Tässä otsikossa vaadimme Hjalliksen ja Masan eroa!

  • 2 502
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.

Happis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, Liverpool FC
Pasi Nielikäinen. Haistakaa huorat vittu, kaikki kolme :cntr:
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Pasi Nielikäinen. Haistakaa huorat vittu, kaikki kolme :cntr:

No missä sen sopimus on nyt muka julkaistu? Annan Virmaselle anteeksi Pasin hankinnan, jos hän on tehnyt sen valmentajan eli Hanlonin pyynnöstä. Toimarina hän on myös ikävässä välikädessä; toisaalta pitäisi kunnioittaa ja mielyttää faneja ja toisaalta pitäisi myös kuunnella uuden valmentajan toiveita pelaajahankinnoissa. Nyt fanien ja valmentajan toiveet ovat sitten menneet näköjään ristiin. En minäkään mielelläni Pasia täällä haluaisi katsella, mutta viime kädessä ei minun maailmaa myöskään yhden kusipää maalaisen hankinta kaada, vaikka tämä olisi kuinka vittuillut meille netissä. Ehkä olen sitten huono fani, tiedä häntä?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Annan Virmaselle anteeksi Pasin hankinnan, jos hän on tehnyt sen valmentajan eli Hanlonin pyynnöstä.
Minä en kyllä anna anteeksi vaikka Masa olisi hankkinut tämän jääkiekkoilijan irvikuvan itsensä Jeesuksen pyynnöstä!

Oikeastaan toivon että Nivalan Rämeh**o tulisi. Voisin puhtain mielin (tai nielin, miten vaan) suksia vittuun katsomosta. Takaisin sitten kun se saatanan autokauppias on palannut romutarhaansa kehä kolmoselle.

P.S. Jos Hanlon on eritysesti pyytänyt Mielinpuolinkaisen palkkaamista Jokereihin, niin minkälaisia johtopäätöksiä siitä pitää vetää? Onko Hanlon kenties hullu? Lahjattomien jääkiekkoilijoiden ihailija? Muuten vaan sekopää kanukki? Kaikki Väärin! Hän on Matti Virmasen rekrytoima Jokereiden seuraava päävalmentaja! Onnea ja menestystä vaan kaikille! Matille, Harrylle, Glenille, Ikalle ja kannattajille.

Leena! Tule takaisin! Me tarvitaan sua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös