Tässä vitun ketjussa mietitään että onko HCH oikea ihminen

  • 3 544
  • 18
Tila
Viestiketju on suljettu.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Niin. Tokkopa HCH ilmestyy tähän ketjuun kertomaan, että onko. Jos ilmestyy, niin ketjun voi säpittää...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että kyseessä on kyborgi tai avaruushummeri. Häiritseekö miehen kirjoitukset oikeasti jengiä täällä?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen kuullut, että joku on käynyt HCH:n kanssa lyhyttä dialogiakin täällä. Jos näin on, niin eiköhän tuonkin nimimerkin taustalla joku ihan oikea persoona kirjoittele.

Tyylejä kirjoittaa ja osallistua on kovin monenlaisia, ja osa niistä poikkeaa valtavirran polulta mailitolkulla.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Olisit nyt jumalauta laittanut äänestyksenkin mukaan.

Sellainen pitäisi lisätä myös "Onko Kai Rautio olemassa?" -ketjuun, koska mielestäni HCH ja KR menevät herättämänsä keskustelun määrän osalta täydellisesti samaan kategoriaan - ja voivat näin ollen hyvinkin olla jopa yksi ja sama henkilö.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
HCH on itse saatana, koska olen käynyt hiljaista perkeleellistä vuoropuhelua itseni kanssa. Eli hän on äitini ja veljeni rakastaja.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
HCH on ihan oikea ihminen ja uskataa vielä kulkea rohkeasti omia polkujaan muiden mielipiteistä välittämättä, mitä arvostan suuresti.

Miksi täällä pitäisi häntä dissata?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vai onko HCH hybridi - bottineekeri siis. Epäilen, että HCH:n taustalla on salaliitto. Psykoiskä?
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JA:n jengi haluaa tasapäistää palstaa entisestään. Onhan se hirveää jos jätkä kirjoittelee jopa 1-2? ketjuun järkevämpää juttua kuin moni muu. Ei tartu joka saatanan muotoseikkaan tai pilkun paikkaan, On se... raivostuttavaa.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin tätä ikuisuuskysymystä tullut pohdittua ja eihän tässä ole kuin kolme vaihtoehtoa:

1. HCH on todellakin oikea ihminen ja kääntää nuo tekstinsä Google Translatorilla muunkielisistä teksteistä.

2. HCH on todellakin oikea ihminen, eikä osaa kirjoittaa suomea kuin sanakirjan avulla.

3. Huumorivaihtoehto, keksi itse.

Ei aivan normaali suomen kieleä taitava ihminen kykene kirjoittamaan noin epäselvää tekstiä vaikka kuinka yrittäisi.
 

Ralph

Jäsen
HCH on jonkun toisen kirjoittajan alter ego -nimimerkki. Välillä tämä muuten nimetön kirjoittaja saa mielenterveyttä horjuttavia kohtauksia jolloin hän latelee menneiden viikkojen tapahtumiaan salakielellä ylemmälle taholle avaruuteen joka valmistatuu viimeiseen taistoon.. Niin, välillä on ihan tavallinen kuolevainen ja pelikieltovainen muiden kirjoittajien seassa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en missään tapauksessa dissaa kyseisen kaverin kirjoituksia. Ihmettelin vain aiemmin tänään kuinka omituinen kirjoitustyyli hänellä on. Sen verran omituinen, että meikäläinen joutuu ainakin lukemaan viestit useampaan kertaan, jotta ymmärrän kaiken, enkä silloinkaan välttämättä ymmärrä kaikkea. Joka tapauksessa, kyllähän kaveri selvästi tietää noista kanadan junnuliigoista paljon ja olisi varmasti ihan mukavaa luettavaa, jos olisi vähän selkeämpää tekstiä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Löytyyhän kaverilta viestejä joista saa ihan hyvin selvää. Etsikääpä huviksenne. Kirjoitustyyli on äärilaidan lähtöfanaatikon omaa tyyliä.

Hieno mies.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
...

HCH on ihminen, човек, ser humano, persono, mens, uomo, 人, άνθρωπος, humanus, cilvēks, žmogus, menneske, pessoa, człowiek, homme, människa, mensch, insan, člověk, ember, человек ja vielä palstan virolaisille tovereille inimene. Alkaako se pikku hiljaa jo menemään kaaliin, vai pitääkö paikalle roudata aasialaisia tulkkeja?

TODISTETUSTI se saatanan HCH on vastannut muiden esittämiin kysymyksiin, joten en tajua että minkä helvetin takia pitää joka saatanan viikko ja viikonloppu olla kysymässä tätä samaa perkeleen asiaa. Saatana!

ARGH!

Edit. Ja niin, selvennyksenä arvostan HCH:ta koko palstalta ylivoimaisesti eniten.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
HCH on jonkun toisen kirjoittajan alter ego -nimimerkki. Välillä tämä muuten nimetön kirjoittaja saa mielenterveyttä horjuttavia kohtauksia jolloin hän latelee menneiden viikkojen tapahtumiaan salakielellä ylemmälle taholle avaruuteen joka valmistatuu viimeiseen taistoon.. Niin, välillä on ihan tavallinen kuolevainen ja pelikieltovainen muiden kirjoittajien seassa.

Valtava on ensinmäinen isku otettava sittenkin? Isokokoisita nopealiikkeisin koodinpurkaja on täydellinen liideri myös sisätiloissa. Korostan ensimmäinen isku lyö nopeastiensinnä. Hyvätäydellinen aika backsidehandille on tiistaina jälleen.

Musiikki taustalla antaa hyvän taustatunnelman iskuatmösfääreissä. Isot piirit on mentävä ensin läpi valaistuksesta:

http://www.youtube.com/watch?v=K_2Z32qCYBg
Yllättävästi kuin RaunoRepomies vie katselemaan videota kellarinYoutubeen. Musikaalinenyhteys valmistaa nopeasti uusienherrojen valtaan ulkoamaalaisetovat usein isoja ja valmiita pitkiin taistoihin peliaikana perässä.

Edit: Ei onnistu multa kyllä ei...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös