Syyskuun The Pena

• 1 896
  • 9

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Minulla ei ole johtokunnan valtuutuksia mutta olen ÄTPPOMK:n jäsen ja olen jopa vienyt ilosanomaamme Saksaan. Loistava idea mielestäni.

Minä en ole kuin yhden Markku Paukkusen pelin tällä kaudella nähnyt. Sen takia olenkin solidaarisempi ja luovutan ääneni Turun Palloseuralle.

Birchman

Jäsen
Kyllä minunkin ääni lankeaa Markku Paukkuselle.

Järkyttävän pelisilmän omaava fyysinen ja kiekollinen Tepsin luottopakki on tänä vuonna jatkanut siitä mihin viime kaudella jäi. Eli järkyttävän paskaa ja epävarmaa pelaamista. Tästä esimerkkinä Kuhdan hieno maali Tepsiä vastaan tiistaina, jolloin Kimmo sai seisoa Markun selän takana rauhassa varmaan 30 s.

Mikäs siinä, vituttaa vaan miksi tämä jannu sai viime kaudella pelata, mutta Erkovich se vaan istui katsomossa, jos nyt sinne jaksoi vitutuksessa raahautua.

Eli nyt Sokka herätys. Kiikuta Paukkunen vaikka TuWeen pelaamaan, jos ne nyt sitä edes huolii!

Kapo

Jäsen
ÄTPPOMK?

Älä Tero Penaile, Paljon On Määttää Kiroiltu?

Ääh, Tero Pelaa, Paljon On Menevä Kaljaa?

arvatkaapa kenelle ääneni menee?

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti tant gredulin
Minä puolestani olen vain hang-around, mutta kehottaisin varomaan kookkaita hevosenpäänmuotoisia postilähetyksiä.

Juuri näin.

The Penan nimeä ei käytetä tällaisessa yhteydessä, ja varsinkaan minkään ketjun avausotsikossa. Joten Ohmi, jos poistaisit avausviestisi, niin ketju katoaisi bitti avaruuteen.

Terveisin
Korak
ÄTPPOMK, kj & jk

PS: hevosenpääsahaa teroittelen

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Älä turhaan lausu Penan, sinun Penttiytesi nimeä

Paukkunen on kingi mutta kyllä syyskuun PENA on Pentti itse. SM-liigaristeilyllä tuli annettua vahvat näytöt.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Juu, kuten veli Korak jo ilmoitti, emme hyväksy tätä ketjua.

Lähetetään hevosenpää matkaan.

terveisin:

Johannes, ÄTPPOMK, jk-jäsen

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikka minua itseä henkilökohtaisesti ei naurata pätkän vertaa koko penailu-juttu, niin annan silti ääneni tässä epävirallisessa äänestyksessä kuukauden penaksi sille paikalle kuuluvan Ässien Martin Bergeronin.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Moderaattorit voivat sitten poistaa tämän ketjun.

Pahoitteluni aiheuttamasta mielipahasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy