Tänne listaa tupakinpolttajista

  • 8 415
  • 38
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
Hieno ketju kertakaikkiaan, kortta kekoon vaan parhaan tietämyksen mukaan.

-Teeveestä tutut politiikan toimittajat Leif Salmen ja Timo Kuparinen.
-Elokuvataiteen piiristä Aki Kaurismäki, Kati Outinen ja pirun moni muu.
-Ex-kansanedustaja Pentti Mäki-Hakola (kok).
-Matti Nykänen.
-Jörn Donner tietenkin.
-Kirjailija Juha Seppälä (Jari Tervo taisi lopettaa).
-Korkeushypyn entinen ME-mies Patrik Sjöberg kävi legendan mukaan kesken kisan spaddulla hyppyjensä välillä.
-Jalkapalloilija Valeri Popovits.
-Rumban Nisse M-juorupalstalla oli joitain vuosia sitten maininta Tavastialla jurrissa röökiä pummanneista Christian Ruutusta ja Mika Niemisestä
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mazza kirjoitti:
Janecky poltti aikoinaan jopa Hakametsän hallin pukukoppikäytävällä erätauolla. Ja muistan yhdenkin puolivälierän, joka käytännössä päätti Tapparan pyristelyn playoffeissa. 0+5.
Olipa tuo suuruutensa aikana kuuleman mukaan koettanut sauhutella myös suoraan Jokerien pukukopissa. Silloiset urheilijamme Waden johdolla eivät pitäneet ajatuksesta ja lopulta Otto sai/joutui käymään röökillä hallin takapihalla. Oton ajatus lienee ollut, tee sä Teemu, Keke, Jokiharju, Sejba, Lind, Varis tms, se maali, mä lähden röökille. Ja poltti paljon ja koko ajan.

Mutta jos sv veinikretski polttaa, niin kuka on enää kiinnostunut näistä muka-julkkiksista ?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimimerkki Ted Raikas on tiettävästi polttanut n. 3½ savuketta elämänsä aikana. Onko tässä aihetta uutisointiin 7 Päivää -lehdessä?
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Muutama vuosi sitten TPS:n pelaajista pari oli poltellut pilveä pelireissulla. Ei kuulemma tule krapula. Tämän vuoden pelaajistosta taisi körssiä vedellä vain Jämtin. Bilepolttajia taas löytyy joka kentällisestä noin neljä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mario Lemieux
Jarome Iginla
Mats Sundin

Nuo nimet joskus mainittiin HFBoardsilla samanlaisessa ketjussa. Eipä paljoa ole rööki vaikuttanut pelitaitoihin
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Al Iafrate oli aktiiviurallaan varsin kova sauhuttelija. Lämäri kyllä lähti siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi? :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä poltan. Vaimo ei polta enää. Lapset eivät polta ainakaan vielä.

Äitini polttaa, isänikin poltti eläessään. Siskoni lopetti taannoin.

Pete polttaa. Mikko oli välillä ilman, mutta nyt polttaa taas. Eukkonsakin polttaa. Hannu polttaa vain kännissä.

Appivanhemmat lopettivat, lankomies samoin. Toinen lanko polttaa.
 

Janneone

Jäsen
Koala kirjoitti:
Muutama vuosi sitten TPS:n pelaajista pari oli poltellut pilveä pelireissulla. Ei kuulemma tule krapula. .


Mä taisin saada pelikieltoa, kun tuosta asiasta täällä jatkoajassa joskus muinoin möläyttelin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helmut Steiger kirjoitti:
-Jalkapalloilija Valeri Popovits.

Kuulemma Vallun täytyy puoliajallakin käydä röökillä.

Viitisen vuotta sitten suunnilleen koko Tepsin joukkue sauhutteli Turku-Tukholma -risteilyllä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
H-katsomo kirjoitti:
Artikkelissa mainittiin esim. Janne Ahonen.

Olipa muuten Jannella kunnon nuuskamällikin äsken huulessa Riihilahden revolverihaastattelussa...hyiiiii..!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
M@thieu kirjoitti:
Minä olen muistaakseni jostain lukenut että Pena olisi sauhuttelun lopettanut. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.

Mun käsittääkseni Pena sauhuttelun lopetti sairauskohtauksen jälkeen.Nyt en kyllä muista ,minkä sairauskohtauksen Pena sai ,mutta taisi liittyä sydämeen kuitenkin.
Kummia juttuja muutenkin nuo tuomitsemiset ,mikäli urheilija nyt sattuu sauhuttelemaan.Eikös se ole jokaisen oma asia polttaako vai ei?
Itsekin sauhuttelen niin ,että savuvana jää ,kun #77 pistää jalkaa toisen eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös