@Barney
Otetaan nyt Nikestä sen verran kiinni että perjantai 13 ja tuo koska sä eroot ovat oikeasti hyvää poppiräppiä. Tuon koska sä eroot biisin kruunaa kyllä videolla oleva ja aina uskottavasti iljettävän limaisen nilkin roolin vetävä Mikko Kouki.
Kouki oli muuten loistava myös Tyttö sinä olet tähti elokuvassa. Tuota leffaa muuten aika harva räppäri ja messissä ollut nosti tai nostaa esiin siihen nähden että musiikkipuolesta vastasi kovat tekijät ja nähtiin myös cameoita.
Et nyt
@Barney ehkä saanut pointistani kiinni, eli Lukas Leonilla ei ole yksinkertaisesti riittänyt vielä kokonaisuus nousta isommaksi ja tuossa kohtaa katsotaan peiliin.
Tästä olemme samaa mieltä.
Carla Ahoniuksen ja Tiihosen osuutta en vähättele, mutta korostan tuota ettei Jare ole lähtenyt tomiamoreita ja muitakaan haippaamaan. Ela esimerkiksi yrittää Aresta nostaa yhteisbiisillä esiin. VilleGalle hoiti ison poppikoneistonsa avulla Gettomasan brändin uudelle tasolle. Masan kohdalla oli kuitenkin jo ennen 14-15 vuosia koettu ne alkukivut. Ja tajuttu miten myydä oma linja. Tämä nyt mainittava ettei synny turhaa tärinää. Vellamo potki homman käyntiin.
Itse kuitenkin näen että Tiihonen olisi voinut hoitaa Lukasta eteenpäin enemmän, muttei halunnut. Itse en anna arvoa noille mitättömille kirjoitusavuille saati roomalle. Jos Jare ihan aidosti olisi satsannut noihin kirjoitusapuihin, olisi biisit parempaa poppiräppiä. Rooma esimerkiksi olisi tehty vielä näyttävämmin ja Lukas hoidettu jokaisen median eteen.
Eli oma yhteenvetoni(kuten kaiketi sinunkin) on ettei LL vielä tiedä mitä on ja sohii vähän joka suuntaan. Liiga tarjoaa budjetin ja tuottajat, kuten nyt muutkin isot taustavaikuttajat. Esimerkkinä Rähinän touhu Arekselle.
Sanon nyt lopuksi että Jarelta oli virhe sainata Lukas. Olisi ehdottomasti pitänyt poimia Ahti ensimmäiseksi kiinnitykseksi.
Ja Cheekin uran kiteyttivät hyvin Sere sekä Paleface. Jare tähtäsi Cheekillä alusta saakka kaupallisesti korkealle ja Avaimet mun kulmille, Alpha Omega ja kaikki tuolta väliltä olivat tismalleen samaa soundia sekä aiheita räpin suhteen. Sikäli olikin hauskaa uran varrella kuulla kitinää miten kaupallisen laskelmoitua paskaa herra teki. No niin teki, räppäsi kuten eli sekä halusi elää ja teki sitä alusta alkaen eikä antanut vuosien 06-07 syväsukelluksien lannistaa.