Olen tullut suuren ratkaisun eteen elämässäni. Niin suuren, että itseasiassa ajattelin ensin olla kertomatta siitä täällä. Tuskin kuitenkaan suurinta osaa teistä koskaan tapaan, joten kirjoitetaan nyt kuitenkin.
Minä sampio jatkoaikalainen aion mennä naimisiin x.x.2002.
Olen löytänyt naisen, jota tahdon rakastaa, kunnioittaa, tukea ja jonka kanssa tahdon jakaa elämäni ilot ja surut. Olen ylittänyt hänen kanssaan monet karikot seurustelumme aikana, sekä jakanut monta onnellista ja ihanaa hetkeä. Hän on minun rakastajani, tukijani, uskon sisareni, seksipommini ja paras ystäväni. Hänen seurassaan minä voin olla juuri sellainen kuin olen, tällainen aivan tavallinen sampio.
Enempää en voisi naiselta vaatia.
Minä rakastan sinua, Elina.
Minä sampio jatkoaikalainen aion mennä naimisiin x.x.2002.
Olen löytänyt naisen, jota tahdon rakastaa, kunnioittaa, tukea ja jonka kanssa tahdon jakaa elämäni ilot ja surut. Olen ylittänyt hänen kanssaan monet karikot seurustelumme aikana, sekä jakanut monta onnellista ja ihanaa hetkeä. Hän on minun rakastajani, tukijani, uskon sisareni, seksipommini ja paras ystäväni. Hänen seurassaan minä voin olla juuri sellainen kuin olen, tällainen aivan tavallinen sampio.
Enempää en voisi naiselta vaatia.
Minä rakastan sinua, Elina.