kierot silmät
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pielaveden ponsi
Stadissa on vieraillut useampi liiga jengi tällä kaudella ja monet ovat lähteneet tyytyväisinä kotiin,iloisena pisteitä mukanaan.
Pelkästään perutellen,kotijoukkueen virheitä odotellen reva kohti omaa byyriä.
Onko tämä seurausta siitä ettei kotikentällä käy porukkaa (ilmala,turku).Onko syy tuomareissa vaiko itse tuotteessa ?
Jortikka,Koivu .
Mitä nämä mediassa viihtyvät (todella nöyrät)
valmentajat ovat saaneet nykyjääkiekossa aikaan muuta kun sen että "tuu nyt tukio itte kertoo et sun luistimet on rikki,ettei mun tarvi vittuuntuneena ilmottaa siitä ilman paitaa koko kiakkomaailmalle, tai että joudun pyytämään anteeksi meidän nuorilta pelaajita etten luottanut teidän tekemiseen kun vastustaja myllytti 55-minuuttia meidän mokkea.
Sääli ettei täällä esimerkiksi todellakin pelaamista yrittänut JYP
saanut pisteitä.
Pelkästään perutellen,kotijoukkueen virheitä odotellen reva kohti omaa byyriä.
Onko tämä seurausta siitä ettei kotikentällä käy porukkaa (ilmala,turku).Onko syy tuomareissa vaiko itse tuotteessa ?
Jortikka,Koivu .
Mitä nämä mediassa viihtyvät (todella nöyrät)
valmentajat ovat saaneet nykyjääkiekossa aikaan muuta kun sen että "tuu nyt tukio itte kertoo et sun luistimet on rikki,ettei mun tarvi vittuuntuneena ilmottaa siitä ilman paitaa koko kiakkomaailmalle, tai että joudun pyytämään anteeksi meidän nuorilta pelaajita etten luottanut teidän tekemiseen kun vastustaja myllytti 55-minuuttia meidän mokkea.
Sääli ettei täällä esimerkiksi todellakin pelaamista yrittänut JYP
saanut pisteitä.