Taiteilijanimesi

  • 8 220
  • 64

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässä ketjussa voi ehdottaa itselleen taitelijanimeä erilaisiin käyttötarkoituksiin, plussaa olisi mikäli myös taustajoukoille olisi nimi.

Olen muun muassa muusikko ja olen ajatellut seuraavaa taitelijanimeä, etenkin taistellessani softan kuten Pro Toolsin kanssa

Undo Mononen

Taustabändille nimeksi sopisi

Kosmeettiset Haitat

tai

Tekniset Vaikeudet

Undo Mononen ja Kosmeettiset Haitat

Jatkakaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Muusikkoa minusta ei saa sitten millään, mutta tokihan tällaiseen ajanvieteketjuun tulee osallistua. Keksinpä siis itselleni taiteilijanimen ja taustabändille nimen.

Jorma Lepoasento ja Hukatut Saumat

Musiikkilajina mollivoittoinen iskelmä, jota kuunnellessa normaalijärkinen yrittää lähteä karkuun. Siis vähän kuin Topi Sorsakosken esittämä moska.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tällä käyttäjänimellä on menty Perkemasta Erasmus Orgasmukseen, nykyisen bändin työnimenä on The Jam Rags joka viittaa lähinnä kuukautisrätteihin.

Kuulostaakin hiukan samanlaiselta.
 

ath0s

Jäsen
Suosikkijoukkue
FCB,Ottawa Senators,HIFK
testiculo & köyhät
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos perustaisin levy-yhtiön niin sen nimeksi saattaisi tulla niinkin hotti kuin Thug Anglez Records. Jos itse päättäisin tarttua mikkiin niin artistinimeksi voisi tulla hillitysti MC Fuckface ja bossen nimi Sieluttomat Kriminaalit. Jos taas rupeaisin pelaamaan futista niin nimi voisi olla Pakinho.

Jos ja jos.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muutama vuosi aiemmin päiväunessa sujautin itseni T.Tabermann -orgioihin taiteilijanimellä

Ymmärsin yskän, rotta perkele
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse koin tyhjentävän elämyksen hiljattain vanhaa Kummelia katsellessani, kun Janne Henrikson & Kokemus veti jäätävän "Mulla menee hermot"-biisin. Janne vielä sahasi kitaran paskaksi. Tuon nähtyäni en edes yritä kehittää mitään mukahauskaa taiteilijanimeä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eino Änkyttäjä and The Bo-bo-boys

Mistähän ihmeestä tuommoinenkin tuli päähäni. Heti perään aivosolukkoni iski mieleeni yhdistelmän:

Gerhard Keinosiementäjä ja puhtaat hanskat.

Parempi lopettaa vielä kun voi.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Tor ylijumala ja läskit kabareet
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Arvo Survo & tyhjät lasit
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oma iskelmänimihän saadaan kun otetaan oma toinen nimi ja äitinsä tyttönimi. Taustapändi lisukkeeksi. Tällä lailla toimittuna taiteilijanimekseni muodostuu Tapani Seluska ja revityt hanurit. Humppaa saatana
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Untamo Kosander & Mäyräkoira
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pentti Hirvola & Nahkalippis
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tämän ketjun linjaa jatkaen olisi Jorma Karvainen ja Kaksi Täyttä Säkkiä looginen jatkumo. Tribute-bändi Johnny Cashille ja Tennesee Twolle tietenkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Käyvä Käsi & Turkkilaiset Vitunsuolaajat
Ferrari Feat. Räkä Roikkunen
Iso Hampurilainen & Normaalit Ranskalaiset
Aurajoki & Fekaaliset Bakteerit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös