Tässä ketjussa seuraamme Lukas Wallinheimon uran etenemistä

  • 4 228
  • 2

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kerta täällä on nostettu Sinuhen ketju esiin ja keskustellaan hänen 10-vuotiaan pojan urakehityksestä varsin kiihkeästikin, niin luodaan pojalle suoraan oma ketju.

Kun kyseessä on vielä noin nuori poika, niin uran ennustamisesta ei voi sanoa mitään, vaikka geenit on kunnossa ja taitoa löytyy. Kukaan muu ei voi sanoa, kuin poika itse, että kiinostaako edes kiekkoammattilaisuus vai onko kyseessä pelkkä kiva harrastus.

Ketju on perustettu, koska pojasta kuitenkin keskustellaan suhteellisen paljon, nyt keskustelu ohjautuu pojan omaan ketjuun. Näemme vuosien kuluessa kiinnostaako junior Wallinheimoa lopulta kiekko niin paljon, että jaksaa harjoitella omatoimisestikin ja saa tästä ammatin.

Noh innokkaimmat huutelee Lukas Wallinheimoa jo seuraavana JYPin superlupauksena, mutta tuo lienee vain hassuttelua. Lukaksen pätkiä voi katsoa Sinkun youtubesta tai Lukas Wallinheimo soittolistasta.

Sana on vapaa ja jos joku kritisoi, että tällä ketjulla tehdään liian nuorelle jotain paineita. Niin voin kertoa, että jos pelaa vain kivassa harrastamis mielessä, niin vain naureskelee jos kuulee asiasta. Mikäli jo kymmenvuotiaana on selvät tavoitteet, niin pitää oppia kestämään painetta jo varhain.

Katsellaan.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä luulen, että Sinkku jos joku osaa isänä opettaa paineiden sietoa, sekä toki kaikkea muutakin ammattiurheilussa tarvittavia asioita.

Jos lätkä jaksaa ammattilaisuuteen asti kiinnostaa, niin toivottavasti saa mukaan isänsä kaltaista rentoutta ja huumorintajua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös