Suomi-sarjan karsinnat 2018

  • 12 163
  • 32

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Raahe-Kiekko varmisti paikan Suomi-sarjassa 7-6-voitolla LaLusta. Voittomaalin iski Ville Kuorilehto ylivoimalla kaksi minuuttia ennen loppua. Nyt tuntuu kyllä pirun hyvältä.
 

The Rock

Jäsen
Raahe-Kiekosta tuli samaan iltaan toinen paikkansa ensi kauden Suomi-sarjaan varmistanut joukkue, kun LL-89 kaatui varsinaisen maalihulinoinnin päätteeksi vieraissa 7-6-lukemin. Raahen nousu ei sinällään yllätä, sillä onhan joukkueen puikoissa ex-titaanisentteri Arto Ylisaari. :)
 

Laus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, FPS
Jaahas niin siinä kävi että uutta väriä tuli Suomi-sarjaan. Raahe-Kiekko palaa takaisin ja uutena mukaan nousee HC Giants. Onnittelut noususta Raaheen ja Hollolaan. MuIK Hockey visiitti jäi ranskalaiseksi ja VG-62:n kohtalo oli myös pudota kakkoseen.
 

Pardus

Jäsen
Loistavaa Raahe! Onnea nousun johdosta ja onnea toki myös Hollolaan! Joskus pikkupoikana olen käynyt Messilässä ja sehän oli oikein kiva paikka.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Muik Hockey otti kotonaan revanssin LaLusta 5-3-voitolla ja otti lohkon kakkossijan. Näin ollen ennakkosuosikkina karsintoihin lähtenyt Lapinlahti jäi lopulta B-lohkon kolmanneksi.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Muikin voitto sijoitti heidät parhaaksi kakkoseksi karsinnassa joten jos joku SS-joukkue joutuu syystä tai toisesta luopumaan sarjapaikasta vapautuvaa paikkaa tullaan tarjoamaan ensimmäisenä Munsalaan. Tälläiseen käsitykseen itse jäin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Muikin voitto sijoitti heidät parhaaksi kakkoseksi karsinnassa joten jos joku SS-joukkue joutuu syystä tai toisesta luopumaan sarjapaikasta vapautuvaa paikkaa tullaan tarjoamaan ensimmäisenä Munsalaan. Tälläiseen käsitykseen itse jäin.

Näin tosiaan on, jos joltain Suomi-sarjajoukkueelta lisenssi evätään niin Munsalaan tarjotaan ensimmäisenä vapautuvaa paikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös