Suosikkikirjailijoita

  • 960
  • 0

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Edit: Joopajoo, oli tarkoitettu tohon ao. threadiin jatkoksi, mutta...

Kuin myös, täällä on kestosuosikkina Stephen King, jonka tiiliskiviin hurahdin joskus lukioaikoina ja sittemmin on tullut luettua kaikki kys. herran tuotokset sitä mukaa kun ne kirjastoon ilmestyy... En raaski ostaa omaksi, koska en itse harrasta sitä, mitä joku muu näytti harrastavan, että lukisin saman kirjan useampaan otteeseen eikä mulla sitäpaitti ole edes kirjahyllyä, tai ei siinä ainakaan ole kirjoja...

Sittemmin olen laajentanut skaalaa mm. Reijo Mäen (lähinnä siksi, kun olen Turun seudulta kotoisin ja paikat näinollen tuttuja) ja Ilkka Remeksen kirjoihin. Näistä varsinkin Remeksen kirjat ovat todella hyviä.

Myös jonkun jo mainitseman James Pattersonin kirjoista on tullut luettua kaikki Alex Cross -kirjat.

Muita kirjailijoita mainitakseni hyviä on Joseph Finder, John Grisham (tänään muuten tulee maikkarilta Kammio -kirjaan perustuva leffa...), Michael Crichton (Se Jurassic Park...) ja David Mason (pari kirjaa, kertoo yrityksistä salamurhata pari silmäätekevää valtionjohtajaa, enpä kerro enempää jos joku vaikka haluu lukea, suosittelen kyllä).

Niin ja tietysti ne Thomas Harrisin kirjat...

Onhan näitä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös