Taliban ajaa Bin Ladenin maasta?

• 979
  • 6

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylen teksti-tv.n mukaan Taliban pyytää Osama Bin Ladenia poistumaan maasta vapaaehtoisesti. Saapi nähdä, kuka suostuisi ottamaan miehen vastaan. Ainakin U.S.A olisi varmasti vapaaehtoinen.:D

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ymmärtääkseni Bin Ladenilla on aivan helvetisti rahaa. Nyt Talibanilla on vaikea päätös, luovutetaanko rahasäkin vai otetaanko hyökkäykset vastaan...

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vaikea valinta...

Viestin lähetti ozo
Ymmärtääkseni Bin Ladenilla on aivan helvetisti rahaa. Nyt Talibanilla on vaikea päätös, luovutetaanko rahasäkin vai otetaanko hyökkäykset vastaan...

Kummankos itse valitsisit? ;)

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Taliban valitsi rahan!?

Olin aiemmin spekuloinut luovuttaako Taliban bin Ladenin? Ja... Ei luovuta!! Miksi?! Rahan takia, niin kuin ennustin?! Ei ainakaan uskonnolla tai muilla periaatteilla tässä voi manipuloida!!

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Uskonnollahan tässä nimenomaan voi manipuloida, Osamahan on sankari, jos on ollut pääarkkitehtinä noiden hyökkäysten takana. Hankalaa se on Talebanille lähettää toinen muslimi kuolemaan taistelutta, antautuja kun ei ilmeisesti pääsekään taivaaseen. Vääräuskoiselle luovuttaminen ei varmaan ole kunniakas juttu muslimien keskuudessa ja Taleban yrittää tehdä Afganistanista mahdollisimman islamilaista valtiota.

USA jatkaa joka tapauksessa Afganistanin opposition joukkojen varustamista eikä varmasti tule ikinä tunnustamaan Taleban-hallintoa vaikka Bin Laden luovutettaisiinkin. Jos Bin Laden luovutetaan, hänen liittolaisensa voivat kääntyä Afganistanin opposition puolelle ja hylätä Talebanin. Luovuttamisesta ei ole hyötyä Talebaneille, ohjusiskua ei välttämättä tehdä vaikkei Bin Ladenia luovutetakaan ja Bin Ladenin suhdeverkosto ja rahat ovat Talebanille arvokkaampia kuin yksi tai useampikin pommitettu kaupunki. Talebanin pitäisi päästä neuvottelemaan YK:n kanssa, jonka lupauksilla voisi olla katettakin, USAn sopimukset ovat Bushin kaudella olleet paskapaperia.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Musulmaanien taivas?

Minkähänlaista siellä islamilaisten taivaassa mahtaa meno olla? Käsittääkseni sinne pääsee vain tappamalla itsensä tappamalla vääräuskoisia esim. amerikkalaisia. Me länsimaalaisethan olemme sivistyksen pohjasakkaa kun me esim. käytämme alkoholia saadaksemme aikaiseksi säväreitä. Onneksi musulmaanit eivät käytä viinaa, vaan tekevät näitä "jumalallisia" iskujaan Allahin nimessä hirveässä huumepöllyssä.
Afgaanithan kehittivät sodassa venäläisiä vastaan kautta aikain parhaan miinaharavan. Metodihan oli sellainen, että 5-10 vuotiaita lapsia pantiin huumepöllyssä kävelemään miinakentille sotilasjoukkojen edellä. Siellä sitten lapsukaiset raivasivat ryssien asettamia miinakenttiä suolet reippaasti roiskuen.
Kuinkahan moni islamin puolesta "taisteleva" menee tapattamaan itsensä selvin päin? Viinahan näiltä sankareilta on kielletty, mutta kaikki muut huumeet menevät kuin kuumille kiville.

Näytä minulle afgaanisissi joka menee tuntemattoman sienen ohi maistamatta sitä, niin minä näytän sinulle ahman joka hellyyden puuskassaan (nälissään) nuolee marsua...

... ja että miksi minun piti ylläoleva älyttömyys saada sanotuksi?
No ihan sen takia, kun vituttaa että IFK menee häviämään Lukolle lauantai-iltana...
:mad:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy