Tahdotko sinä, sampio...

• 1 306
  • 9

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen tullut suuren ratkaisun eteen elämässäni. Niin suuren, että itseasiassa ajattelin ensin olla kertomatta siitä täällä. Tuskin kuitenkaan suurinta osaa teistä koskaan tapaan, joten kirjoitetaan nyt kuitenkin.

Minä sampio jatkoaikalainen aion mennä naimisiin x.x.2002.
Olen löytänyt naisen, jota tahdon rakastaa, kunnioittaa, tukea ja jonka kanssa tahdon jakaa elämäni ilot ja surut. Olen ylittänyt hänen kanssaan monet karikot seurustelumme aikana, sekä jakanut monta onnellista ja ihanaa hetkeä. Hän on minun rakastajani, tukijani, uskon sisareni, seksipommini ja paras ystäväni. Hänen seurassaan minä voin olla juuri sellainen kuin olen, tällainen aivan tavallinen sampio.
Enempää en voisi naiselta vaatia.

Minä rakastan sinua, Elina.

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katohan poekaa... =) Täällä on siis muitakin tänä vuonna naimisiin meneviä kuin minä.

Onneksi olkoon! Olkoot yhteiset, runsaslukuiset vuotenne helmeileviä kuin kiiltelevästä Kanada-maljasta nautittu shamppanja. ;)

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti parkhurst
Katohan poekaa... =) Täällä on siis muitakin tänä vuonna naimisiin meneviä kuin minä.

Onneksi olkoon! Olkoot yhteiset, runsaslukuiset vuotenne helmeileviä kuin kiiltelevästä Kanada-maljasta nautittu shamppanja. ;)

... ja lapsenne yhtä runsaslukuiset kuin ne kerrat, kun me olemme siitä viime vuosina nauttineet!

Onnittelut. :)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuulostaa enemmän kuin hyvältä!

Miehellä on hyvin pullat uunissa. Älä vaan päästä esittelemääsi pakkausta käsistäsi. Olkaatten onnelliset.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Zambio

Ymmärrän täysin tunteittesi palon,mutta jos kuitenkin saisin näin vanhempana ukkona hieman neuvoa.Suhdehan muuttuu väkisin jossain vaiheessa,eikä tuo tunteitten palo loputtomiin jatku.Muistuttaisin sinua,mikäli sen minulle suot avioehdosta.Itse en tälläista tehnyt(me menimme pari vuotta sitten naimisiin),enkä millään tavalla sinuakaan siihen hoputa,mutta noin niinkuin pikku heittona vain.

Kyllä minäkin emäntääni tosi paljon rakastan ja samanlaista"hehkua"meillä oli alussa,joskus vielä nykyisinkin.;).Mutta jos/kun riitoja ilmaantuu,niin olisi hyvä varmistaa selustaansa jo alussa,mikäli ymmärrät.Oletteko jo kauan asuneet yhdessä?Minä olen tämän nykyisen kanssa ollut viisi vuotta yhdessä,ja hän ei enää ymmärrä,miksi en muka ehdi imuroida ja pyyhkiä pölyjä päivisin(silloin,kun olen iltahukissa).Olen hänelle kertonut,että minun pitäneepi lueskella näitä J.Ajan mainioita juttuja päivisin,ja näinollen en ehdi kämppää hoitaa. :D :D

Samoin on laita minun"satunnaisilla"chatti vierailuilla,viikonloppuisin menen"välillä"siellä käymään ja tämä S.Angerkoski tietenkin vetäisee siitäkin maskarat puuteroituun nenäänsä.Perusteluina tämä oma pikku Viivini mainitsee,että minun pitäisi viettää pesueeni kanssa aikaa.Höh....pirhana,minähän olen viettänyt koko päivän jo heidän kanssaan aikaa,ja jos kymmenen jälkeen illalla tuonne juopp..ööö,kaverien pariin menen,niin eihän siitä mitään haittaa pitäisi olla.Koko muu pesue katsoo tyytyväisenä jotain halvatun cinemaa,josta ei saatana tule edes NHL-otteluita.Mitäköhän mun siellä"olkkarissa"pitäisi tehdä?Virkata,puhua kielillä,kuunnella eukon juoruja,jostain täysin merkityksettömistä asioista,stripata,laulaa karaokea,tai vaan istua siellä,kuin joku lobotomian läpikäynyt Turkulainen merimies(sorry Turku!!!)

Kaikki tämä vuodatus tuli sen takia,jotta omalta kohdaltasi voisit näitä J.Ajan luomia sudenkuoppia vältellä,ja suhdettanne hoivata.Olen minäkin omaani hoivannut(en kyllä heti muista miten :D)Miten minä sain tästä taas tälläisen maratoonari vuodatuksen,kun piti vaan sanoa,että.....ONNEA!!!!!!!

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
sampio

Onnea jo näin etukäteen oikein paljon! :)

...Ja Älypäiden hippi-Neiliä mukaillen: "olkoon kupeittesi siemen hedelmällinen naisesi vatsassa". :p

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Eipä tuohon juuri muuta voi sanoa kuin että suuret onnittelut, ja onnea matkaan! Itse en vielä moisessa tilanteessa ole, mutta serkkupoika, joka on saman ikäinen kuin minä ja yksi parhaista ystävistäni, astuu avioliiton hellään satamaan loppukesästä. Yllättäen suvun sedät ja tädit ovat hiljalleen aloittelemassa sen kyselemisen, että eikös se olisi Designerinkin aika kohta kun on sen puoliskon kanssa yhdessäkin asuttu jo viime kesästä lähtien :rolleyes:

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onnea vaan sampiolle valitsemallesi tielle! Hieno oli kirjoitus, josta moni suomalainen mies voisi ottaa mallia. Nauttikaa hääpäivästänne, kuten minäkin tein viimekesänä omana hääpäivänäni.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onnittelut sampio!

Ja mitä omaan päivääni tulee, niin siihen on vielä piiiitkä piiiitkä aika :)

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
reds1897

Kiitos paljon neuvosta. Voi kuitenkin olla, että avioehto jää tekemättä. Perusteina siihen ei ole "ah kun ma rakastan häntä niin suuresti" -litania, vaan se, että me ponnistamme yhteisen elämän alkuun normaalista poikkeavalta pohjalta, olemme nimittäin kummatkin uskovia eli hihhuleita eli jesseporukkaa. Ja mitä tulee tunteiden paloon, niin olen todellakin huomannut sen, ettei niiden pohjalle voi rakentaa mitään kestävää. Tunteet ovat mahtava asia, mutta aito rakkaus ei ole tunne, vaan enemmänkin päätös. Se on tahdon ratkaisu välittää, tukea ja rakastaa toista ihmistä tunteista huolimatta. Ja kyllä se joskus on vaikeaa, myönnän. Mutta: Hetkeäkään en vaihtaisi pois :)

ps. tarkoitukseni ei ole millään tavalla väheksyä ohjeitasi, koska varsinkin tuo tunteiden liekki palaa eri päivinä todella vaihtelevasti

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy