Taikausko

• 1 370
  • 2

Zone93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kysymys siis kuuluu: Uskotteko taikaan, kummituksiin ja sen sellaisiin? Onko teillä joitakin rutiineja, jotka liittyvät taikauskoon? Miksi oikein teet samoja rutiineja? Onko taikaa siis olemassa? Tarkoituksena olisi mm. laittaa linkkejä, joissa puhutaan kaikenlaisista taikaan, spiritismiin tai enteisiin liittyvistä asioista.

Voitte siis kertoa joistakin omituisista tapauksista, joita olette joskus kokeneet, ilman että sinulle naurettaisiin "tuo on typerintä mitä olen koskaan kuullut!" Itse en ole asiasta varma olenko kuvitellut omat asiani, mitä olen joskus kokenut ja nähnyt.

Etkö vielä tajunnut? No tässä esimerkki: Kerran pienenä olin herännyt, koska olin nähnyt pahaa unta. Lähdin kävelemään vanhempieni viereen nukkumaan. Juuri kuin olin kömpimässä heidän vuoteeseen, näin ikkunassa kirkkaan valon. Katsoin ikkunasta tähtiä. Yksi tähti oli kirkkaampi kuin muut. Se liikkui. Se tuli kokoajan alaspäin. Lopulta, kun se oli tarpeeksi lähellä, huomasin valopilkun olevan enkelin muotoinen. Enkelin muotoinen valo tuli kokoajan lähemmäksi minua. Se tuli lähemmäksi, lähemmäksi ja lähemmäksi. Pian enkeli lensi suoraan minua kohti ikkunasta läpi ja kaikki muuttui valkoiseksi valoksi... Pian heräsin. Lattialta. Äitini herätti minut ja kysyi, miksi ihmeessä olin nukkunut heidän makuuhuoneensa lattialla. Selitin asian, mutta vanhemmat vain nauroivat.

Tiedän, tuo kuulostaa typerältä, mutta silti. Ketjussa olisi siis tarkoitus keskustella tämänkaltaisista asioista.

Jos aiheesta on tehty jo ketju, moderaattorit voisivat ystävällisesti poistaa tämän.

Ps. Ei valituksia niiltä, jotka eivät usko taikaan, saati näihin tarinoihinkaan.

Zone93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy