Taneli Maasalo – uusi Mr. Markkinointi

  • 2 725
  • 11

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Erinomainen juttu, aivan loistava tähän hetkeen. Alkaa ihan oikeasti jo odottaa että mitä kaikkea Maasalo keksii!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Erinomainen uutinen. Mieshän on yksi KeuPa-ilmiön pääarkkitehdeistä.

Oletan että viimeistään muutaman vuoden päästä kaveri on JYPin toimari.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä haaveilin jo aiemmin ja nyt se saatiin. Loistava uutinen...
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä oli positiivinen haku ja erinomainen uutinen JYPiltä. Maasalossa on tosiaan paljon potentiaalia ja voi hyvinkin olla muutaman vuoden sisään vaikka toimitusjohtajan tehtävässä.

Maasalo kertoi Keskisuomalaiselle vastuualueistaan:

"– Minulla on neljä vastuualuetta. Eli ihan myyntityö. Yhteistyötä tehdään niin nykyisten kuin uusien kumppanien kanssa. Sitten on ottelutapahtuman johtaminen. Sen lisäksi muiden tapahtumien suunnittelu eli se, mihin muuhun hallia voisi käyttää kuin kiekkoon. Ja neljäntenä asiana toimin linkkinä urheilupuolen ja toimiston välillä, Maasalo selvitti.

– Olen aina sanonut, että oma intohimo on urheilupuolella ja tykkään toimia pelaajien kanssa. Mutta ainakin toistaiseksi panostetaan myyntipuoleen, Maasalo totesi tyytyväisenä. Mutta siitä on varmasti hyötyä jokaisessa roolissa, jos ymmärtää kokonaisvaltaisesti sen, miten kiekkoseurassa toimitaan, Maasalo muistutti."
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siis mikäs tää juttu nyt on? tuliko se, vai menikö se ja jos se meni, niin mikäs positiivinen puoli tässä on JYPin kannalta? Joskus ei vaan näköjään sytytä, tai lyö edes kipinää. Toki tässä itsellä hektiset hommat meneillään ja focus niissä sata prosenttia. Tää on häiriötekijä omalle keskittymiselle damn sentään.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis mikäs tää juttu nyt on? tuliko se, vai menikö se ja jos se meni, niin mikäs positiivinen puoli tässä on JYPin kannalta? Joskus ei vaan näköjään sytytä, tai lyö edes kipinää. Toki tässä itsellä hektiset hommat meneillään ja focus niissä sata prosenttia. Tää on häiriötekijä omalle keskittymiselle damn sentään.
Yksinkertainen kuviohan tässä on. Tai sitten en vaan itse ymmärtänyt mikä sulle oli epäselvää. :)

JYPin asiakkuus- ja kehityspäällikkö Taneli Maasalo siirtyy uusiin haasteisiin.
Maasalo aloittaa uudessa työtehtävässä Suomen Jääkiekkoliitossa Mestiksen johtajana 2.10.2023 alkaen.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Yksinkertainen kuviohan tässä on. Tai sitten en vaan itse ymmärtänyt mikä sulle oli epäselvää. :)

JYPin asiakkuus- ja kehityspäällikkö Taneli Maasalo siirtyy uusiin haasteisiin.
Maasalo aloittaa uudessa työtehtävässä Suomen Jääkiekkoliitossa Mestiksen johtajana 2.10.2023 alkaen.

Niin, jotenkin mun kaaliin ketjussa oli ensin tuuletusta ja sitten kiitokset ja lähden muihin hommiin.

Jäi siis ymmärtämättä, mikä tässä on positiivista JYPin kannalta. Henkilöllehän tämä on urakehitystä ja onnittelun paikka. En mä vieläkään ymmärrä miten tämä on positiivinen haku ja erinomainen uutinen JYPiltä Voisi mainiosti esittää verrannon, että Joku JYP pelaaja lähtisi toiseen seuraan ja täällä tuuletettaisiin, että palatessaan olisi parempi ja kokeneempi, jopa kapteeni joukkueeseen, jos palaa, sillä riittävän hyvänä pakastimellinen riihikuivaa voittaa JYPin sata kertaa sadasta.
 

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Niin, jotenkin mun kaaliin ketjussa oli ensin tuuletusta ja sitten kiitokset ja lähden muihin hommiin.

Jäi siis ymmärtämättä, mikä tässä on positiivista JYPin kannalta. Henkilöllehän tämä on urakehitystä ja onnittelun paikka. En mä vieläkään ymmärrä miten tämä on positiivinen haku ja erinomainen uutinen JYPiltä Voisi mainiosti esittää verrannon, että Joku JYP pelaaja lähtisi toiseen seuraan ja täällä tuuletettaisiin, että palatessaan olisi parempi ja kokeneempi, jopa kapteeni joukkueeseen, jos palaa, sillä riittävän hyvänä pakastimellinen riihikuivaa voittaa JYPin sata kertaa sadasta.

Siis mitä..? Korjaa toki jos ymmärsin kirjoittamaasi väärin mutta tuo "positiivinen haku ja erinomainen uutinen JYPiltä" oli kirjoitettu ketjuun syyskuussa 2019 hänen asiakkuus- ja kehityspäälliköksi rekrytoinnin yhteydessä.

Tämäkin on ihan normaalia liiketoimintaa, ihmiset ja osaajat nyt tuppaavat liikkumaan ja kuten nähty niin kovilla (kai) tekijöillä on aina kysyntää. Tsemppiä Tanelille jatkoon ja toivotaan että uusi vähintään yhtä hyvä tekijä löydetään jatkamaan Maasalon työtä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Siis mitä..? Korjaa toki jos ymmärsin kirjoittamaasi väärin mutta tuo "positiivinen haku ja erinomainen uutinen JYPiltä" oli kirjoitettu ketjuun syyskuussa 2019 hänen asiakkuus- ja kehityspäälliköksi rekrytoinnin yhteydessä.

Tämäkin on ihan normaalia liiketoimintaa, ihmiset ja osaajat nyt tuppaavat liikkumaan ja kuten nähty niin kovilla (kai) tekijöillä on aina kysyntää. Tsemppiä Tanelille jatkoon ja toivotaan että uusi vähintään yhtä hyvä tekijä löydetään jatkamaan Maasalon työtä.

Ai saakeli, tässä se kohta oli jossa pätki meikäläisellä. Luulin jotenkin huonolla tarkkaavaisuudella kaiken touhun keskellä koko topikin olleen aktuelli tässä päivässä. Ei pitäisi kesken stressaavan työputken erehtyä ottamaan lisä pähkinää purtavaksi. Seison korjattuna ja nauran itselleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös