi purettu ja nyt lainattu loppukaudeksi. Kärppien tiedottaminen ei taas yllätä..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
No ei kyllä Ronki seuraa yhtään Kärppien somea. Siellähän Aho oikein toivotti Ronkille kaikkea hyvää tulevaan ja kiitti vuosista Oulussa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Koittakaa itse valvoa yöt ja päivällä väsyneenä unien seasta antaa jotain kommentteja mediaan. Kaarlehto hommattiin kun piti hommata Westerholm. Nuo jotenkin menee itselläkin sekasin ja pakko välillä googlettaa kumpi nyt oli se Kärppien nykyinen veska, kumpi tuleva.
Mitä väliä? Kumpikin yhtä paskoja ja samahan se kuka sitä luukkua aukaisee..

Ronkaisen sopimus purettiin kun piti vuokrata. Samapa tuo, ei pelaa muutenkaan.. Millonhan pelaajat oppisivat itse lähtemään ja sopimaan siirtonsa. Isoja jätkiä jo.

Kaikkiin kysymyksiin käy samat kesällä mietityt kommentit kun saanut freshinä ajatuksella miettiä ” markkinat ovat kuivat” -> käy mihin tahansa, oikea ässien ässä ja koviinkin spekulaatiohin tai huhuihin -> olemme varmasti valmiita reagoimaan jos meille sopivia pelaajia ilmaantuu ”
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös