Varmaankin päinvastoin noista peleistä juuri otetaan hyvin pojoja. Se on tuo häntäpää, jolle on aina mahdottoman mukavaa käydä häviämässä.
Kiitos kattavasta analyysista ja kiinnostuksesta joukkuettamme kohtaan.No kyllä tuo nykyinen TOP3(sarjan parhaat joukkueet) on aika hankala SaiPalle ollut:
Pisteet 4-20
Maaliero 12-30
Kiitos kattavasta analyysista ja kiinnostuksesta joukkuettamme kohtaan.
Ps go go jyppi
Eli kun minä tulen Ipan osioon viimevuosien tilastoihin perustavan "faktan" jälkeen kirjoittamaan, että todnäk Ilvekseltä jää tänäkin vuonna finaalit pelaamatta, niin se otetaan avosylin vastaan :D Juupajuu.Ok. Mielestäni se oli ihan faktapohjainen ja aiheellinen vastaus kyseiseen viestiin. Ehkä se saattoi olla jopa kiinnostava jonkun mielestä.
Kyllä mä sen ymmärrän, että turhat ilkkumiset toisten joukkueiden ketjuissa rasittavat, mutta miten tuon voi sellaisena nähdä? Ilves tosiaan hävisi tänään(jos sillä nyt jotain merkitystä on) ja kirjoittelin SaiPan seurantaketjuun SaiPaan liittyviä tilastoja vastauksena toiselle käyttäjälle.
Olen ostanut playoff kausarit, mutta minulla näkyy vain normaalit kausarit (2 kpl).Näkyykö muilla playoff-kausarin jo ostaneilla kausikortti SaiPa-sovelluksessa tuplana? Paikkatiedot molemmissa samat, mutta QR-koodi eri.
Seisomoon ostettu playoff-kortti, sovelluksessa näkyy vain yksi kortti.Näkyykö muilla playoff-kausarin jo ostaneilla kausikortti SaiPa-sovelluksessa tuplana? Paikkatiedot molemmissa samat, mutta QR-koodi eri.