Mainos

Talven 2012 NHL Fantasy Draft

• 14 467
  • 185

Ralph

Jäsen
Edellisestä on kulahtanut jo muutama kuukausi, joten erään nimimerkin haluista johtuen laitan itse tämän tällä kertaa tulille. Oletettavasti taas olisi väkeä tulossa mukaan.

Eli tuttuun tapaan mukaan otetaan 30 draftaajaa eri puolilta Suomen. Tai miksei ulkomaltakin. Draftissa on 20 kierrosta, joissa varataan oman maun mukaan pelaajia, yleensä niin että kaksi maalivahtia, kuusi puolustajaa ja 12 hyökkääjää. Vaihtokauppoja, eli treidejä, saa tehdä ja niissä saa olla osallisina pelaajia sekä varausvuoroja, mutta molempiin suuntiin on matkattava yhtä monta pelinappulaa. Äänestystyyli sama kuin edellisissä. Varausjärjestyksen arvon minä, itse.

Ajattelin, että maanantaina voisi aloitella draftaamista, mikäli viikonlopun aikana ollaan saatu 30 varmasti aktiivista draftaajaa mukaan. Aikataulusta voidaan keskustella, sillä kiinteäat ajat olisi taas tarkoitus tempaista. Yleensä ne on arkisin ollut 17-23, mutta nyt jollain, kuten minulla, lienee lomaa ensi viikolla, joten myös joku 14-24 tai 15-24 voisi olla hyvä, kunhan sovitaan.

Koet pakonomaista tunnetta laittaa tähän vielä tavanmukaan edellisten draftien voittajat:

Edellisten draftien nimet ja voittajat (järjestyksessä).

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft: Hextall
Loppukesän NHL Fantasy Draft: Golden Ari
Alkusyksyn NHL Fantasy Draft: Johnnie
NHL Fantasy Draft 2010-2011: Sandersson
NHL Fantasy Draft 2011: TehoTon
Kesäkuun NHL Fantasy Draft 2011: Mustakotka
Loppukesän NHL Fantasy Draft: Calgaryman
Alkutalven 2011 NHL Fantasy Draft: GaDa
Talven 2012 NHL Fantasy Draft: ?

- Tämän ketjun rooli on olla tämä, missä asiasta keskustellaan, ilmoitellaan halukkuutta treideihin, sekä julkaistaan sovitut treidit. Tänne ilmoittaudutaan myös, kertomalla joukkueen millä haluaa mukaan.
- Varausketjuun varataan pelaajat ja sinne tulee aikataulut jne.
- Kokoonpanoketjuun kootaan omat kokoonpanot sitten.

Joukkueet ja GM:t:

Anaheim Ducks - Bambino
Boston Bruins - jjoni
Buffalo Sabres - Gendron
Calgary Flames -
Carolina Hurricanes -
Chicago Blackhawks - aatelisode
Colorado Avalanche - GaDa
Columbus Blue Jackets - TylerDG
Dallas Stars - Köyliön Ässä
Detroit Red Wings - Jonte
Edmonton Oilers - Espoon Siniset
Florida Panthers - Mäntylä #18
Los Angeles Kings - Streider
Minnesota Wild - fourtyone
Montréal Canadiens - Cjyyl & Jaws
Nashville Predators - Navy62
New Jersey Devils - trap
New York Islanders - Weissflog
New York Rangers - Kontiovaara
Ottawa Senators - Kilyn Gonzalesit
Pittsburgh Penguins -
Philadelphia Flyers - Rapala
Phoenix Coyotes - Steegil
San Jose Sharks - TehoTon
St. Louis Blues - Gettysburg
Tampa Bay Lightning - Lynx canadensis
Toronto Maple Leafs - anatsu
Vancouver Canucks - Fasö
Washington Capitals - Fernando
Winnipeg Jets - RepoMies

Ei muuta kuin vain ilmoittautumaan! Samoja naamoja tullee taas mukavasti ja niiden päälle parit uudet nimet.

Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
No voihan vittu, olisin ehdottomasti ollut mukana jos olisi pidetty tällä viikolla (hiihtoloma). Ei voi mitään.

Ensi kerralla kun toivottavasti on aikaa, olen mukana. Milloinkohan seuraava kerta voisi olla?

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Voisin kokeilla ensimmäistä kertaa, vaikkei NHL-tietämys vielä kovin suurella tolalla olekaan. Joukkueeksi vaikka suuri ja mahtava New York Rangers.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ilmottaudun alustavasti mukaan. Joka draftiin on tullut valittua eri joukkue, mutta otetaan se jolla joskus tämän voitin: LA Kings.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Jahas tietää huutia hallitukselta (kuulemma typerää ajan tuhlausta..?), mutta pakkohan se mukaan on taas kerran lähteä !

Mulle Columbus Blue Jackets.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jos sitä tulisi vaihteeksi mukaan. Otetaan vaikka Oilers.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy