Tähdistöketju vuosimallia 2019–2020

  • 105 409
  • 1 560

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Runkosarjan osalta on sitten varmaan parempi jakaa palkinto. Tuossa kun joku ihmetteli Setäsen johtoa niin itse nostaisin esiin, että kertoo aika paljon Reposta, kun hän on Ponthus Westerholmin edellä ja tätäkin veljestä kuitenkin hehkutettiin aika paljon alkukaudella ja Ponthus aika monta maalia on tehnyt. Repo ei ole pelannut puoliakaan Ponthuksen ottelumäärästä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun pelit loppuu niin aika nopeasti alkaa pelaajien loma ja siinä aika nopeastikin osa poistuu maisemista.

Suosittelisin runkosarjan jälkeen antamista.
Toivottavasti tämän kauden jälkeen malttavat viikon JUHLIA yhdessä, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. Sitten voi tuollaisen hankkia vaikka joka Jätkälle, osallistun mielelläni kustannuksiin.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Liittyen viimeaikaisiin ketjun aiheisiin, mulla ois Björkbodan vanhalta Lukkotehtaalta vanha alkuperäisessä mutta hyvässä kunnossa oleva munalukko. Onko aivan hukkaan heitetty idea jos ko. lukon kaiverruttais (1936+ RL), poistattais lukituslevyn ja avaimen, maalauttaisi haluamalla värillä, kultainen? ja varmaan laserilla pystynee lehväät saamaan aikaan. Kolvaten kiinni.

Eikä missään tapauksessa oo mikää kilpailu olevinaan noille palkinnolle mitä tänne jo laitettu. Hyviä ehdotuksia muillakin. Tämmone ny vaa juolahti mieleen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo pistän tilaukseen sen sitten runkosarjan jälkeen/kun voittaja varmistuu. Olisi hienoa, jos pystiä olisi luovuttamassa mahdollisemman moni käyttäjä täältä, jotka ovat mukana olleet tähtipelaajaa äänestämässä. Detailit voidaan sopia, kun saadaan sovittua luovutusajankohta.
 

Pattero

Jäsen
Joo pistän tilaukseen sen sitten runkosarjan jälkeen/kun voittaja varmistuu. Olisi hienoa, jos pystiä olisi luovuttamassa mahdollisemman moni käyttäjä täältä, jotka ovat mukana olleet tähtipelaajaa äänestämässä. Detailit voidaan sopia, kun saadaan sovittua luovutusajankohta.


Kun heitit idean ilmoille, ilmoitin sen, että mulla alkoi heti pyörimään ideoita saatesanoiksi / lippulappuseksi / "kunniakirjaksi" palkinnon yhteyteen. En ole montaa kertaa äänestänyt, mutta olen myös kovin ulkopuolinen niin en tiedä tulisiko mistään mitään. Upea idea tämä ja varmasti luo myös yhteenkuuluvuutta joukkueen ja joukkuetta kannattavien välille!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun heitit idean ilmoille, ilmoitin sen, että mulla alkoi heti pyörimään ideoita saatesanoiksi / lippulappuseksi / "kunniakirjaksi" palkinnon yhteyteen. En ole montaa kertaa äänestänyt, mutta olen myös kovin ulkopuolinen niin en tiedä tulisiko mistään mitään. Upea idea tämä ja varmasti luo myös yhteenkuuluvuutta joukkueen ja joukkuetta kannattavien välille!

Kyllä minun puolestani voit tehdä kunniakirjan ja taustoittaa vaikka tätä. Sehän olisi vain hienoa. Yhteinenhän juttu tämä ennenkaikkea on kuitenkin, eikä kukaan ole tässä ulkopuolinen.
 
Itse asun valitettavasti sen verran kaukana, että tuskin pääsen paikalle palkinnon luovuttamiseen, joten olisihan se upeaa, että tämä luovutus videoitaisiin ja mukaan saataisiin voittajan kommentit.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itse en antaisi pokaalia vielä runkosarjan jälkeen. Helpostihan siinä tulee pelaajalle ns. hyvän olon tunne puseroon ja ns. masu täyteen jos pääsee kauden tavoitelluinta pystiä näin ajoissa nostelemaan. Änärissäkin ne jättävät aina ne palkinnot siihen pöydälle odottelemaan, ettei ns. huono tuuri ja ns. pitkässä juoksussa tasan menevät asiat pääse tapahtumaan.

Itse kävisin vain liimaamassa kuvituskuvan Jatkiksen pystistä sinne Vuoren Juhan maalauttaman mystisen Kanada-maljan päälle ja pistäisin blokkitilastojen viereen reaaliaikaisen liveseurannan tähän ketjuun.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en antaisi pokaalia vielä runkosarjan jälkeen. Helpostihan siinä tulee pelaajalle ns. hyvän olon tunne puseroon ja ns. masu täyteen jos pääsee kauden tavoitelluinta pystiä näin ajoissa nostelemaan.

Joo ei ole ollutkaan tarkoitus, ainakaan itselleni, antaa pystiä ennen pudotuspelejä, vaan vasta silloin kuin kausi on ohi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lehtinen ** piti Lukon pelissä mukana
Nyman * Tähän olisi voinut laittaa yhtä hyvin Heikkisen, Koivistoisen tai Koiviston.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
2p Nyman
1p Lehtinen
 

ViisSeiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Edmonton Oilers, urheilu yleisesti
2 Lehtinen. Ei liikaa töitä ollut, mutta piti Lukon pelissä mukana.

1 Heikkinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös