Ei tuossa nyt mitään vaaratilannetta tullut, koska oma nopeuteni oli varsin kohtuullinen tuossa kohtaa (30 rajoitus ja oma nopeus varmaan 20-25). Ajoin jo ikään kuin "jarrulla" tuossa koska havaitsin tämän saapuvan pyörän jo suht ajoissa ja olin - ironista kyllä - varautunut jo tähän pelleilyyn.No ilmeisesti pyöräilijä/jalankulkija kuitenkin luki tilanteen oikein, jos ei jäänyt alle tai ollut lähellä niin käydä. Kuinka rajun jarrutuksen jouduit tekemään, montako senttiä jäi kulkijan ja auton puskurin väliin?
Toki subjektiivisia nämä ovat vaikka videokin olisi, mutta sillä tavalla minä tuon tilanteen koin. Tuijotus autoilijaan pyörän selästä ja kun sitä jarrutusta ei minun puoleltani alkanut tulla niin oikeasti yllättävän kovasta vauhdista hyppäsi jalankulkijaksi, kun eturengas oli jo rotvallista katsoen hieman tien puolella.Tai että yrittikö pyöräilijä mitenkään pakottaa autoilijaa sääntöjen vastaiseen.väistöön. Se ei kai selviäisi videoltakaan, pitäisi lukea ajatuksia.
Joka tapauksessa harmaalla alueella pelleilyä spandexin osalta ja joku päivä saattaa hymy hyytyä. Siinä kohtaa ei voi todeta kuin onneksi olkoon, sait sen mitä olet tilannut.