Suuri pudotuspelipartakysely 2014

  • 1 354
  • 1

Suuri Pudotuspelipartakysely 2014

  • Kasvatan sänkeä tai vähän partaa, mutta muotoilen sitä jatkuvasti.

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    31
  • Poll closed .

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pudotuspelit ovat partojen aikaa. Perinteisestihän tosimiehet ja joukkuepelien atleetit unohtavat tykkänään partakoneet ja -veitset kun runkosarjat päättyvät ja pudotuspelit alkavat. Partaa ei ajella, ja mitä pidempi pudotuspelivaihe, sitä pidemmät parrat. Varsinkin finaaleissa nähdään usein melkoisia rasputineja ja metsureita.

Parrankasvatus kuuluu totta kai myös kannattajan velvollisuuksiin. Vai kuuluuko? Jotta selviäisi, kuinka moni jatkoaikalainen suhtautuu joukkueensa pudotuspeleihin vakavasti ja tosissaan myös naamakarvoituksensa osalta, on aika käynnistää Suuri Pudotuspelipartakysely 2014.

Vaihtoehdot ovat seuraavat:
1. Parta rehottaa kunnes pleijarit on oman seuran osalta pelattu, vaikka peilistä kurkistaisi havumetsien mies.
2. Kasvatan sänkeä tai vähän partaa, mutta muotoilen sitä jatkuvasti.
3. En kasvata, siloposkisena metroseksuaalikerubina mennään.
4. Kasvattaisin jos se kasvaisi, sillä olen parraton poikanen tai muuten naamakarvankasvurajoitteinen.
5. Olen nainen, tämä kysely on miesten juttu.
6. Mitkä ihmeen pudotuspelit? Mitäs ne taas olivatkaan?
7. Joku muu optio, mikä?

Tunnustaudun vaihtoehdon 1 edustajaksi ainakin tänä pudotuspelikeväänä 2014. En ole partaa jaksanut nyt vähän aikaan ajella, ja vaikka parrankasvuni on hidasta ja epätasaista, niin jotain naamakarvaa sentään pukkaa. Antaa nyt sitten mennä, kautta on maksimissaan 12 ottelua ja minimissään neljä ottelua jäljellä.

Tosin pidätän kuitenkin oikeuden ajaa tai siistiä partaani ennen Mestiksen viimeistä finaaliviikkoa, jolloin olen lähdössä ulkomaille enkä halua päätyä Guantanamoon tai pidätetyksi lentokentällä partaradikaalina.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Koska partani kasvaa niin rumalla tavalla ja epämääräisesti, niin olen tullut sellaiseen lopputulokseen, etten kasvata minkäänlaista playoff-partaa. Lisäksi työssäni pitää kuulemma olla yleisolemukselta siisti eikä playoff-parta varsinaisesti aiheuta sellaista ainakaan minun pärställeni.

Puhun siis NHL:n pudotuspeleistä, sillä kotoisan liigan pudotuspelit menevät useammin täysin ohitse. Lupaan kasvattaa oikein kunnon taleban-parran heti, kun Flames jollain ihmeellä pääsee niihin peleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös