Tämä on elämäni hienoimpia päiviä

• 843
  • 7

Rets Bomo Was

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Niin, tämä jumalan päivä on todellakin yksi elämäni parhaista. Ei siksi, että joulun rauha alkaa pikku hiljaa tehdä tuloaan ylikierroksilla käyvään päänuppiini, eikä siksi, että tänä päivänä aurinko on jälleen ottanut yliotteen pimeydestä puolen vuoden taistelun jälkeen.

Tämä on yksi elämäni hienoimmista päivistä siksi, että sain tänään tärkeän tiedon. Ei, en tullut terveen poikalapsen isäksi, en myöskään tytön. En voittanut lotossa, enkä saanut korotusta opintotukeeni. Ei, tieto tuli sähköpostin kautta ja se mullisti elämäni totaalisesti.

Sain ilosanoman ja se toi minut tänne. Kyllä, arvasitte oikein. Suurin haaveeni toteutui tänään, kun sähköpostiini tuli ilmoitus siitä, että nimimerkki Rets Bomo Was on pitkällisen harkinnan jälkeen hyväksytty Jatkoajan jäseneksi. Mahtava oli se ilo ja riemu, kun hämmästyksestäni vihdoin tokenin. Kauan olen tätä jaloa palstaa seurannut, kauan olen tänne halunnut. Ja nyt olen täällä teidän joukossanne, rakkaat Jatkoajan käyttäjät, teidän, jotka tietämättänne olette tulleet minulle niin kovin rakkaiksi.

Terve siis mieheen. Täällä olen, kunnes baariin lähden. Ja baarista en ryntää vanhan armaani luokse, vaan tämän uuden ihanuuden. Jatkoille Jatkoaikaan baarista tulen, sen lupaan.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
hehe onnea sulle ja tervetuloa!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Joo tota öö niiv onneks olkoon. Kyllä se läpäisytaso on helppo kun minäkin olen täällä...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tervetuloa joukkoon kummaan!

Onnittelut Retsille! Olet läpäissyt tarkan seulan ja kuulut nyt ehdottomaan eliittiin! Sinulle ovat kateudesta vihreinä jopa Vihreät Baretit, Navy Seals ja Ison-Britannian S.A.S.-erikoisjoukot, puhumattakaan Pentti Matikaisesta ja Atik Ismailista... niin no, Matikaisesta nyt ei ainakaan viitsi puhua... enää! TERVETULOA!

Mielenkiintoista sinänsä, että ilmoitat olevasi naislentopallon fani? Kiinnostaako tuossa jalossa lajissa sinua lähinnä naiset vai pallo? Vai lento? Eipä silti, kyllä minäkin mieluusti vahtaan vaikkapa tyttöjen rantalentiskisoja... oooh, millaisia notkeita ja päivettyneitä nuoria naisia... ja sitä Coppertonen tuoksua ilmassa...;)

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Rets Bomo Was Here!!!!

Elikkä,tere tulemast Raivola rysä pöksy.Toivottavast tulamma juttuun.Punainen on värini ja tapani opit kyllä tuntemaan.

Hörpsssssss!!!!!!;)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No voi elämä.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Rets Bomo Was

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Naisten lentopallosta vielä...

.. arvoisalle Saalistajalle. Kyselit, että seuraanko lentopalloa pallon takia ja vastaan että itse asiassa useampien pallojen. Ihanan pyöreät ovat usein naislentopalloilijan pakarat, ihanan pystyiltä näyttävät hänen nuoret rintansa. Ja ihanasti hänen takamuksensa ylväys tulee esiin hänen syöttöä vastaanottaessaan. Hihalyönti onkin yksi lajin monista helmistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy