Onko yhteistyö Ipan/Tapparan kanssa mahdollista?
Kylläpä Ilves ja Tappara ovat tällä hetkellä sarjataulukon aivan väärällä puolella. Pohdin, että vaikuttaisiko mahdollisesti yhteistyön puute KOO-VEEn kanssa. En tiedä. En ole niin expertti kuitenkaan jääkiekossa, että voisin väittää olevani oikeassa tuossa asiassa.
Mutta kuitenkin, mietin, että jos KOO-VEE nousee joskus Mestikseen, niin kuvittelisin, että yhteistyö Ipan/Tapparan kanssa syntyisi. Muistelen, kun KOO-VEE oli pari kautta sitten Mestiksessä, niin olin kuullut, ettei yhteistyötä syntynyt silloin. Toivottavasti asiat olisi eri tavalla ensi kerralla, kun K-V nousee Mestikseen, tamperelaista jääkiekkoilua ajatellen. Sopimus viereisellä hallilla pelaavan seuran kanssa vaikuttaisi varmasti positiivisesti Tapparan tai Ilveksen toimintaan, kun varapelaajien tai toipilaitten ei tarvitse muuttaa mihinkään toiseen kaupunkiin ja nuoret voisivat hakea vauhtia Mestis seuralta muuttamatta mihinkään. Ja KOO-VEEkin hyötyisi tästä esim. muutamalla SM-liigan varamiehellä (jos kokoonpano ei elä liikaa). Toivottavasti yhteistyö syntyy heti, kun KOO-VEE joskus nousee takaisin Mestikseen, siis mielestäni ihan vain tamperelaisen jääkiekon parhaaksi. :)
Olen tätä mieltä, mutta jos joku ei usko yhteistyöhön, niin saa perustella. Olen utelias. Janoan tietoa. C(: