Tässä ketjussa seuraamme Teemu Pulkkisen uran etenemistä

  • 865 598
  • 2 154

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kyllä nyt pitää antaa Pululle tunnustusta, kun surkeiden esitysten jälkeen on annettu dissiä.

Pulkkinen pelaa tällä hetkellä erinomaisesti varsinkin, kun vierellä on mahdottoman onneton Rask ja semisurkea Tyrväinen. Nyt Pulu vaikka keskeneräisen Hardtin tilalle ja verkot heilumaan.
Itse oisin tän päivän peliin laittanu Pulkkisen Filun ja Mosesin vierelle. Mosesin kanssa kulki hyvin ET:ssä, ja Pulkkinen ja Filppula pyörittää YV:tä näyttävästi! Voisi olla todella hyvä ketju! Ja ketju Rask-Tyrväinen-Hardt voisi olla aika pommikone ketju, kunhan Hardt pääse vireeseen! Mutta ketjun aiheesen, loistavasti on Pulu pelannut, aivan upeasti! Hyvä Pulu!
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Pulkkinen sai vihdoin jonkinlaisen palkinnon, kun Masto ratkaisi pelin jatkoajalla. Olisihan tuo voittomaali voinut tulla jo varsinaisella peliajallakin, vai mitä Joonas?
Pulu on kovassa iskussa, tarjoilee jatkuvalla syötöllä maalipaikkoja ketjukavereilleen ja laukoo tilaisuuden tullen tulisesti. Maston ratkaisussa Pulkkinen teki käytännöllisesti katsoen kaiken.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pulkkinen sai vihdoin jonkinlaisen palkinnon, kun Masto ratkaisi pelin jatkoajalla. Olisihan tuo voittomaali voinut tulla jo varsinaisella peliajallakin, vai mitä Joonas?
Pulu on kovassa iskussa, tarjoilee jatkuvalla syötöllä maalipaikkoja ketjukavereilleen ja laukoo tilaisuuden tullen tulisesti. Maston ratkaisussa Pulkkinen teki käytännöllisesti katsoen kaiken.

No annetaan Maston tuliselle kudillekin pieni krediitti, sillä kuten pelissä nähtiin niin nuo paikat voi myös tuhria kysy vaikka Raskilta. ;) Pulkkinen on erinomaisessa vireessä ja vaikka Pulkkisen siirtäminen ykköseen olisi periaatteessa hyvä asia ja ansaittua niin toisaalta Jokerit tarvitsee tehoja myös ykkösen ulkopuolelta joten ehkä mielummin Pulun rinnalle pitäisi löytää paremmin kiekot sisään lyövä pelaaja, Rask ei sitä ole vaikka tekeekin hyvin töitä ja karvaa ansiokkaasti. Eaves voisi olla ratkaisu tähän jos vain pystyisi pelaamaan. Tuohon ykkösylivoimaan Pulu sopii mainiosti.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilahduttaa ja samalla vituttaa, kun kundi joutuu vääntämään Tyrväisen ja Raskin kanssa. Tehoja tulee siitä huolimatta, mutta olisihan taitavat laiturit jonkinlainen plussa.

Erinomaista, että Pulkkinen on löytänyt vireensä ja taso näyttää vakiintuneen. Jonkin aikaahan siinä kesti, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, kun Jokerit on sarjakärjessä ja aikaa päästä todelliseen huippukuntoon on vielä vaikka kuinka. Hyvä Teemu!
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Allekirjoittanutkin ihmetteli, että mitä ihmettä pulu kurvaili, mutta olihan se sellainen namupassi että! Onneksi masto osui tolppien väliin.

Kyllä Pululla on itseluottamus taas kunnossa ja pisteitä tulee vaikka ykköskentässä ei pelaakaan. Ehkä tämä on jopa parempi kehityksen kannalta, kun joutuu myös rouhimaan ja puolustamaan.
 

Stube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loka-marraskuun synkkinä iltoina aloin olla sitä mieltä, että kiitos ja morjens Pulu. Surkea viimekausi ja tehoton alkukausi olivat mielestäni selvä merkki siitä, että Pulkkinen on nähty kortti, joka ei enää kykene tuomaan Jokereihin mitään. Kyllä, minusta Pulu olisi pitänyt lähettää maakuntiin, jossa itseluottamus voitaisiin palauttaa ja sitä kautta säilyttää mahdollisuudet luoda NHL-ura ja olla arvokas pelaaja tulevaisuuden maajoukkueissa.

Toivoin tietenkin, että olisin väärässä, että Pulkkinen vielä löytäisi vireensä. Onneksi näin kävi.

Mies on elämänsä kunnossa, tekee töitä, karvaa ja vääntää kulmissa. Mutta tärkeimpänä näen erään asian, joka on elintärkeä Pulun tyyppiselle sniperille: viime aikoina, aina kun näen Pulun liukuvan ylivoimaan tai virittävän lämäriään, minulla on tunne että jotain hyvää tapahtuu. Sitä tunnetta en ole kokenut tämän nuorokaisen kohdalla sitten kauden 10-11. Hyvä Pulu! Tätä haluan nähdä loppukauden!
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Nyt se Pulkkinen hemmettiin sieltä Tyrväisen ja Raskin ketjusta! Tyrväinen menee vielä jotenkin mukana, mutta Rask on kyllä surkea. Pulu pääsis varmasti tekemään tuhoaan jossain muussa ketjussa, vaikka Hahlin ja Ridan kanssa? Eaves ois sentteriks pululle hyvä, mutta taitaa taas olla rikki..

Ihan hirveetä katella miten pulun syötöt tänäänkin menivät hukkaan kun ketjukaverit eivät ihan sovi kuvaan. Ja jos sille vielä joku jakelisi syöttöjä niin että pääsisi laukomaan suoraan syötöstä ilman, että joutuu itse kuljettamaan laukasupaikoille. Kyllä alkaa hymyilyttämään näin Jokerit ja Detroit-fanina herran otteet.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt se Pulkkinen hemmettiin sieltä Tyrväisen ja Raskin ketjusta! Tyrväinen menee vielä jotenkin mukana, mutta Rask on kyllä surkea. Pulu pääsis varmasti tekemään tuhoaan jossain muussa ketjussa, vaikka Hahlin ja Ridan kanssa? Eaves ois sentteriks pululle hyvä, mutta taitaa taas olla rikki...

Näin juuri. Tyrsky ja varsinkin Rask ei käy yhtään Pulun seuraksi. Esim. Hardt johonkin muuhun ketjuun ja Pulu tilalle ykköseen. Pulkkinen on tällä hetkellä sellaisissa liekeissä, että pysäyttäjää ei löydy! Nyt nähdään parasta Pulua koskaan.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Jos Pulu siirretään ykköseen ja Hardt kakkoseen, niin kakkosen tehot laskevat täysin. Joukkueen kannalta on parempi, että myös kakkonen tekee maaleja eikä olla "yhden kentän varassa". Tänään taas byyri ja homma toimii, nostaa vaan Pulun pointseja ennestään kun pystyy tarvittaessa yksinkin hoitamaan pisteitä kärjistetysti.
 

veivari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston,Jokerit
No, no, Pulu on nyt täysin oikeassa ketjussa Raskin ja Tyrskyn kanssa. Heillä kemiat toimii ja on selkeästi toiseksi paras hyökkäys kolmikko tällähetkellä Jokereissa. Nimenomaa Pulun peli parani heti kun varsinkin Tyrsky tuli hänen viereen sentteriksi.
 

Yltävastaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit kotimaan sarjoissa, saksalaiset joukkueet
Kuka on tuo mies, joka pelaa Jokereissa numerolla 6? Ei ainakaan sama mies kuin pari kuukautta sitten! Ai että, kun lämmitti Pulun hymy ja railakas tuuletus 3-1-maalin tehdessään! Kirsikkana kakun päälle mahtava syöttö 6-1-maaliin. Muutenkin petasi paikkoja ketjukavereilleen (harmi, että syötön vastaanottaja oli usein Rask) ja oli alati vaarallinen.

Itsellänikin oli alkusyksyllä usko koetuksella Pulun suhteen ja tuomitsin jo menetetyksi lupaukseksi. Voi kuinka iloinen olenkaan ollessani väärässä :)
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
...Itsellänikin oli alkusyksyllä usko koetuksella Pulun suhteen ja tuomitsin jo menetetyksi lupaukseksi. Voi kuinka iloinen olenkaan ollessani väärässä :)
Ja kuinka iloinen olenkaan minä, joka olen Pulua puolustellut teitä KiVaan toivottaneita vastaan. No...mulla on tuota kokemusta näistä jutuista, joten annan teille anteeksi;)

Pulkkinen on edelleenkin yksi suurimpia suomalaislupauksia, joita pitkän lätkäurani aikana olen nähnyt. Ja mikä hienointa, tämäkin äijä on kuuluisaa Jokerituotantoa, kuten muuan Jari, muuan Teemu ja - sanokaa mitä sanotte - Tiki Tikkanen. No, nää on vain näitä mun juttuja - älkää ottako kovin vakavasti.
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Ja kuinka iloinen olenkaan minä, joka olen Pulua puolustellut teitä KiVaan toivottaneita vastaan. No...mulla on tuota kokemusta näistä jutuista, joten annan teille anteeksi;)

Pulkkinen on edelleenkin yksi suurimpia suomalaislupauksia, joita pitkän lätkäurani aikana olen nähnyt. Ja mikä hienointa, tämäkin äijä on kuuluisaa Jokerituotantoa, kuten muuan Jari, muuan Teemu ja - sanokaa mitä sanotte - Tiki Tikkanen. No, nää on vain näitä mun juttuja - älkää ottako kovin vakavasti.
Nyt täytyy kyllä ottaa hattu kouraan ja olla nöyrä. Olen myös seurannut Teemun uraa ihan poikittaispelaamisesta lähtien ja tiennyt kyllä mistä lahjakkuudesta on kyse. Olin jo valmis dumaamaan Teemun menetettyjen toivojen mereen, kuinka väärässä tällä hetkellä olenkaan, hävettää. Jätkä on ollut ehkä positiivisin tason nostaja omista jätkistä. Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jatka Teemu samaa rataa.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan mahtavaa Pulkkinen! Pulu on tällä hetkellä todella kovassa iskussa. En nyt haluisi itseä liikaa hehkuttaa mutta pakko mainita että kerrankin jossain tapauksessa minäkin osun. Keväällä uskoin kovasti että hieman tuhdimmassa kunnossa oleva Pulkkinen näyttää haukkujilleen vielä. Jätkä on nyt aika timmissä kunnossa ja kesällä veteli kovimmat kuntotestitulokset koko jengistä. Alkusyksystä Pulkkista dissailtiin täällä ja toivoteltiin hyvää jatkoa AHL:n kautta johonkin maalaisseuraan Suomeen. Minä en toivottanut vaan sanoin että Pulu näyttää vielä tällä kaudella ja nyt näyttää hyvältä. Hyvä ketju tuo Rask-Tyrväinen-Pulkkinen, superhyvä jos kaverit pistelisi Pulun passeista vähän useammin sisään. Heti kun Pulkkinen siirrettiin ykkösyv:seen joitain matseja sitten, on alkanut sieltäkin tehoja tulla. Jatka samaa rataa koko kevät, Teemu!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Samanlaisia fiiliksiä kuin edellä kirjoittaneilla. Usko Pulkkiseen oli alkukaudesta koetuksella, mutta mulla se ei koskaan hiipunut, vaikka suuren yleisön mielestä olin puusilmäinen fanipoika. Tällä hetkellä Teemu pelaa paremmin kuin koskaan ja on täysin selvää, että ura rapakon takana tulee olemaan hieno. Olen onnellinen siitä. Ihan saatanan vakuuttavaa menoa.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jokereiden twitteristä paljastui, että Pulu täyttää tänään 21-vuotta. Onnea ja menestystä illan peliin. Synttäreiden kunniaksi hattutemppu voisi olla paikallaan. Tänään on niin paljon avainmiehiä (taas) sivussa, että nyt on Pulun aika ottaa isoa roolia. Vielä viimeaikaisista hyvistä otteista pykälää parempaa kehiin niin tänään haetaan pisteet ensimmäistä kertaa Saipalta. Näkisin Pulun yhtenä ottelun ratkaisuna, suuntaan tai toiseen.
 

DefenceX

Jäsen
Teemun pelaaminen saa tällä hetkellä todella suuren hymy allekirjoittaneen naamalle. Ehdottomasti joukkueen parhaimmistoa, ellei jopa paras tällä hetkellä kaukalossa. Aloin jo hetkittäin uskoa, että Pulkkinen ei saa rikottua edes 25 pistettä tällä kaudella, mutta nyt uskon miehen pystyvä +40 pisteen kauteen jopa! Pulkkisella on menossa huikea jakso, sillä mies on 9(6+5 tehot) ottelun pisteputkessa ja edellisessä 15 ottelussa pisteittä jääty ainoastaan 3 kertaa!

E: Tänään peliaikaa reilut 24 minuuttia. Alkaa valmennuksellakin luottoa löytymään, ja miksi ei alkaisi? :)
 
Viimeksi muokattu:

Kulmapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teukat, Jokerit, Flyers
Huikea matsi Pululta. Oikealle miehelle tasoitusosuma ilman maalivahtia. Kiitos Pulu pisteestä.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Kyllähän Pulu oli joukkueen ykköspyssy ja ansaitsee täysin peliaikansa. Jos vetoa löisin, niin Pulu olisi tällä hetkellä kovassa huudossa. Lupaa oikeasti todella hyvää kevättä ajatellen!
 
Näittekö Pulun tuuletukset tasoituksen jälkeen? Hirmuiset paineet pääsivät ulos. Kova yritys koko pelin ajan ja ei tuntunut millään menevän sisään. Onneksi meni viimeisellä mahdollisella hetkellä! Ensin tuuletti maaliaan keskialueelle asti, sitten teki kunniakierroksen Eteläpäädyn edestä osoittaen sitä!
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Pulu on näyttänyt kaikille epäilijöilleen närhen munat. Ehdottomasti paras hyökkääjää tänään(kin). Mahtava rannari yläpeltiin ja tuuletukset suoraan sydämestä. Nyt Pulu selkeästi uskaltaa haastaa ja laukoa ja näkyy myös tuloksissa. Kaukana on se Arka Pulu joka vain sohaisi kiekkoa eteenpäin vastustajaa peläten.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtavaa seurata Pulun peliä! Itseluottamus on noussut huimasti alkukaudesta. Tänään muutamasta kiekonmenetyksestä ja harhasyötöstä huolimatta loistava peli. Kaikesta Pulkkisen tekemisestä tänään näkyi se, että hän halusi olla kentän hahmo ja lopun tasoitusmaali ja tuuletukset kruunasivat illan. Tästä on Teemun hyvä jatkaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Voi Pulu minkä teit!!! HUIKEA laukaus aivan yläbörsään 8 sekuntia ennen loppua!! Ja se tuuletus...tuli kyllä niin sydämmestä. Pulusta huokuu kyllä tällä hetkellä sellainen itselouttamus että oksat pois! Tätä jäbää ei pysäytä mikään tällä hetkellä. Niin, ja sitten antoi viellä erilliset kiitokset EP:lle sen jälkeen kun oli ensin hoitanut oman tuuletuksensa loppuun :D Ja pelin jälkeen myös!
 

Brock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras organisaatio
Loistavaa, että alkukauden pimennys on hälvennyt. Eilen oli Moseksen kanssa aivan liekeissä. Hieno peli ja hieno homma, että nyt kulkee. Ja tulihan tuo bursti juuri oikeaan aikaan - silloin kun sitä eniten tarvittiin. Great.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös