Tammikuun loppu lähenee, siirtomarkkinat kuumenevat...

  • 43 655
  • 171
Tila
Viestiketju on suljettu.

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kone82 kirjoitti:
Olisin ottanut vittuiluna jos tänne oltaisiin rahdattu jotain EHCL- tai eläkeläispelureita jäähdyttelemään kuten noihin muihin seuroihin on tullut.

Olen erittäin iloinen ettei tuollaisia EHCL-pelaajia eksynyt tepsiin. Niiden signaaminen on aina jonkinmoinen arvoitus. Vaikka kyseisen sarjan taso on parantunutkin jonkun verran, voisin näin mutu-tuntumalla arvioida, että siirto esim. ECHL:stä liigaan on vähän sama kuin mestiksestä liigaan. Kovat pisteet jenkkien sarjoissa naputellut pelimies ei ole välttämättä kummoinen vahvistus sm-liigajoukkueelle. Vanhuksia tepsissä on jo omasta takaa ihan tarpeeksi, eivätkä uudet kuulu suunnitelmiin ainakaan pitkällä tähtäimellä.

TPS:llä ei nyt vaan enää riitä resurssit kilpailla niistä kovimmista, eikä edes siitä seuraavista, vaan juuri näistä joita tänne saapuikin. Eikä siinä mitään, mutta nyt sitten scouttaamisen merkitys korostuu ihan uudella tavalla Palloseurassakin, kun ei paalu riitä enää niihin tunnettuihin laatunimiin.
Ei riitä resurssit tepsillä eikä muillakaan liigaseuroilla, kun noista tähdistä aletaan todella kilpailemaan. Se on kovin valitettavaa, mutta eivätpähän muutkaan liigaseurat pääse mässäilemään. Tämä tietysti laskee liigan tasoa suhteessa muihin, kun huiput suuntaavat aina jonnekin muualle. Nuo tepsin viime hetken hankinnat ovat mielestäni varsin fiksuja: ei mitään ylihintaisia, eikä myöskään mitään hirvittäviä arvoituksia. Yleistilanne kohenee varmasti, ja tulevaan kauteen on paremmat eväät, oli tämän kauden päätös mikä tahansa.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Noh.. Hankinnoista jäi ainakin minulle positiivinen kuva. Jortikan arvostus nousi viimeisen kk aikana ainakin minun silmissäni huomattavasti. Siinä on mielestäni puheidensa mittainen mies. Hankinnat Huml, Paulsson ja Sicak ovat mielestäni selviä vahvistuksia. Hawgood, Yli-Torkko ovat täytemiehiä ja Jokinen on tulevaisuutta. Joten ihan hyvin. Jotenkin mieltä lämmittää myös se, että TPS sai pelaajamarkkinoilta ns. isoja kaloja eivätkä muut vieneet niitä nokkamme edestä(paitsi ehkä Kärpät). Itse en tuollaisia sika säkissä ECHL-jannuja olisi halunnutkaan tepsiin. Aalto vielä terveeksi ja vireeseen ja semi-finaalit ovat totta. Tai ainakin toivon niin.

Jotenkin tuntui että joku muukin oli samaa mieltä asioista ja samalla hetkellä :D
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Speedye kirjoitti:
Tarkoittaakos se nyt sitä, että 42 minuutin päästä pelaajia tälle kaudelle ei enää voi hankkia? Tulisi nyt vielä joku :S ei vaan taida tulla. No, ensi kaudella sitten.

Eipä taida Tepsin toimistolla olla tähän aikaan enää päivystystä :) Jos on viime hetken hankintoja tehty, kuulemme luultavasti niistä huomenissa.

Tosin tulihan niitä jo ennen tätäkin päivää ihan mukavasti.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Infernal kirjoitti:
Yleistilanne kohenee varmasti, ja tulevaan kauteen on paremmat eväät, oli tämän kauden päätös mikä tahansa.

Tämä kausi lusitaan loppuun maksimaalinen määrä kiusaa muille tehden, ensi kaudella tullaan taas pykälää korkeammalla profiililla. Pohjatöiden teko on jo aloitettu. Mahtaako Jortikan 3 vuoden sopimus riittää Tepsin mestaruuskuntoon saattamiseen, en välttämättä juuri nyt usko mutta 2008 voisi meillä olla jo hyvä jengi finaalipaikkaa kärkkymässä. Tammikuu toi muutoksia ja ne olivat käytännössä kaikki toimintaa tervehdyttäviä.
 
Suosikkijoukkue
TPS
mission16W kirjoitti:
Eipä taida Tepsin toimistolla olla tähän aikaan enää päivystystä :) Jos on viime hetken hankintoja tehty, kuulemme luultavasti niistä huomenissa.

Eipä näy eikä kuulu enää enempää, joten esitän rohkean veikkauksen siitä, että näillä mennään. Olen hieman ihmeissäni, sillä odotin tosiaan jonkun olevan myös lähtemässä - sellaisen kuvan tosiaan Jortikan puheista Auran Aalloilta edellisen matsin jälkeen sai. Turun Sanomathan myöhemmin vihjaisi, että lähtijä(t) saattaa tulla henkilöstöpuolelta, mutta sellaisiakaan hajuja ei ainakaan minun nenääni ole tuulahdellut.

Paljon, tai oikeastaan todella paljon tapahtui tammikuussa. Minä ainakin syön hattuni, sillä olin vielä Puurulankin tulon jälkeen siinä ajatuksessa, että näillä mennään ja kiviä syödään kauden loppuun asti. Nyt TPS:ssä tuntuu olevan tekemisen meininkiä ja se jos mikä on ihan itsessään uutta pariin edelliseen kauteen verrattuna.

Kannattajat tuntuvat myös olevan vakuuttuneita siitä, että säälipleijareihin päästään - nyt puhutaan jo playoff-menestyksestä, ei siitä, että tuleeko se Jokerit sieltä takaa vielä tasoihin ja jopa ohi vai mitä tapahtuu.

Hyvä niin! Optimismi on aina oikotie onneen. Toivottavasti maalintekoa ja ylivoimapeliä on hieman harjoiteltu, sillä piristyneestä pelistä huolimatta ei paljon porise, jos kiekkoa sinne tänne mutta ei maaliin. Jos tämä seikka korjaantuu - ja mieluummin äkkiä kuin kohta ja joskus - niin enköhän minäkin varmaa säälipleijaripaikkaa ala iloitsemaan. En kuitenkaan ihan vielä - maalit lopulta ratkaisee, ei Aurajoen virtausvauhti.
 

Morgoth

Jäsen
Itäinen pitkä kirjoitti:
Paljon, tai oikeastaan todella paljon tapahtui tammikuussa.

Tammikuu pelasti paljon. Ei taidettu saada Pena Trophyä tänä vuonna :(

Pellisen puolen katastrofi on jo rakennettu viime keväänä ja sen korjaaminen on kauden aikana mahdotonta, mutta tammikuussa tehtiin ihmeen paljon. Lisäksi koko orgaanisaatio on ollut mitä on jo useamman vuoden ajan, joten ei sitäkään terveeksi saada hetkessä.

Pelaajia tuli ja meni ja tj:kin vaihtuu. Jos keväällä vielä organisaatiota laitetaan isompaan remonttiin ja nurkkia siivotaan, niin pian meillä on taas sellainen pohja, joka päälle on mahdollista ruveta rakentamaan uutta 'Dynastiaa'.

Ei tästä suosta nuosta yhdessä kuukaudessa tai yhdessä kaudessakaan, mutta suunta on oikea ja tulosta tulee enemmin tai myöhemmin. Minä olen erittäin tyytyväinen, että nyt tapahtuu edes jotain ja TPSssä tunnutaan haluavan edes muutosta. Toki kaikki olisi pitänyt tapahtua jo paljon aikaisemmin, mutta ehkä huikeasta 90-luvun menestyksestä piti maksaa kova hinta ennen kuin päästään taas terveelle pohjalle jonne nyt toivottavasti ollaan matkalla.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Speedye kirjoitti:
Noh.. Hankinnoista jäi ainakin minulle positiivinen kuva. Jortikan arvostus nousi viimeisen kk aikana ainakin minun silmissäni huomattavasti. Siinä on mielestäni puheidensa mittainen mies. Hankinnat Huml, Paulsson ja Sicak ovat mielestäni selviä vahvistuksia. Hawgood, Yli-Torkko ovat täytemiehiä ja Jokinen on tulevaisuutta.
Näistä nimistä ei yksikään minun mittariani heilauta. Ainoa mahdollinen merkittävä "uusi" nimi rosteriin on Antti Aalto, mutta hänenkin meriittinsä (ainakin minun silmissäni) taitavat olla useamman vuoden takaa.

Sanoisin, että juniorityö kuntoon että Tepsiinkin tulisi taas omia kasvatteja joista on kiintotähdiksi. NHL kyllä valitettavasti vie parhaimmat päältä, mutta tulisi nyt edes jotain. Minne ovat 80-luvun Vilanderit, Vuoret, Virrat tai vaikka Narvanmaat ja Unski Leimeet tämän päivän Tepsin juniorijoukkueista hävinneet?
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Amerikanihme kirjoitti:
Näistä nimistä ei yksikään minun mittariani heilauta.

Vituttaahan se, kun Narvanmaa ei saanut edes tällaisia aikaiseksi.

ps. Sicakin tilastoja HPK:n ajoilta kannattaa edes vilaista, sillä vastaavia ei Tepsin nykyisestä pakistosta monelta löydy.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Amerikanihme kirjoitti:
Näistä nimistä ei yksikään minun mittariani heilauta. Ainoa mahdollinen merkittävä "uusi" nimi rosteriin on Antti Aalto, mutta hänenkin meriittinsä (ainakin minun silmissäni) taitavat olla useamman vuoden takaa.

Sanoisin, että juniorityö kuntoon että Tepsiinkin tulisi taas omia kasvatteja joista on kiintotähdiksi. NHL kyllä valitettavasti vie parhaimmat päältä, mutta tulisi nyt edes jotain. Minne ovat 80-luvun Vilanderit, Vuoret, Virrat tai vaikka Narvanmaat ja Unski Leimeet tämän päivän Tepsin juniorijoukkueista hävinneet?

Olen taipuvainen olemaan samoilla linjoilla tai ehkä muotoilisin sen niin että ilahduttavaa on kerrankin liike, päämäärästä en ole vallan varma. Tällä tarkoitan sitä, että kun tammikuun viimeisinä päivinä rakennetaan joukkue kolmasosaltaan uusiksi, ei tällä reseptillä ainakaan historian valossa ole kevätjuhlaliikkeitä nähty. Liki kaikki tulijat ovat alisuorittaneet omissa joukkueissaan ja motiivien osalta on vähän niin ja näin. Palkkasotureista pitäisi saada kaikki irti, sillä saralla meillä on kyllä vahvuus nimeltä Hannu Jortikka.

Täysin samaa mieltä olen tuosta juniorityön tärkeydestä. Mitä tahansa mestaruusjoukkeita tarkastelemalla on helppo havaita niiden koostuvan todella kovien pelimiesten ja omien nousukiidossa olevien juniorien boolista. TPS:n a-juniorit ovat tällä hetkellä lohduttomasti omassa liigassaan viimeisinä joten tällä saralla olemme kansankielellä asia ilmaisten ns kusessa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
kausi kirjoitti:
Olen taipuvainen olemaan samoilla linjoilla tai ehkä muotoilisin sen niin että ilahduttavaa on kerrankin liike, päämäärästä en ole vallan varma. Tällä tarkoitan sitä, että kun tammikuun viimeisinä päivinä rakennetaan joukkue kolmasosaltaan uusiksi, ei tällä reseptillä ainakaan historian valossa ole kevätjuhlaliikkeitä nähty.

Luulen että tämä kausi (ei sukua) on kätelty ja nyt keskitytään aiheuttamaan maksimaalinen määrä vaivaa vastustajille. Jos se tuo edes hitusen menestystä tai profiilinkorotusta pleikkareissa, hyvä niin. Samalla saadaan mitattua tulokkaiden, omien nuorten ja veteraanien todellinen halu rakentaa tulevaisuutta TPS-paketissa.

Veskarit ovat kova paikka ensi kaudella. Puurula ei varmaankaan jatka ja Karjalainen on lähtökuopissa. Molemmat tontit auki pahimmillaan, ei helppo rasti sillä Santaseen ei ainakaan uran tässä vaiheessa ole näköjään luottoa. Tosin nuorilla edistyminen kun se tulee, voivat tulokset olla lyhyessä ajassa koviakin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pressiboxi kirjoitti:
Luulen että tämä kausi (ei sukua) on kätelty ja nyt keskitytään aiheuttamaan maksimaalinen määrä vaivaa vastustajille.

Näin todella saattaa olla, liki kaikki pelaajat ovat nyt helmikuusta alkaen try outeilla. Palloseuran säälipleijaripaikka ei ole millään muotoa varma, itse asiassa se on todella kivisen tien takana. Maksimaalista vaivaa on hankalaa prosessoida maaliskuiselta kesälomalta.

Muutoinkin olen taipuvainen alustamaan taas pettymystä. Jostain syystä kirjoittajien keskuudessa vallitsee melkoinen optimismi. Joukkue on nyt pelaamissaan 43 ottelussa saalistamillaan pisteillä tasan tarkkaan sillä paikalla johon se kuuluu. Lisäksi merkille pantavaa on että 21 pelatusta kotimatsista olemme voittaneet kokonaiset viisi kappaletta. Luku on todella säälittävä. Uudet pelaajat eivät ole minkään liigan messiaita, heidän sisäänajonsa kestää vaikka meillä ei olisi varaa hävitä yhtään matsia tasavertaisia vastaan tässä kohdin. Paljon puhutaan siitä että tepsi luo paikkoja. Tähän mennessä maaleja on tehty yhteensä 43 ottelussa 93. Kotona for god´s sake 21 ottelussa 38. Kuka näitä maaleja nyt alkaa mättämään? Mikä tämän joukkueen herättää, miksi me yhtäkkiä ilmoittauduttaisiin kuin puskista tosissaan kiusaamaan kärkijoukkueita?

Minulla on varmaan taas jälleen kerran rima liian ylhäällä ja elän jossain menestyvuosien huumassa ja lumemaailmassa kun kirjoitan että en jaksa riemastua siitä että edes tuohon härnäystasolle päästäisiin. Saatana, palloseuran kuuluu olla mukana siellä missä mitaleja jaetaan eikä kieriä säälipleijariviivan ympärillä toivoen vastustajille tappioita. En ole koskaan innostunut ajatusmallista jossa kiitellään vaikkapa entistä laiskimusta siitä että nyt se tekee sentään jotain tai alkoholistia siitä että hieno mies tuo Jeppe, ottaa enää silloin tällöin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kausi kirjoitti:
Tällä tarkoitan sitä, että kun tammikuun viimeisinä päivinä rakennetaan joukkue kolmasosaltaan uusiksi, ei tällä reseptillä ainakaan historian valossa ole kevätjuhlaliikkeitä nähty.


Ei tulla näkemään kevätjuhliikkeitä tälläkään kaudella, mutta eikös tämä ollut tiedossa jo ennen vahvistusten tuloakin. Tepsistä ei mestariehdokasta tälle kaudelle olisi saanut kuin vaihtamalla 80 prosenttia pelaajista, ja se tainnut olla mahdollista. Nyt meillä on kuitenkin mahdollisuus kiusata muita kärkipään joukkueita ja aiheuttaa jollekin jopa tippuminen pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Ja mitä noihin maalinteko-ongelmiin tulee, niin eiköhän Paulson ole Tepsin nykyiseen rosteriin verrattuna aika kova maalintekijä?
 

EB#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Ohmi kirjoitti:
Ei tulla näkemään kevätjuhliikkeitä tälläkään kaudella, mutta eikös tämä ollut tiedossa jo ennen vahvistusten tuloakin. Tepsistä ei mestariehdokasta tälle kaudelle olisi saanut kuin vaihtamalla 80 prosenttia pelaajista, ja se tainnut olla mahdollista. Nyt meillä on kuitenkin mahdollisuus kiusata muita kärkipään joukkueita ja aiheuttaa jollekin jopa tippuminen pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella. Ja mitä noihin maalinteko-ongelmiin tulee, niin eiköhän Paulson ole Tepsin nykyiseen rosteriin verrattuna aika kova maalintekijä?

Eiköhän TPS:ltä jää mahdolliset kiusaamiset ihan muualle kuin pudotuspeleihin. Jokerit ovat sen verran nousussa, että realistisin sijoitus TPS:lle on runkosarjan 11:sta. Siitä sitten vaan valmistautumaan seuraavaan kauteen, huolellisemmin.
 

Morgoth

Jäsen
kausi kirjoitti:
Muutoinkin olen taipuvainen alustamaan taas pettymystä. Jostain syystä kirjoittajien keskuudessa vallitsee melkoinen optimismi.

Tammikuu oli ehkä vähän 'liiankin hyvä' syksyn rypemisen jälkeen, vaikka nyt tehtiin vain välttämättömät asiat, jotka olisi pitänyt jo aikajo sitten tehdä. Sekin vain on nyky-TPSssä paljon.

Olet oikeassa, että kuitenkin aika "toivotaan, toivotaan"-ajattelua TPSn menestyminen keväällä on ja säälipleijareihinkin tekee todella tiukkaa, kun Jokeritkin näyttää ryhdistyneen. Turha tosiaan vielä haaveilla jostakin Kärppien yllättämisestä, kun näyttää että ei päästä edes Ilvestä tai Saipaa vastaan sääleihin. Hienoa, että Aalto palaa ehkä kaukaloon, mutta onko mieheltä nyt realistista odottaa mitään? Miten ihmeessä esim. Alatalo tai Lius ovat nyt parin vuoden koomailun jälkeen 'leikeissä' juuri tänä keväänä jne. tai playoff-Kauppila saa mitään aikaiseksi?

Tosin joulukuun rosterilla ei enää edes jaksanut uskoa edes tuohon 'toivotaan, toivotaan'-ajatteluun.

Nyt on edes jonkinlaista toivoa, olkootkin että menestys tänä vuonna tulee olemaan TPS-mittakaavassa surkea.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joillakin näköjään riittää loppukaudeksi optimismia ja toiset lähtevät realismiin vedoten vain kiusaamaan muita. Itse liikun jossakin siinä välimaastossa ollen lähinnä varovainen optimisti. Muutoksia on nyt tapahtunut niin paljon, ettei sitä tiedä ukko mustalainenkaan, mihin tämä joukkue pystyy.

Nyt on tulossa vielä olympiatauko, jolloin pientä hienosäätöä vielä voidaan tehdä, mutta muuten aika alkaa käydä vähiin. Jokainen peli on Tepsille tästä lähtien pleijareita, sillä narripakka tuli jo pisteissä tasoihin. On tässä kuitenkin se hyvä puoli, että kannattajat eivät tältä kaudelta enää paljon odota. Siinä voi nyt ilman isompia paineita antaa mennä vaan. Tänään voisi aloittaa nylkemällä takkuturkit.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
EB#12 kirjoitti:
Jokerit ovat sen verran nousussa

Samaa mieltä.

Narrien ainoa ongelma on, että TPS ei meinaakkaan antaa Jokereiden mennä ohi. Ihan vaan kiusalla on pakko pysyä edellä. Sitä paitsi Turussa on totuttu menemään pleijareihin, ei kai nyt tehdä poikkeusta?

Se on joko Blues tai Jokerit, joka jää ulos loppupeleistä.
 

Vesimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi
EB#12 kirjoitti:
Eiköhän TPS:ltä jää mahdolliset kiusaamiset ihan muualle kuin pudotuspeleihin. Jokerit ovat sen verran nousussa, että realistisin sijoitus TPS:lle on runkosarjan 11:sta. Siitä sitten vaan valmistautumaan seuraavaan kauteen, huolellisemmin.
Enpä pitäisi Bluesin pudotuspelipaikkaa kiveen hakattuna. Yksikin kolmen pisteen voitto Tepsille, niin tilanne alkaa olemaan ihan auki kolmikossa Jokerit, Blues ja TPS.

Suuret kalat jäi samatta, vaikka odotuksia oli mm. Jortikan Tsekin reissun tiimoilta. Miksei Tepsissä herätty vahvistusten suhteen ennen tammikuun puoliväliä? Ymmärrän kyllä, ettei hankintoja kannata tehdä paniikkinappulaa painamalla, kuten Virmanen ja Pena, mutta silti. Onko asianosaisilla mennyt kaikki energia keskinäiseen riitelyyn ja joukkueen rakentamiseen ei ole ollut aikaa/energiaa? Vai oliko tämä osa hallittua alasajoa?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
kausi kirjoitti:
Palloseuran säälipleijaripaikka ei ole millään muotoa varma, itse asiassa se on todella kivisen tien takana.

Taivaan tosi. Palloseuralla olisi ollut hyvä sauma repiä piste-eroa ja henkistä yliotetta Jokereita vastaan toissa lauantaina, mutta tämäkin tärkeä peli ryssittiin. Nyt Jokerit on muutamasta rästipelistä huolimatta jo iholla ja paine sipulissa kasvaa ja keppiä puristetaan taas vähän enemmän. Lisäksi pari seuraavaa peliä (Ilves T:reella, Ifk kotona) tuskin kasvattavat rakoa tarvittavan kuuden pojon edestä.

Sitä paitsi tähänastisilla peliesityksillä edes säälipleijaripaikka ei ole ansaittu. Melkomoinen ryhtiliike joukkueessa pitää todellakin tapahtua, jos pelien halutaan jatkuvan vielä runkosarjankin jälkeen.

Sikälikin samoilla linjoilla kauden kanssa, että joku kiusanteko kärkijoukkueita vastaan ei ole Palloseuran hommia. Se on sitten se ja sama, ollanko säälipleijareissa vai ei. Palloseuralla pitää joka vuosi olla tavoitteena vähintään finaalipaikka, muuten on turha lähteä sohlaamaan ollenkaan.
 

Morgoth

Jäsen
Vesimies kirjoitti:
Enpä pitäisi Bluesin pudotuspelipaikkaa kiveen hakattuna. Yksikin kolmen pisteen voitto Tepsille, niin tilanne alkaa olemaan ihan auki kolmikossa Jokerit, Blues ja TPS.

Jokereilla on kolme peliä enemmän pelattuna kuin TPSllä. Bluesilla peli enemmän kuin TPSllä ja eroa vain 5 pistettä TPSään ja Jokereihin. Lukko on jäljessä enemmän, mutta Jokerit-Lukko on peli seuraavalla kierroksella, joka Lukon on 'pakko' voittaa. Jokerit, Blues ja Lukko kohdataan vielä kerran niin onhan kaikki vielä mahdollista oikeastaan tuon nelikon kesken. 13 peliä ja 39 pistettä vielä jaossa... Mutta tosiaan jos sääleihin tekee noin tiukkaa niin ihan sama päästäänkö sinne vai. Vittuakos se missään tuntuu, jos sääleihin päästään just ja just ja sitten tiputaan jollekin Saipalle&Ilvekselle. Tuskinpa Jokeri-fanitkaan orkkuja pelkästä säälipaikasta saavat.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jortikka myöntää että Bilekin perässä oltiin. Kröhöm, aika hyvin täältä Tampereelta asti haisteltuna.

Ei kyllä tämänpaiväisen Paulsson-show perusteella kaduta ollenkaan. Meillä on jo yksi keskenkuntoinen tsekki (vaikkakin aivan loistava) jo rosterissa, mitä me kahdella. Annetaan se Bilekki vaan noille oululaisille, tämän päivän esityksen perusteella ne tulee vahvistuksia tarvitsemaan.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kone82 kirjoitti:
Jortikka myöntää että Bilekin perässä oltiin. Kröhöm, aika hyvin täältä Tampereelta asti haisteltuna.

"Neuvottelimme Bilekin kanssa, mutta Kärpät veti pidemmän korren. Tosin siellähän kaikki pelaavat vain hyvää hyvyyttään…". Oli Jortsun sitten vielä päästävä piikittelemään lopuksi.

Paulssonin nyt tiesi superhankinnaksi, kun kerran Petteri tyrmäsi siirron järkevyyden totaalisesti. Petterin sanat kun kääntää täysin päinvastaiseksi, löytyy se totuus. Siinä mielessä Petteri on aika kiekkotietäjä.

EDIT: Tammikuu on ollut suurten muutosten kuukausi. Nyt on tekemisen meininki ja itseäkin alkaa taas kiinnostaa hallille lähtö. Uskon, että se säälipleijaripaikka meille irtoaa ja jos siitä vielä hilataan itsemme varsinaisiin pleijareihin, niin TPS tulee olemaan aika ikävä kiusankappale siellä. Voi olla, että näillä mennään yllättävän pitkällekin.

EDIT2: Nyt on sitten hommattu lippukin huomiseen TPS-HIFK -matsiin. Kauden toinen ottelu paikan päällä. Ei muuta kuin punanutut kumoon ja 3 pinnaa kotiin!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös