Syöttöpistehässäkkä ottelussa HC Andersen-HC Boners

• 7 820
  • 35
Tila
Viestiketju on suljettu.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eilisessä JWC-ottelussa syntyi kansainvälistä huomiota herättänyt tilastointihässäkkä HC Andersenin 17. maalin kohdalla. Kyseisen maalin toista syöttäjää ei merkitty tilastoihin:

17-6 wilco (Speed)

Kaikki paikalla olleet pelaajat ja kannattajat näkivät kuinka tilanne lähti muutenkin hyvällä sykkeellä ja erikoisen ihanissa viiksissä esiintyneen Golden AWen lättysyötöstä Andersenin b-pisteeltä.

Hidastuksesta ja useista lehtikuvista näkee selkeästi kuinka kiekon lävähtäessä Speedin lapaan se ei käy yhdelläkään vastustajan pelaajalla, vaan Speed ottaa muutaman potkun hyökkäysalueelle ennen kuin kovalla poikittaissyötöllä avaa hyvän paikan wilcolle. Wilco ei tuosta erehdy, mutta tilastonikkarittarille sattuu toisen syöttäjän merkkaamattomuudessa selkeä lapsus joka saattaa vaikuttaa jopa tuleviin sopimusneuvotteluihin.

Paikalla tarvittiin melkein poliisin apua malttinsa menettäneen HC Andersenin pelaajan huutaessa tilastonpitäjille.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Höpön löpön. Syötit minulle, minä jatkoin Speedille ja luistelin maskimieheksi. Speed jatkoi wilcolle joka vetäisi pienestä kulmasta maaliin. Siinä olet kyllä oikeassa että kauhea virhe tapahtui kun kakkossyöttäjää ei merkitty.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Höpön löpön. Syötit minulle, minä jatkoin Speedille ja luistelin maskimieheksi. Speed jatkoi wilcolle joka vetäisi pienestä kulmasta maaliin. Siinä olet kyllä oikeassa että kauhea virhe tapahtui kun kakkossyöttäjää ei merkitty.

Nyt on kyllä maksettu Twitellekin tästä lausunnosta. Minkähänlainen soppa tästä vielä seuraakaan?

Meininki on kuin entisessä Neuvostoliigassa, jossa oman puolueen miehet välillä ilmestyvät ja välillä häviävät kentältä miten sattuu. Eilenkin niitä nähtiin koko joukkueesta vain viisi, mutta välillä miehet vaihtuivat!

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Vaikka kuinka Twait väittää vastaan niin pakko myöntää, että AWelle kuuluu 2. syöttö.

d2uce

Jäsen
Itsellä ei niin tarkkaa muistikuvaa ole tapahtumaketjun kulusta ole, mutta haluaisin tarkennuksen siihen, oliko tämä nyt siis ennen vai jälkeen sitä kohuakin herättänyttä pyllähdystä?

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikka kuinka Twait väittää vastaan niin pakko myöntää, että AWelle kuuluu 2. syöttö.

Hienoa! Tämä viedään vaikka hoviin, mutta laita varmuuslukko päälle ensi yönä jos Putin päättää koputella. Voimia. Itse itkin aika paljon viime yönä, joka oli muuten uneton.

Itsellä ei niin tarkkaa muistikuvaa ole tapahtumaketjun kulusta ole, mutta haluaisin tarkennuksen siihen, oliko tämä nyt siis ennen vai jälkeen sitä kohuakin herättänyttä pyllähdystä?

Kumpaa pyllähdystä? Taisi olla ensimmäisen jälkeen ja ennen toista. Ensimmäinen tuli tietääkseni jo tyylikkäästi ensimmäisessä vaihdossa. Videomateriaalia tulossa, toivottavasti myös väitetystä polvitaklauksesta löytyy pätkä.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Itse haluan tarkennuksen tähän:
40.00 19-8 Jarzki (Jiri, kentsu)

Olen aika varma, että maaliin liittyy salaliitto, jonka myötä minulta on natsitettu ilmeinen kakkossyöttö. Annoin kiekon laitaan pystyyn Jirille, joka polki b-pisteelle, heitti rinnankorkuisen rystylätyn maalille. Osuiko kentsu kiekkoon muka maalilla? Oma tulkintani on, että sekavan sohelluksen myötä peliväline ajautui Jarzkille, joka sivalsi maalin. Lopputulos: kentsun ähellyksestä ei voida tulkita syöttöä, jolloin oikea muoto olisi 19-8 Jarzki (Jiri, smasa). Vaadin selitystä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites smasa se yksi tilanne jossa vahingossa melkein polvitaklasin sinua? Tilanteesta vihellettiin rankkari, mutta oliko tilanteessa mielestäsi selkeä leikkaus josta olisi pitänyt langettaa pelikieltoa?

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
On siinäkin ketjukaveri! Facebookissakin niin salaperäinen ettei edes kaveruutta pysty ehdottamaan. Jollei tuollaiset panettelut lopu niin lähden aamulla Afrikkaan.

Pitäkää syöttöpisteenne, saatana.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites smasa se yksi tilanne jossa vahingossa melkein polvitaklasin sinua? Tilanteesta vihellettiin rankkari, mutta oliko tilanteessa mielestäsi selkeä leikkaus josta olisi pitänyt langettaa pelikieltoa?

Läheltä piti -tilanteita osui meikäläisen kohdalle useampikin. Lisäksi katse täytyi pitää tiiviisti kiekossa, jotta se pysyisi mukana, joten en ole aivan varma, kuka oli kulloinkin toisena osapuolena. En siis ihan tarkalleen muista, mitä tarkoitat.

Törmäys oli perin lähellä ainakin juuri ennen myllyn alkamista, kun lähdin viivasta ajamaan keskelle sisään ja täräytin kolmen Andersenin keskelle. Tästä näkyy, mutta Awe taisi olla tuolloin penkillä puremassa mailansa tuppea.

Rankkari taas tuli ainakin tilanteesta, jossa muistaakseni Steegil tuuttasi minut maalin takana pleksiin. Jäähyrankkarista B1 yritti äheltää maalia tuloksetta - mulla kesti niin kauan tajuta, että taklaus vihellettiin, että uusi vetäjä ehdittiin jo arpoa kehiin. Ei haittaa.

Kokonaisuutena sanottakoon "no harm done". Linjasta ei valittamista. Karpolle voisi kuitenkin lähettää tulikivenkatkuisen kirjelmän tahallisesta vahingoittamisyrityksestä hyväntekeväisyysottelussa.

PS. Minä olin se "awe on paperii" -mies kättelyssä.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
On siinäkin ketjukaveri! Facebookissakin niin salaperäinen ettei edes kaveruutta pysty ehdottamaan. Jollei tuollaiset panettelut lopu niin lähden aamulla Afrikkaan.

Pitäkää syöttöpisteenne, saatana.

No perkele!

AWe tarvitsee noita syöttöjä, että saa sen sopimuksen. Sulla taas ei ole mitään hätää eilisen suorituksen perusteella.

Laitoin sen kaveriehdotuksen!

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilisessä JWC-ottelussa syntyi kansainvälistä huomiota herättänyt tilastointihässäkkä HC Andersenin 17. maalin kohdalla. Kyseisen maalin toista syöttäjää ei merkitty tilastoihin:
--------------
Paikalla tarvittiin melkein poliisin apua malttinsa menettäneen HC Andersenin pelaajan huutaessa tilastonpitäjille.
No voi helvetin perkele, nyt liiottelet. Ensinnäkään et huutanut vaan pyysit kauniisti, että tilanne tarkistettaisiin, ja se tarkennettiin tuomarilta. Harmi, mutta tuomari sanoi, että vain kapteenit saavat puhua ja he eivät kai sitten puhuneet kun tuomari ei tarkennuksia ilmoittanut. Toisaalta Azulilla on vedenpitävät tilastot ja hän ei ymmärtääkseni ole niitä vielä julkaissut joten voihan sieltä tulla tarkennukset. Siihen asti sinun on vaan ymmärrettävä, että kuuluttaja kuuluttaa sen mitä tuomari kertoo ja jättää kuuluttamatta esim. sellaiset maalit jotka tekee sellaisen numeroinen pelaaja jota ei edes listoilla ole. Sellaistakin on sattunut, en nyt sano, että tässä pelissä mutta onpahan vaan kuitenkin.

Terveisin koo

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
17-6 wilco (Speed, GOLDEN AWE)
Nyt se on muokattu tuohon muotoon Jatkoajan raportissakin eli hyvin puhuttu syöttöpiste. Toki pääasia, että oikeus tapahtuu. Odotellaan, jos smasakin saisi vielä hommattua kabineteissa itselleen syöttöpisteen. Toivottavasti Golden AWe pystyy nyt nukkumaan yönsä hyvin. Polvitaklaukseen en ota kantaa, kun tilanne meni minulta ohi.

Odotellaan vielä Azulin virallisia tilastoja...

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läheltä piti -tilanteita osui meikäläisen kohdalle useampikin. Lisäksi katse täytyi pitää tiiviisti kiekossa, jotta se pysyisi mukana, joten en ole aivan varma, kuka oli kulloinkin toisena osapuolena. En siis ihan tarkalleen muista, mitä tarkoitat.

Jaahas, se oli sitten joku toinen pelaaja. Se oli joka tapauksessa se tilanne josta vihellettiin rankkari, joka tosin merkittiin wilcolle.

PS. Minä olin se "awe on paperii" -mies kättelyssä.

Riippuu puhutaanko nyt arvopaperista vai vessapaperista.

No voi helvetin perkele, nyt liiottelet. Ensinnäkään et huutanut vaan pyysit kauniisti, että tilanne tarkistettaisiin, ja se tarkennettiin tuomarilta.

Tuo lienee ensimmäinen kerta kun minä olen sanonut mitään kaunista.

Nyt se on muokattu tuohon muotoon Jatkoajan raportissakin eli hyvin puhuttu syöttöpiste.

Upeaa, oikeus voittaa! Nyt odotellaan valtakunnan virallisen itkijän ja puhujan leimaa. Onkin jo vituttanyt Ape Suhosen liikaa esillä ollut pärstä.

Tässä videopätkässä kohdassa about 26 sekuntia muuten vedin ihanan kiiramaisen reisiblokkauksen kiekolle. Itkin melkein oikeasti tuon jälkeen.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Itse haluan tarkennuksen tähän:
40.00 19-8 Jarzki (Jiri, kentsu)

Olen aika varma, että maaliin liittyy salaliitto, jonka myötä minulta on natsitettu ilmeinen kakkossyöttö. Annoin kiekon laitaan pystyyn Jirille, joka polki b-pisteelle, heitti rinnankorkuisen rystylätyn maalille. Osuiko kentsu kiekkoon muka maalilla? Oma tulkintani on, että sekavan sohelluksen myötä peliväline ajautui Jarzkille, joka sivalsi maalin. Lopputulos: kentsun ähellyksestä ei voida tulkita syöttöä, jolloin oikea muoto olisi 19-8 Jarzki (Jiri, smasa). Vaadin selitystä.

Itseasiassa tilanne meni niin että mä annoin omassa päässä muistaakseni kiekon sulle, sä heitit sen siitä eteenpäin ja siitä sitten syntyi maali.
Oikeassa olet, sulle toi piste kuuluis. Mä kävin "nuijalle" huutamassa et olin KOLMAS syöttäjä, ni se vissiin sit laitto sen väärin.
Ei sillä sähellyksellä mit eilen tuli itse esitettyä voi vain edes vaatia pistettä.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Riippuu puhutaanko nyt arvopaperista vai vessapaperista.

Toisaalta vessapaperikin nousee hetkittäin suureen arvoon. Kiira Korpi -luokan kimalaisia on ainakin turha tavoitella, jos hanurista tulvahtelee biomassan odöörit. Tällöin voidaan myös tehdä matemaattinen päätelmä vessapaperi=arvopaperi. Pörssimarkkinoilla Soft Embo taas ei liiku, vaan siellä paperit ovat ilmeisesti mallia DIN A4 210x297 mm tahi tämän sähköistettyä versiota. Toisin sanoen, oikea vastaus on "puhutaan".

Itseasiassa tilanne meni niin että mä annoin omassa päässä muistaakseni kiekon sulle, sä heitit sen siitä eteenpäin ja siitä sitten syntyi maali.
Oikeassa olet, sulle toi piste kuuluis. Mä kävin "nuijalle" huutamassa et olin KOLMAS syöttäjä, ni se vissiin sit laitto sen väärin.

Ohhoo, olitkos sitten maalineduskahinoissa ollenkaan, vai oliko kyseessä yksi niistä vaihdoista, joissa me molemmat pelattiin oikeana pakkina? Tämä ketju pitääkin pikapikaa vinkata Azulille ja muille asianomaisille, jotta ne VIRALLISET tilastot saadaan OIKEAAN muotoon. Muutoinhan meillä on käsissämme orastava oikeusmurha.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jälkipeleissä New Yorkissa tuli bongattua kyltti Female Awe, mihinkä lie viitannut...

Olikohan sama paikka jossa strippasin viime viikolla. Nyt nouseekin kysymys että mitä te siellä teitte? Ette kai te maksaneet?

Toisin sanoen, oikea vastaus on "puhutaan".

Hienoa! Ei ihme että paperiteollisuudella menee niin perkeleen hyvin.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä ketju pitääkin pikapikaa vinkata Azulille ja muille asianomaisille, jotta ne VIRALLISET tilastot saadaan OIKEAAN muotoon. Muutoinhan meillä on käsissämme orastava oikeusmurha.

Tuosta oikeusmurhasta toinen juttu, eli vaikka Teemu Aalto olikin maaginen kaveri niin tuo Andersenin 14-5 maali pitäisi olla Tiuken nimissä koska hän sen sieltä takatolpilta minun (tottakai) syötöstä laittoi tyhjään pörsään.

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ohhoo, olitkos sitten maalineduskahinoissa ollenkaan, vai oliko kyseessä yksi niistä vaihdoista, joissa me molemmat pelattiin oikeana pakkina?

Olin mä siellä maalillakin pörräämässä, mä ehdin moneen paikkaan, jalat vie, mut kun kädet ja pää ei pysy vauhdissa mukana.
Oltiin joo pari kertaa samalla viivalla, mä vaan aattelin jos sä haluat hyökätä niin olisin paikkaillut sun jättämää aukkoa viivalla.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
mä vaan aattelin jos sä haluat hyökätä niin olisin paikkaillut sun jättämää aukkoa viivalla.

Ei näillä käsillä. Tähän ketjuun jo linkittämäni video kertoo kaiken oleellisen hyökkäystaidoistani. Samaten se, jossa pääsen samassa vaihdossa ensin laukomaan kerran - metrin päästä kaksi metriä ohi, kiekko viivalle passengerille, poikkikentän syöttö takaisin mulle ja kuti TosiFanin polvareihin. Kolmella nollaa vastaan vastahyökkäys omiin ja maali. Vaihtoon.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Mihis helvetiin ne mun syöttöpinnat on kadonneet. Tämä on vääryys!

Enhän mä nyt sentää kiikaritehoilla vetänyt, enhän? Ainakin toisessa erässä yhen pakin tekemään maaliin sain syöttöpinnan, kuulutuksienkin mukaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.