Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 131 267
  • 1 229

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vähän ihme ja kumma etten näinkään yleistä foorumiketjua löytänyt mistään. Pahoittelen jos tälläinen jo on, itse en sitä haulla kuitenkaan löytänyt.

Tässä ketjussa siis tunnustamme synkimpiä ja sairaimpia salaisuuksiamme, joita emme kehtaa ääneen kertoa kenellekään. Ylioppilaskokeissa huijaamiset, kolehtihaavista varastamiset, veropetokset ja Bodomin murhat ovat tervetulleita tähän ketjuun.

Itse korkkaan ketjun seuraavalla: Kerään pulloja. En viikonloppuaamuisin mistään valtateiden ojista, vaan koulusta ja työpaikalta sinne jätettyjä panttipulloja. Teen tätä aina salaa ettei kukaan näe. Useim myös saatan valehdella työ- ja opiskelutovereilleni jotain, että saan heitettyä sen yhden 20snt panttipullon reppuuni. Viimeksi tein näin viime viikolla, kun koulupäivän jälkeen sanoin kaverilleni että jään luokkaan soittamaan pari kesätyö-puhelua. Todellisuudessa nappasin vain tyhjät parit panttipullot reppuuni kun kaikki olivat lähteneet, ja marssin kotiin. Minulla ei ole mitenkään rahasta pulaa, mutta teen tätä silti. Vuosien varrella olen saanut varmaan toista sataa euroa jo kasaan tällä salaisuudella.

Jatkakaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin lähes viiden vuoden ajan peseytymässä Liikuntamyllyssä (käymättä siis kuntoilemassa), koska minulla ei ollut tuohon aikaan asuntoa. Ja siis ihan jokaikinen päivä.

Olen suhteellisen epäsosiaalinen ihminen, sillä olen viimeksi tavannut ja puhunut muun kuin työssäni kohtaamani ihmisen kanssa kolme kuukautta sitten. Ennätykseni on kuitenkin vieläkin huomattavasti pidempi: yli 3 vuotta.

Olen ajanut Rellua ja vaikka vihaan kyseistä merkkiä melkein enemmän kuin mitään muuta merkkiä (Sitikka on "voittaja"), tykkäsin jopa ajaa sillä autolla (Megane-farkku).
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Olen suhteellisen epäsosiaalinen ihminen, sillä olen viimeksi tavannut ja puhunut muun kuin työssäni kohtaamani ihmisen kanssa kolme kuukautta sitten. Ennätykseni on kuitenkin vieläkin huomattavasti pidempi: yli 3 vuotta.
Etkö puhunut edes kaupan kassoilla? Tarkoitan tervehtimistä ja kiittämistä. Jos näin on niin melkoinen suoritus.

Olen kanssa melko epäsosiaalinen, mutta se riippuu päivän kunnosta. Joskus olen liekeissä ja juttu luistaa. Monesti kuitenkin vain esitän sosiaalista koulussa yms. (vähintään kerran viikossa) että kaverit säilyisivät mutta aina ei jaksa. Silloin tulee pidettyä koulupäiviä jolloin ei jaksa puhua kenenkään kanssa, väkinäisesti vain hymähdeltyä ja mutistua jotain.

Muutama vuosi sitten pienessä maalaislukiossa meno oli kovin amis, siellä hajosin kolmannella luokalla lopullisesti luokkalaisiini enkä montaa sanaa vaihtanut heidän kanssaan (tytöt eivät olleet niin pahoja). Aiempina vuosina tuli väkisin siedettyä heitä ja osallistuttua rientoihin.

Oli kyllä luokaton tunnustus mutta tähän hätään ei irronnut muuta.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Soitin lauantaina hätänumeroon, koska edessäni ajaneen auton yleiskunto ja etenimistapa sai epäilemään ettei kaikki ole kunnossa. Olen siis vasikka. Ohittaessani auton, havaitsin sen kuljettajan olevan romani. Olen siis myös rasisti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnustan, että rakastan vielä-aika-tuoretta tyttöystävääni. Tapasimme mahdollisimman vaikeaan aikaan, kun kumpikin oli eroamassa avoliitosta, ja se on tuonut omat mutkansa matkaan, mutta päällimmäinen tunne on onni ja ilo. Tulevaisuus näyttää niin valoisalta, pitkästä aikaa. Ja hittoako siitä ajankohdasta vaikertamaan? Kun asiat on saatu selvitettyä, maailma on meidän.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tämä on paha; Kannustin tänään Jokereita.

Onneksi hävisivät. En olisi pystynyt elämään sen tunnetilan kanssa, kun he voittavat ja olin toivonut sitä.
 

Nick Neim

Jäsen
- Olen seurannut Putousta ja Salattuja Elämiä aktiivisesti 2010-luvulla
- Seurasin oikeasti mielenkiinnolla Jokereiden pelejä tällä kaudella, ja ottelut olivat lähes poikkeuksetta virkistäviä ja viihdyttäviä
- En ole koskaan ollut vakavassa seurustelusuhteessa joka olisi kestänyt yli kuukautta
- Olen aika saatanan saamaton ja laiska aloittamaan mitään, liittyi se sitten mihin tahansa

Eipä kyllä kummoisia salaisuuksia tullut mieleen. Toinen tietysti hävettää kaikista eniten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole nähnyt Miss Suomi finalisteja kovin tarkasti enkä Miss XL finalisteja lainkaan (en edes ole varma vieläkö tuota kisaa pidetään?), mutta jos oletetaan että saisin valita vaikka seitsemän näistä 20 typykästä ja rietastella heidän kanssaan estoitta, niin 99,99% todennäköisyydellä kaikki seitsemän olisivat noita XL missejä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen joskus kuunnellut räppiä ja pitänytkin siitä.
 

iki-ilves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Keräsin pari vuotta sitten Hietaniemen jollain rockfestareilla pulloja testimielessä (tietysti). Ramstein ainakin oli esiintymässä. Palautukseni tilttasivat kolmen lähikaupan pullonpalautusautomaatit. Enkka oli perjantailta 300 e. Toivottavasti kukaan ei nähnyt, tai tunnistanut, nytkään...
 

iki-ilves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minussa asuu piilevä tunnustelija. Kärsin muka hienosti sanottuna prokrastinaatiosta. Kansan selkokielellä sama asia on vitkuttelua, laiskuutta, saamattomuutta. Oi vitsi miten vaikeaa voi nytkin olla varainsiirtoveron maksaminen... Katsotaan nyt ensin hommaan ryhtymistä playoffien kokoonpanot ja hoidetaan homma vasta sitten....
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Narkkasin 10v (myös suonensisäisesti vikan vuoden aikana)
- Kasvatin Kannabista, tosin laihoin tuloksin (kärsimätön)
- Olen ajanut autolla huumepäissäni aikoinaan enemmän kuin selvinpäin. kännissäkin parisen kertaa
- Vedin rekan alle 120km/h itsaritarkoituksessa syksyllä 2010. Kyllä, olin lääkepäissäni, mutta sain ratin pilvestä vaikken ollut poltellut pilveä muutamaan päivään
- Vankeustuomioita on tullut joku 4-5, kaikki kylläkin ehdonalaisia. Sakkoja tullut muutaman tonnin edestä
- Kaksi kertaa on tullut vankilaan kutsu (sakoista), mutta molemmilla kerroilla sain maksettua sakot viime tipassa
- Olen lyönyt poliisia turpaan (Tallinnassa, se löi ensin, löin takaisin ja se oli siinä)
- Poliisi on pahoinpidellyt minut aivan mitään merkittävää syytä (eri juttu kuin tuo ylempi)

- Lopetin narkkaamisen kuin seinään ja jäin vaan himaan. En mennyt minnekään katkolle, hoitoon tms vaan omapäisesti irtaannuin kaikesta. Onnistuin siinä. Itseasiassa olen tehnyt noin kaksi kertaa, ekalla kerralla ei vielä siivet kantaneet tarpeeksi ja retkahdin uudelleen. Nyt vyöllä 4v 3kk ilman huumeita.

Siinä nyt jotain näin aluksi. Mutta en leiju asioilla, kaikki nuo on paskaa, mutta osa minua ja osa minun valintoja ja tarinoita ajaantumisesta väärille poluille. En ylpeile millään noista, mutta toisaalta en kadukaan. Ehkä ilman noita en olisi nyt se mikä olen. Eli ihan normaali ja kiva ihminen jolla on avopuoliso, jonka kanssa saan oman esikoisen syksyllä. Joskus elämä viskaa pahasti vinoon, mutta jos siitä tajuaa nousta ja on voimia ylipäätään siihen, niin kyllä elämä kannattaa sanan monessa eri merkityksessä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen ollut rakastunut läheiseen työkaveriini yli puoli vuotta. Se on tuhonnut kaikki muut naissuhteeni, mutta kun tuota työkaveruutta ei voi rikkoa, muuten tulee asioista ihan liian vaikeita...

Silti en keksi toista naista, joka olisi sellainen kuin tämä työkaverini. Parempaa ei vain ole.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni ns. tajuntaa laajentavaa huumausainetta (joka luonnollisestikin on Suomessa laiton) tuossa muutama viikko sitten. Tätä ennen ainoa huumekokeilu on ollut kannabis. Siitä olen puhunut jo aiemmin, joten ei ole tunnustus eikä mikään ja muutenkin kyse on minun mielestäni niin lievästä ja yleisestä päihteestä, että ei ole juuri tunnustuksen arvoinen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen ollut rakastunut läheiseen työkaveriini yli puoli vuotta. Se on tuhonnut kaikki muut naissuhteeni, mutta kun tuota työkaveruutta ei voi rikkoa, muuten tulee asioista ihan liian vaikeita...

Silti en keksi toista naista, joka olisi sellainen kuin tämä työkaverini. Parempaa ei vain ole.
Elämä on. Tämän parissa on itketty erään lukiokaverin suhteen nelisen vuotta aikoinaan.

Tunnustuksena omalta osalta: Asperger ja masennus diagnoosit löytyvät.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jokunen vuosi sitten moottoritietä ajaessani näin kaukana edessä jonkun tekevän U-käännöstä huoltoväylää hyväksi käyttäen. Oletin välittömästi kuljettajan olevan, joko kaukaa etelästä tai itäisestä naapuristamme kotoisin olevan maahanmuuttajataustaisen henkilön. Lähemmäksi päästyäni, sain kuitenkin havaita ennakkoluulojeni ottaneen vallan. Ensiolettamukseni osoittautui vääräksi ja u-käännöstä edelleen yrittämässä ollut henkilö olikin tuikitavallinen kantasuomalainen romani. Olen siis Rasisti.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Olen ollut rakastunut läheiseen työkaveriini yli puoli vuotta. Se on tuhonnut kaikki muut naissuhteeni, mutta kun tuota työkaveruutta ei voi rikkoa, muuten tulee asioista ihan liian vaikeita...

Silti en keksi toista naista, joka olisi sellainen kuin tämä työkaverini. Parempaa ei vain ole.

Sulla on kaks vaihtoehtoa:

1. Etsi uusi duuni ja tee tälle sun rakastumisellesi jotain.

2. Jatka samaan malliin ja kärsi.

Må en ole ikinä tunnustanut mitään, en edes kuulusteluissa. En aloita nytkään.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Må en ole ikinä tunnustanut mitään, en edes kuulusteluissa. En aloita nytkään.

Tiedä sitten, mitä kaikkea sinulta on lipsahtanut kuulusteluissa, joissa juuri tunnustit olleesi.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Tiedä sitten, mitä kaikkea sinulta on lipsahtanut kuulusteluissa, joissa juuri tunnustit olleesi.

En tiiä. Karalahtimaisella linjalla ollaan oltu. Valehtelen toisaalta myös paljon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huumeet tietty. Voi kauhia.

Annoin romanikerjäläiselle rahaa.

Tuomio on. Ei liity yllämainittuihin. Ei tullu ees ehdollista, hahhaa. Pahoinpitely, joku vitun kapitulientti.

Ei oo hyviä tunnustuksia.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Laitoin "ylimääräisen" tykinjytkyn uuden vuoden jälkeen näkemääni, houkuttelevan punaiseen postilaatikkoon. En jäänyt koskaan kiinni.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Varastin armeijassa ollessa kaksi sellaista tulenosoituspanosta(vai mitä ne on?) ja pamauttelin ne vuoden vaihtuessa vuodeksi 1989.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Varastin armeijassa ollessa kaksi sellaista tulenosoituspanosta(vai mitä ne on?) ja pamauttelin ne vuoden vaihtuessa vuodeksi 1989.

Aika spookya. Nimittäin tein aivan saman rikoksen ja vielä samana vuonna. Käytin ne myös uudenvuoden aattona. Lisäksi näitä teejii paukkuja oli myös tuo kaksi kappaletta. WTF?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aika spookya. Nimittäin tein aivan saman rikoksen ja vielä samana vuonna. Käytin ne myös uudenvuoden aattona. Lisäksi näitä teejii paukkuja oli myös tuo kaksi kappaletta. WTF?
Ollut näköjään yleinen rikos tuohon aikaan. Itse syyllistyin myös samaan. Toistin rikoksen, niin oli paukuteltavaa seuraavaksi uudenvuoden aatoksi. silloin oli toppien lisäksi myös 400 g:n savu ja kassillinen vetosytyttimiä poksuteltavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös